-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.tenant1-nat1.s
anger.ac.uk!not-for-mail
From: K <n...@e...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Cala prawda, cala dobe o autach elektrycznych cz. 5.
Date: Mon, 14 Sep 2020 09:19:32 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <rjn92k$f0a$2$horizn@news.chmurka.net>
References: <rip19t$3ug$1$horizn@news.chmurka.net> <h...@m...org>
<rj5h7t$18c$1$horizn@news.chmurka.net>
<rj66hr$ckq$1$Cav@news.chmurka.net>
<rj7bvt$3ch$1$horizn@news.chmurka.net>
<rj7crs$3pi$1$Cav@news.chmurka.net>
<rj7enu$4sv$1$horizn@news.chmurka.net>
<rj7fc6$54u$1$Cav@news.chmurka.net>
<rj7h6p$6a3$1$horizn@news.chmurka.net>
<rj7iet$6vb$1$Cav@news.chmurka.net>
<rj86hu$k65$1$horizn@news.chmurka.net> <1nmu1loudxeay$.dlg@myjk.org>
<rj8e0l$prm$1$horizn@news.chmurka.net> <1xma5j4z8l07e$.dlg@myjk.org>
<rja0l4$tt2$2$horizn@news.chmurka.net> <ra2cytwybefb$.dlg@myjk.org>
<rjf2fn$1vn$1$kolczan@news.chmurka.net> <9jujjuowdetg$.dlg@myjk.org>
<rjftek$hch$1$horizn@news.chmurka.net> <f...@m...org>
<rjg0s1$j91$2$horizn@news.chmurka.net> <1ufdiaskb4a65$.dlg@myjk.org>
NNTP-Posting-Host: tenant1-nat1.sanger.ac.uk
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Mon, 14 Sep 2020 08:19:32 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="horizn";
posting-host="tenant1-nat1.sanger.ac.uk:193.62.205.241";
logging-data="15370";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.10.0
In-Reply-To: <1ufdiaskb4a65$.dlg@myjk.org>
Content-Language: en-GB
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684687
[ ukryj nagłówki ]On 11/09/2020 21:42, Myjk wrote:
> Fri, 11 Sep 2020 15:16:32 +0100, K
>
>> W ktorym spalinowym nie da sie zrzucic z P na N bez pomocy
>> autoryzowanego serwisu?
>
> Kurła! Bez specjalistycznej wiedzy i bez rzeźby w każdym z elektroniczną
> "skrzynią". Przecież już sam sobie to udowodniłeś i dalej brniesz w te
> swoje absurdy. Sam fakt że jeden ignorant z drugim (w tym ty) nie wie jak
> to zrobić w EV nie świadczy o tym że się nie da tego zrobić.
>
Jezli dla ciebie odkrecenie jednego wkreta imbusem (dolaczonym do
samochodu przez producenta) jest "wiedza specjalistyczna" to ja juz nie
mam nic wiecej do dodania.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.09.20 10:21 K
- 14.09.20 16:08 J.F.
- 14.09.20 18:01 K
- 15.09.20 07:46 Przemek Jedrzejczak
- 15.09.20 18:15 J.F.
- 16.09.20 17:47 Myjk
- 16.09.20 18:01 K
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)