  • Data: 2010-09-12 13:44:44
    Temat: CXD1135 - co się dzieje ?
    Od: p <1...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Chciałem podłączyć przetwornik - DAC - na WM8804 i WM8740 do odtwarzacza
    Fonika CDF-050R.
    Zrobiłem w odtwarzaczu wyjście cyfrowe z nóżki 27 CXD1135 (podłączyłem
    to do inwertera HC00 i dalej 3 takie same połączone równolegle plus
    rezystory, żeby uzyskać 75 omów i kondensator 100n).
    Nie działa. Jest tylko ciche piszczenie minimalnie modulowane
    odtwarzanym sygnałem - co około sekundę dźwięk minimalnie się zmienia.
    Próbowałem wszystkich ośmiu kombinacji ustawień nóżek 56,57,58 CXD1135.
    (oryginalne ustawienie pin.56=0, 57=0, 58=0)
    Nie pomogło. Na wyświetlaczu pojawiał się "E", albo długo rozpoczynało
    się odtwarzanie, dźwięk na wyj. analog odtwarzacza raz był, raz nie.
    Przetwornik podłączyłem do innego urządzenia, działa.
    Przetwornik jest ustawiony na 16-bit right justified - nie wiem czy to
    ma znaczenie.
    W odtwarzaczu jest przetwornik D6376CX (chyba uPD..), CXA1082, CXA1081,
    CXP5016.
    Czy da się uruchomić S/PDIF w tym odtwarzaczu ?

    Paweł