  • 121. Data: 2014-07-03 16:08:41
    Temat: Re: Burmistrz odwolal komendanta za zdjecie na lawecie.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-02 16:45, Liwiusz wrote:

    > Jak się w to wgłębić myślami, to sprawa z lawetą nie jest pozbawiona sensu.

    Liwiusz - ja cię proszę... Za rozsądnego człowieka cię miałem.

    Shrek.

  • 122. Data: 2014-07-03 16:48:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-03 15:59, masti pisze:

    > gdyż?

    Już Ci napisali.

    > wskażesz podstawę prawną pytania w innym wypadku?

    Już pisałem :) Prowadzenie czynności w sprawie o wykroczenie.

    --
    Liwiusz

  • 123. Data: 2014-07-03 16:49:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-03 15:52, AZ pisze:
    > Kurwa to ten straznik z inteligencja jest na poziomie pantofelka czy innej
    > ameby? Nie widzi na zdjeciu, ze pojazd jedzie na lawecie?

    Hm, czyli jakbym był świadkiem morderstwa, to bez sensu byłoby mnie
    pytać "kto zabił", skoro ja tylko siedziałem w fotelu?

    --
    Liwiusz

  • 124. Data: 2014-07-03 16:50:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Bo jest pierdolnięty i nie widzi, że samochód jedzie na lawecie?

    Czy ktokolwiek twierdzi, że nie widzi? Strażnik chce się dowiedzieć kto
    prowadził lawetę.

    --
    Liwiusz

  • 125. Data: 2014-07-03 16:51:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-03 16:08, Shrek pisze:

    > Liwiusz - ja cię proszę... Za rozsądnego człowieka cię miałem.

    No prosz...

    Kierowca lawety obił Ci mordę. Następnego dnia widzisz, że holuje
    samochód sąsiada.

    Uważasz, że bez sensu jest spytać się sąsiada kto go holował?

    Uważasz, że pytając o to uważasz, że to sąsiad Cię obił?

    Do takich wniosków dochodzę po lekturze co poniektórych osobników w tym
    wątku :)

    --
    Liwiusz

  • 126. Data: 2014-07-03 16:57:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 03 Jul 2014 16:50:20 +0200 osobnik zwany Liwiusz
    napisał:

    > Czy ktokolwiek twierdzi, że nie widzi? Strażnik chce się dowiedzieć kto
    > prowadził lawetę.

    to niech robi to zgodnie z prawem

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 127. Data: 2014-07-03 16:59:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 03 Jul 2014 16:48:54 +0200 osobnik zwany Liwiusz
    napisał:

    > Już Ci napisali.

    a wja wykazałem, że bez sensu napisali

    > Już pisałem :) Prowadzenie czynności w sprawie o wykroczenie.

    czyli jak dostaniesz pismo o wydanie samochodu jako dowowdu przestępstwa
    to wydasz nie pytając czy sprawa, na którą się powołuja jest prowadzona

  • 128. Data: 2014-07-03 16:59:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-07-03, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Hm, czyli jakbym był świadkiem morderstwa, to bez sensu byłoby mnie
    > pytać "kto zabił", skoro ja tylko siedziałem w fotelu?

    Wykroczenie to nie morderstwo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 129. Data: 2014-07-03 17:18:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-03 16:59, masti pisze:

    > czyli jak dostaniesz pismo o wydanie samochodu jako dowowdu przestępstwa
    > to wydasz nie pytając czy sprawa, na którą się powołuja jest prowadzona
    > zgodnie z prawem?

    Moje pytanie się o zgodność z prawem nie wstrzymuje wydanej decyzji.

    --
    Liwiusz

  • 130. Data: 2014-07-03 17:19:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-07-03 16:59, AZ pisze:

    > Wykroczenie to nie morderstwo.

    Doprawdy? Nie wiedziałem :)

    W związku z tym, że wykroczenie to nie morderstwo, nie można szukać
    sprawy wykroczenia stosując te same sposoby (przesłuchania świadków) co
    w przypadku przestępstwa???

    --
    Liwiusz