  • 1. Data: 2010-11-07 19:33:47
    Temat: CBR600RR z lat 2005-2006-opinie?
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam pytanie, jakie sa/macie opinie nt. Hondy CBR 600 RR, ale z rocznikow
    2005-2006, czyli juz po tzw. lifcie? Jakie sa + i - tego motocykla?
    Pytam, bo jakos nie moge przyzwyczic sie do FZ1 mimo przejechanych juz 1200km(w
    1 miesiac) i chyba bede ja sprzedawal na wionse. Jakos na R1 trasa 300km mniej
    mnie meczyla niz na Fazerku, mimo takiej samej predkosci. Chyba mi sie plery do
    pochylonej pozycji przyzwyczaily hehe.

    Dzieki
    Koczis
    FZ1 Fazer

  • 2. Data: 2010-11-12 17:21:20
    Temat: Re: CBR600RR z lat 2005-2006-opinie?
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Tyle osob i nikt nie jezdzil na takim moto, a moze cos z rocznika 2003-2004?

    Koczis
    FZ1 Fazer

  • 3. Data: 2010-11-13 12:49:40
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Koczis" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Tyle osob i nikt nie jezdzil na takim moto, a moze cos z rocznika
    > 2003-2004? Koczis
    > FZ1 Fazer

    Jakbyś napisał opowiadnie ala Czendler, albo opisał jak to jechałeś moturem
    przez prerie, jak było pięknie, wtedy miałbyś poklask. A tak? Pytanie o
    motury na grupie moturowej? Bezsens...

    --
    Grzybol