eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBylo o duzym, a teraz MALY, tani i o konstrukcji cepa
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 27

  • 21. Data: 2011-10-14 00:17:36
    Temat: Re: Bylo o duzym, a teraz MALY, tani i o konstrukcji cepa
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maciek,

    Thursday, October 13, 2011, 11:06:14 PM, you wrote:

    >> Otóż to, kup za 4000. Za 1000 zrobisz mu niemały remont
    >> i można jeszcze śmigać...
    > Z Lanosami jest ten problem, ze sa malo ekonomiczne. To nie jest wada
    > dyskwalifikujaca, ale 1.5 ma 86 koni i zre 12-13 litrow LPG/10 l benzyny,
    > a 1.6 ma 105 koni

    106

    > i zre wszystkiego o litr-dwa wiecej.

    Bzdura.

    > Oprocz tego sa - za przeproszeniem - brzydkie jak kupa.

    Ale które? Sedan czy hatchback? Jakiś czas po Lanosie powstała jedna z
    wersji BMW 3 - bardzo podobna do Lanosa Sedana...

    > Ale to tez nie jest wada dyskwalifikujaca :)

    To tylko kwestia gustu.



    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 22. Data: 2011-10-14 09:43:40
    Temat: Re: Bylo o duzym, a teraz MALY, tani i o konstrukcji cepa
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Oct 2011 00:17:36 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > i zre wszystkiego o litr-dwa wiecej.

    > Bzdura.

    Dane z relacji znajomych, ktorzy jezdzili Lanosami po kilka lat.

    > To tylko kwestia gustu.

    I tylko wlasny gust liczy sie przy ocenie samochodu od strony estetycznej.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio


  • 23. Data: 2011-10-14 10:06:27
    Temat: Re: Bylo o duzym, a teraz MALY, tani i o konstrukcji cepa
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    >> Otóż to, kup za 4000. Za 1000 zrobisz mu niemały remont
    >> i można jeszcze śmigać...
    >
    > Z Lanosami jest ten problem, ze sa malo ekonomiczne. To nie jest wada
    > dyskwalifikujaca, ale 1.5 ma 86 koni i zre 12-13 litrow LPG/10 l benzyny,
    > a 1.6 ma 105 koni i zre wszystkiego o litr-dwa wiecej.
    >
    Lanos 1,5 8v, którego czasami używam pali jakieś 8,5l/100km benzyny 95 w
    cyklu mieszanym z lekką przewagą miasta (Warszawa i zachodnie jej okolice) a
    do 7l benzyny na 100 w trasie. Nie jest to mało, ale nie aż tyle ile
    piszesz. Myslę, że powinieneś swojego wyregulować lub naprawić

    > Oprocz tego sa - za przeproszeniem - brzydkie jak kupa. Ale to tez nie
    > jest
    > wada dyskwalifikujaca :)
    >
    Najpiekniejszy nie jest, ale w sumie całkiem normalnie wygląda, jest wiele
    brzydszych aut.


  • 24. Data: 2011-10-14 10:45:13
    Temat: Re: Bylo o duzym, a teraz MALY, tani i o konstrukcji cepa
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maciek,

    Friday, October 14, 2011, 9:43:40 AM, you wrote:

    >> Z Lanosami jest ten problem, ze sa malo ekonomiczne. To nie jest wada
    >> dyskwalifikujaca, ale 1.5 ma 86 koni i zre 12-13 litrow LPG/10 l benzyny,
    >> a 1.6 ma 105 koni
    > 106
    >> i zre wszystkiego o litr-dwa wiecej.
    >> Bzdura.
    > Dane z relacji znajomych, ktorzy jezdzili Lanosami po kilka lat.

    Jeżdżę 1.6 16V Lanosem 12 lat, przejechałem nim prawie 250kkm i wiem,
    ile może zużyć. Trzeba naprawdę się b ardzo starać, żeby doprowadzić
    do 10l NoPb/100km - to jest mocno dynamiczna jazda w mieście lub jazda
    powyżej ograniczenia na autostradzie. Osiągnięcie 12+l NoPb/100 km to
    albo testy na lotnisku albo jazda na granicy możliwości (180+) na
    autostradzie. Sprawdzone.

    Jest też druga strona medalu - jazda ekonomiczna - przejazd
    Bieszczady-Mazury ścianą wschodnią - głównie drogami wojewódzkimi z
    mikroskopijnym ruchem i prawie zgodnie z przepisami - 6.4l/100km czy
    też przejazd Głubczyce-Wiedeń-Opole (równo 700km), w tym kawałki
    autostrad na 49l NoPb (Tankowanie pod korek w Głubczycech i potem tak
    samo w Opolu po powrocie) - daje to 7l/100km.

    >> To tylko kwestia gustu.
    > I tylko wlasny gust liczy sie przy ocenie samochodu od strony estetycznej.

    Dokładnie. Mi hatchbacki się bardzo nie podobały na przykład a znałem
    parę osób, które były tym zdziwione.


    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 25. Data: 2011-10-14 11:29:17
    Temat: Re: Bylo o duzym, a teraz MALY, tani i o konstrukcji cepa
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Oct 2011 10:45:13 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Jeżdżę 1.6 16V Lanosem 12 lat, przejechałem nim prawie 250kkm i wiem,
    > ile może zużyć. Trzeba naprawdę się b ardzo starać, żeby doprowadzić
    > do 10l NoPb/100km

    Licho wie. Takie dostalem informacje. Co do zuzycia LPG, to jestem pewiem
    scislosci, bo testowalem osobiscie.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio


  • 26. Data: 2011-10-14 11:39:49
    Temat: Re: Bylo o duzym, a teraz MALY, tani i o konstrukcji cepa
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maciek,

    Friday, October 14, 2011, 11:29:17 AM, you wrote:

    >> Jeżdżę 1.6 16V Lanosem 12 lat, przejechałem nim prawie 250kkm i wiem,
    >> ile może zużyć. Trzeba naprawdę się b ardzo starać, żeby doprowadzić
    >> do 10l NoPb/100km
    > Licho wie. Takie dostalem informacje. Co do zuzycia LPG, to jestem pewiem
    > scislosci, bo testowalem osobiscie.

    O LPG się nie będę wypowiadał, bo nie miałem, nie mam i raczej mieć
    nie będę. Zużycie LPG zależy od tylu przypadkowych danych, że nie ma
    co się tym zajmować.


    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl
    PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)


  • 27. Data: 2011-10-14 12:36:11
    Temat: Re: Bylo o duzym, a teraz MALY, tani i o konstrukcji cepa
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Oct 2011 11:39:49 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > O LPG się nie będę wypowiadał, bo nie miałem, nie mam i raczej mieć
    > nie będę. Zużycie LPG zależy od tylu przypadkowych danych, że nie ma
    > co się tym zajmować.

    Od typu i wyregulowania instalacji i (w bardzo malym stopniu) od jakosci
    gazu. Kilka lat jezdzilem wylacznie na gazie i innych czynnikow nie
    zauwazylem.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: