  • 1. Data: 2012-06-21 10:37:35
    Temat: sanchez - sklep/serwis - zna ktoś?
    Od: grzech <z...@g...com>

    W Otrębusach się mieszczą. Może ktoś miał styczność i może podzielić
    się opinią?

    ____
    grzech
    tdm

  • 2. Data: 2012-06-21 12:13:27
    Temat: Re: sanchez - sklep/serwis - zna ktoś?
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 czerwca 2012 10:37:35 UTC+2 użytkownik grzech napisał:
    > W Otrębusach się mieszczą. Może ktoś miał styczność i może podzielić
    > się opinią?
    Sanchez to specjalista od enduro. Specjalizacja w zawieszeniach. Jesli chcesz robic
    cos w tym zakresie to wal smialo. Firma z dlugimi tradycjami i doswiadczeniem.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 3. Data: 2012-06-22 08:43:58
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Sanchez to specjalista od enduro. Specjalizacja w zawieszeniach. Jesli chcesz robic
    cos w tym zakresie to wal smialo. Firma z dlugimi tradycjami i doswiadczeniem.

    O! Dzięki. Właśnie coś mi puka z przodu na dziurach - może mi to
    "wyłączą"

    ____
    grzech
    tdm

  • 4. Data: 2012-06-22 09:29:15
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu piątek, 22 czerwca 2012 08:43:58 UTC+2 użytkownik grzech napisał:
    > O! Dzięki. Właśnie coś mi puka z przodu na dziurach - może mi to
    > "wyłączą"
    W TDM?

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 5. Data: 2012-06-22 10:40:32
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-06-21 10:37:35 +0200, grzech <z...@g...com> said:

    > W Otrębusach się mieszczą. Może ktoś miał styczność i moż
    > e podzielić
    > się opinią?

    Nie wiem jak teraz, ale parę lat nazad w światku enduro miał raczej
    nędzną opinię - nieterminowość, naprawy na odwal się (i robienie
    problemów z poprawkami), przycinanie na kasę. Sam nie korzystałem, ale
    po tym co czytałem, w życiu nie oddałbym tam sprzęta.

    de Fresz

  • 6. Data: 2012-06-22 14:58:41
    Od: grzech <z...@g...com>

    > W TDM?

    ano 850

    ___
    grzech
    tdm

  • 7. Data: 2012-06-22 17:56:14
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu piątek, 22 czerwca 2012 14:58:41 UTC+2 użytkownik grzech napisał:
    > ano 850
    A pisalem przeciez, ze Sanchez to enduraki, nie? :)

    A na powaznie: jesli masz niedaleko to podjedz i popytaj. Ale smiem twierdzic, ze TDM
    ze swoimi zawiasami jest za daleko od specjalizacji Sancheza. Z drugiej strony chyba
    wspolpracuja jeszcze z Yamaha wiec moze sie podejma. Tak czy inaczej sprawdz.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 8. Data: 2012-06-25 09:37:22
    Od: grzech <z...@g...com>

> [...]
    chyba wspolpracuja jeszcze z Yamaha wiec moze sie podejma. Tak czy inaczej sprawdz.

    Dzięki, dla tego właśnie o nich pytam bo mogę nawet tam na pieszo
    podejść więc wdepnę:)

    ____
    grzech
    tdm

  • 9. Data: 2012-06-25 18:13:16
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    ps.com...
    napisał:
> [...]
    Sanchez to specjalista od enduro. Specjalizacja w zawieszeniach. Jesli
    chcesz robic cos w tym zakresie to wal smialo. Firma z dlugimi

    ***
    Wymiany sztycy w amortyzatorze się nie podjął.
    Więc jeśli chodzi o specjalizację to może on jest specjalista od
    przedniego zawieszenia?

    --
    Jasio
    vfr etz