eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 116

  • 101. Data: 2020-09-11 15:18:11
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/09/2020 13:20, Myjk wrote:
    > Fri, 11 Sep 2020 07:37:55 +0200, Mirek Ptak
    >
    >> Abstrahując od tego, że nie wiem jak to teraz wygląda, to taki
    >> scenariusz ze stwarzaniem większego problemu jest jak najbardziej
    >> prawdopodobny, żeby nie napisać, że pewny.
    >> To już się stało w innym obszarze z Apple
    >> i pewnie inne owce pójdą tym śladem.
    >
    > Apple to troll paskudny, nikt inny ich śladem nie podążył.
    >
    >> Tylko serwis producenta będzie miał narzędzia i części do napraw.
    >
    > Gdyby tak miało być, to czemu jeszcze tego nie ma w przypadku spaliniaków?
    > Przecież na nich jest większy obrót niż na EV. Brak jest logiki w tym co
    > piszecie.
    >

    Dla Ciebie to brak logiki, a dla producenta to wiecej pieniedzy z
    serwisu przynajmniej do momentu kiedy ktos znajdzie obejscie. Tak z
    reguly jest z nowosciami. Dawno temu byly simlocki w Nokiach, ktore aby
    zdjac nalezalo wyslac telefon na Balkany czy Bliski Wschod, dzis zrobi
    ci to Hindus w swoim kiosku na poczekaniu (o ile w ogole problem
    simlockow jeszcze istnieje)


  • 102. Data: 2020-09-11 15:55:07
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 11 Sep 2020 14:13:24 +0100, K

    > No niby nie ma, a jednak moze sie tam komus gdzies przytrafic.
    > Test pokazal pewne niedociagniecia u niektorych producentow
    > (chyba, ze to zamierzone)

    Może się przytrafić, jak uporczywie będzie jeździć wbrew logice i
    instrukcji użytkowania przedmiotu.

    > No na ta chwile w tym konkretnym modelu wychodzi, ze nie wiedza jak.
    > Jak beda wiedzieli to beda to robili bez psucia czegokolwiek.

    Ale to jest dowód jedynie na ich niewiedzę, a nie dowód że się nie da
    bezboleśnie zwolnić PM. Czy to w końcu do ciebie dotrze?

    > No juz udowodnilem. Ty probujesz to wyprzec zaprzeczajac.

    Udowodniłeś że nie znalazłeś stosownej informacji na ten temat. Czyli co
    najwyżej ponownie pokazałeś swoją nieudolność. CBDU. :P

    --
    Pozdor
    Myjk


  • 103. Data: 2020-09-11 15:56:12
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 11 Sep 2020 14:18:11 +0100, K

    > Dla Ciebie to brak logiki, a dla producenta to wiecej pieniedzy z
    > serwisu przynajmniej do momentu kiedy ktos znajdzie obejscie. Tak z
    > reguly jest z nowosciami. Dawno temu byly simlocki w Nokiach, ktore aby
    > zdjac nalezalo wyslac telefon na Balkany czy Bliski Wschod, dzis zrobi
    > ci to Hindus w swoim kiosku na poczekaniu (o ile w ogole problem
    > simlockow jeszcze istnieje)

    Borze! Ale to dotyczy wszystkiego, takżę spaliniaków, a nie tylko EV!

    --
    Pozdor
    Myjk


  • 104. Data: 2020-09-11 16:15:21
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/09/2020 14:55, Myjk wrote:
    > Fri, 11 Sep 2020 14:13:24 +0100, K
    >
    >> No niby nie ma, a jednak moze sie tam komus gdzies przytrafic.
    >> Test pokazal pewne niedociagniecia u niektorych producentow
    >> (chyba, ze to zamierzone)
    >
    > Może się przytrafić, jak uporczywie będzie jeździć wbrew logice i
    > instrukcji użytkowania przedmiotu.
    >
    >> No na ta chwile w tym konkretnym modelu wychodzi, ze nie wiedza jak.
    >> Jak beda wiedzieli to beda to robili bez psucia czegokolwiek.
    >
    > Ale to jest dowód jedynie na ich niewiedzę, a nie dowód że się nie da
    > bezboleśnie zwolnić PM. Czy to w końcu do ciebie dotrze?
    >

    Oczywiscie, ze sie da zwolnic tyle tylko, ze w tym konkretnym modelu
    (nie wiem jak inne) potrzeba do tego na ta chwile serwisu.

    >> No juz udowodnilem. Ty probujesz to wyprzec zaprzeczajac.
    >
    > Udowodniłeś że nie znalazłeś stosownej informacji na ten temat. Czyli co
    > najwyżej ponownie pokazałeś swoją nieudolność. CBDU. :P
    >

    Stosowna informacja na ten temat jest w instrukcji obslugi I-PACE. Masz
    zablokowane kola, wolaj magika z serwisu. Czy to sie zmieni? pewnie tak,
    jak ktos rozpracuje ten system.


  • 105. Data: 2020-09-11 16:16:32
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/09/2020 14:56, Myjk wrote:
    > Fri, 11 Sep 2020 14:18:11 +0100, K
    >
    >> Dla Ciebie to brak logiki, a dla producenta to wiecej pieniedzy z
    >> serwisu przynajmniej do momentu kiedy ktos znajdzie obejscie. Tak z
    >> reguly jest z nowosciami. Dawno temu byly simlocki w Nokiach, ktore aby
    >> zdjac nalezalo wyslac telefon na Balkany czy Bliski Wschod, dzis zrobi
    >> ci to Hindus w swoim kiosku na poczekaniu (o ile w ogole problem
    >> simlockow jeszcze istnieje)
    >
    > Borze! Ale to dotyczy wszystkiego, takżę spaliniaków, a nie tylko EV!
    >

    W ktorym spalinowym nie da sie zrzucic z P na N bez pomocy
    autoryzowanego serwisu?


