  • 11. Data: 2012-06-21 13:01:16
    Temat: Re: CB/Yanosik?
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-21 12:37, Kuczu pisze:

    > I nie robi ci sie mokra plamka na jeansach po sikaniu ?

    Ja tam strzepuje ... :):D

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 12. Data: 2012-06-21 13:11:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-21 12:41, AZ pisze:

    > Myślę, że majtki nie mają na to wpływu, zrób ślepy test.

    Od slepych testow mamy juz specjaliste. Jestem ciekaw czy sie podejmie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 13. Data: 2012-06-21 13:11:41
    Temat: Re: CB/Yanosik [OT]?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-06-21 12:40, Piotr Rezmer pisze:

    > Plamkę masz zawsze

    Chyba Ty

  • 14. Data: 2012-06-21 15:18:26
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Myślę, że majtki nie mają na to wpływu, zrób ślepy test.

    Albo światła drogowe - te długie - sobie włącz :)

    ____
    grzech
    tdm

  • 15. Data: 2012-06-21 15:40:49
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 21 Cze, 13:01, Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>
    wrote:
    > Ja tam strzepuje ... :):D

    Choćbyś strzepywał i 2 tygodnie, i tak ostatnia kropla spadnie ci w
    spodnie.

    Pozdrawiam
    Lisciasty /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wrocławia/
    --
    Kawidło GPZ 550 '82
    Tygrys '05

  • 16. Data: 2012-06-21 22:04:56
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości news:jrte19$e0n$1@inews.gazeta.pl...
    > Witajcie,
    >
    > Mam takie szczescie, ze czesto wyjezdzajac/dojezdzajac pod dom zatrzymuja
    > mnie ;)

    I co, przywlokłeś TDM-kę z Malborka?

    --
    Yogi(n)

  • 17. Data: 2012-06-21 23:10:07
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-06-21 22:04, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" <m...@g...com> napisał w
    > wiadomości news:jrte19$e0n$1@inews.gazeta.pl...

    > I co, przywlokłeś TDM-kę z Malborka?

    Jeszcze nie, przyszly piatek planuje....

  • 18. Data: 2012-06-22 07:24:42
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-06-21 15:40, Lisciasty pisze:

    > Choćbyś strzepywał i 2 tygodnie, i tak ostatnia kropla spadnie ci w
    > spodnie.

    Czyli rozwiazaniem chodzienie w kilcie.
    Ciekawe czy sa jakies skorzane ze wzmocnieniami, w kolorach suzuki. -
    kolega chcialby wiedziec ;)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 19. Data: 2012-06-22 11:43:25
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Mikolaj Jopczynski <m...@g...com> wrote:

    > Chcialbym tego unikac, lub przynajmniej ograniczyc na motocyklu.

    Użyj rozsądku - oczy dookoła głowy, jak zapier... to tylko mając przed
    sobą zająca, jak ktoś ci wsiada na ogon to zwolnij, znaj miejsca, w
    których suszą, nie przeginaj z prędkością (co innego lecieć po mieście
    120 a co innego 180) i będzie ok.

    > Czego uzywacie? Yanosik chyba nie ma sygnalizacji swietlnej - tylko
    > dzwiekowa?

    Miałem CB na moto, nie sprawdziło się.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++