  • 106. Data: 2020-09-11 19:27:58
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:rjg0s1$j91$2$h...@n...chmurka.net...
    On 11/09/2020 14:56, Myjk wrote:
    > Fri, 11 Sep 2020 14:18:11 +0100, K
    >>> Dla Ciebie to brak logiki, a dla producenta to wiecej pieniedzy z
    >>> serwisu przynajmniej do momentu kiedy ktos znajdzie obejscie. Tak
    >>> z
    >>> reguly jest z nowosciami. Dawno temu byly simlocki w Nokiach,
    >>> ktore aby
    >>> zdjac nalezalo wyslac telefon na Balkany czy Bliski Wschod, dzis
    >>> zrobi
    >>> ci to Hindus w swoim kiosku na poczekaniu (o ile w ogole problem
    >>> simlockow jeszcze istnieje)
    >
    >> Borze! Ale to dotyczy wszystkiego, takżę spaliniaków, a nie tylko
    >> EV!
    >
    >W ktorym spalinowym nie da sie zrzucic z P na N bez pomocy
    >autoryzowanego serwisu?

    Bez dzialajacego silnika tez sie da ?

    J.



  • 107. Data: 2020-09-11 19:38:50
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:rjg0s1$j91$2$h...@n...chmurka.net...
    On 11/09/2020 14:56, Myjk wrote:
    > Fri, 11 Sep 2020 14:18:11 +0100, K
    >>> Dla Ciebie to brak logiki, a dla producenta to wiecej pieniedzy z
    >>> serwisu przynajmniej do momentu kiedy ktos znajdzie obejscie. Tak
    >>> z
    >>> reguly jest z nowosciami. Dawno temu byly simlocki w Nokiach,
    >>> ktore aby
    >>> zdjac nalezalo wyslac telefon na Balkany czy Bliski Wschod, dzis
    >>> zrobi
    >>> ci to Hindus w swoim kiosku na poczekaniu (o ile w ogole problem
    >>> simlockow jeszcze istnieje)
    >
    >> Borze! Ale to dotyczy wszystkiego, takżę spaliniaków, a nie tylko
    >> EV!

    >W ktorym spalinowym nie da sie zrzucic z P na N bez pomocy
    >autoryzowanego serwisu?

    https://www.team-bhp.com/forum/technical-stuff/18990
    9-bmw-inability-move-park-neutral-ignition-but-engin
    e-off.html

    J.



  • 108. Data: 2020-09-11 22:42:06
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 11 Sep 2020 15:16:32 +0100, K

    > W ktorym spalinowym nie da sie zrzucic z P na N bez pomocy
    > autoryzowanego serwisu?

    Kurła! Bez specjalistycznej wiedzy i bez rzeźby w każdym z elektroniczną
    "skrzynią". Przecież już sam sobie to udowodniłeś i dalej brniesz w te
    swoje absurdy. Sam fakt że jeden ignorant z drugim (w tym ty) nie wie jak
    to zrobić w EV nie świadczy o tym że się nie da tego zrobić.

    --
    Pozdor
    Myjk


  • 109. Data: 2020-09-14 10:19:32
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/09/2020 21:42, Myjk wrote:
    > Fri, 11 Sep 2020 15:16:32 +0100, K
    >
    >> W ktorym spalinowym nie da sie zrzucic z P na N bez pomocy
    >> autoryzowanego serwisu?
    >
    > Kurła! Bez specjalistycznej wiedzy i bez rzeźby w każdym z elektroniczną
    > "skrzynią". Przecież już sam sobie to udowodniłeś i dalej brniesz w te
    > swoje absurdy. Sam fakt że jeden ignorant z drugim (w tym ty) nie wie jak
    > to zrobić w EV nie świadczy o tym że się nie da tego zrobić.
    >

    Jezli dla ciebie odkrecenie jednego wkreta imbusem (dolaczonym do
    samochodu przez producenta) jest "wiedza specjalistyczna" to ja juz nie
    mam nic wiecej do dodania.


  • 110. Data: 2020-09-14 10:21:32
    Temat: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/09/2020 18:38, J.F. wrote:
    > Użytkownik "K"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:rjg0s1$j91$2$h...@n...chmurka.net...
    > On 11/09/2020 14:56, Myjk wrote:
    >> Fri, 11 Sep 2020 14:18:11 +0100, K
    >>>> Dla Ciebie to brak logiki, a dla producenta to wiecej pieniedzy z
    >>>> serwisu przynajmniej do momentu kiedy ktos znajdzie obejscie. Tak z
    >>>> reguly jest z nowosciami. Dawno temu byly simlocki w Nokiach, ktore aby
    >>>> zdjac nalezalo wyslac telefon na Balkany czy Bliski Wschod, dzis zrobi
    >>>> ci to Hindus w swoim kiosku na poczekaniu (o ile w ogole problem
    >>>> simlockow jeszcze istnieje)
    >>
    >>> Borze! Ale to dotyczy wszystkiego, takżę spaliniaków, a nie tylko EV!
    >
    >> W ktorym spalinowym nie da sie zrzucic z P na N bez pomocy
    >> autoryzowanego serwisu?
    >
    > https://www.team-bhp.com/forum/technical-stuff/18990
    9-bmw-inability-move-park-neutral-ignition-but-engin
    e-off.html
    >
    >
    > J.
    >
    >

    Przeciez w tym samym watku na forum jest opis jak to zrobic.

strony : 1 ... 10 . [ 11 ] . 12


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: