  • 21. Data: 2010-10-14 08:53:20
    Temat: Re: Budki telefoniczne TP - baza budek, demontaż, kradzież? Gdzie zgłaszać? gdzie ustalać?
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    news:4cb5f327$0$27043$65785112@news.neostrada.pl...
    > Zrobisz automat odporny na kij baseballowy, to przyniosą łom. Jak łom
    > nie zadziała, to dresowóz dowiezie palnik acetylenowy. Polak potrafi.
    > ;)

    Pewnym rozwiązaniem w takiejn sytuacji jest kasetka o topliwości w
    temperaturze wyższej, niż monety, czyli, zanim palnik przepruje kasetę,
    monety już się stopią i zysk dla dresa żaden. A bank? może wymieni, nie
    wiem.

    > przydała. Znalazłaby się też inna opcja, ale w centrum wielkiego
    > miasta
    > szybciej znalazłem i skorzystałem z budki telefonicznej niż przyszłoby
    > mi wyszukać HotSpota, odpalić Skype'a na PDA i zadzwonić przez
    > SkypeOut. ;)

    No, w centrum miasta, a na "zadupiu"? Tam jeszcze gorzej z wi-fi...

    --
    ((o))
    ((+))

  • 22. Data: 2010-10-14 09:15:55
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Araneus Diadematus napisał:

> [...]
    > temperaturze wyższej, niż monety, czyli, zanim palnik przepruje kasetę,
    > monety już się stopią i zysk dla dresa żaden. A bank? może wymieni, nie

    No to trzeba robić kasety z wolframu choć nie wiem jak jest z twardością
    tego metalu (potrzebne diamentowe opancerzenie?) :-P.
    A tak poważnie - nie przesadzajcie, że dresy będą się bawić palnikiem
    dla paru złotych w kasecie. Prościej chyba jest wziąć bejsbola i
    poprosić grzecznie przechodniów :-P.

    Przemek

  • 23. Data: 2010-10-14 09:18:46
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Araneus Diadematus napisał:

    > Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:i8sid4> Może tutaj wyślij:

    > Śmiałbym stwierdzić, że nie, najnowszych nie ma. Ale sobie
    > popatrzyłem... Przebój roku, jeśli nie stulecia :))
    > http://www.2600.com/phones/newindex.khtml?payphone=7
    68

    Zajefajne! Slot do monet/kart to posiada czy też jest to automat tylko
    do rozmów lokalnych za darmo (chyba w sowietlandzie istniał taki wynalazek).

    Przemek

  • 24. Data: 2010-10-14 09:25:16
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik wiwany napisał:
    > On 13 Paź, 19:58, Atlantis<m...@w...pl> wrote:

    > 2. aspekt- w swych kalkulacjach jakie to PAS-y są niedochodowe TP
    > skrzętnie przemilcza kwestię tego, że ich obecność to możliwość
    > konkretnych oszczędności na...reklamie i wizerunku firmy. Mam na myśli
    > to, że zwłaszcza pełne kabiny to dobre 6m2 powierzchni reklamowej w
    > centrach miejscowości. Do wykorzystania na własną promocję operatora,
    > albo stricte komercyjną. To są konkretne zyski/oszczędności "przy
    > okazji".

    Własny wizerunek też mogą poprawić
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=19373

    TP: biegi między budkami telefonicznymi

    Przemek

    PS. BTW, przepraszam, za brak raportu automatycznego za wrzesień, ale
    gdzieś wcięło mi notatki. Mam nadzieję, że je znajdę do końca
    października i zrobię 09 i 10/10 razem :-).

  • 25. Data: 2010-10-14 09:36:18
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:i96htm$cd0$2@inews.gazeta.pl...
    68

    > Zajefajne! Slot do monet/kart to posiada czy też jest to automat tylko
    > do rozmów lokalnych za darmo (chyba w sowietlandzie istniał taki
    > wynalazek).

    No, jest slot na monety na górze, nad tarczą, nieco po prawej.
    Ale ta słuchawka na pancernym zawiasie wymiata! Superowe dla pijanego
    Wani, co się próbuje na chlańsko umówić w Wołodią, ale co chwila traci
    równowagę... chyba, że ma mocny ścisk i udaje mu się utrzymać słuchawki
    :)

    --
    ((o))
    ((+))

  • 26. Data: 2010-10-14 10:04:23
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

> [...]
    68

    > No, jest slot na monety na górze, nad tarczą, nieco po prawej.
    Wydawało mi się, że to część mocowania do ściany :-)

    > Ale ta słuchawka na pancernym zawiasie wymiata! Superowe dla pijanego

    A w kształcie co nieco mi przypomina niektóre z pierwszych komórek NMT
    (ten skos na obudowie przy mikrofonie) - można się poczuć prestiżowo ;-).

    Przemek

  • 27. Data: 2010-10-14 16:57:24
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Mam rowniez fotke tego unikatu jakim byly automaty sprzedajace karty
    > telefoniczne.
    >
    > Niestety brakuje mi zdjec pilotazu telefonow tpsa tych co startowaly w
    > przetargu gdzie wygral Ascom.
    > Moze ktos posiada zdjecia ?

    Pamiętam taki automat na karty optyczne chyba we wrocławskim UPT 2 przy
    dworcu. Niedawno bardzo podobną konstrukcję widziałem właśnie tu
    <http://www.2600.com/phones/newindex.khtml>.

    --
    Grzexs

  • 28. Data: 2010-10-15 09:24:38
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2010-10-14 11:15, Przemysław Kowalik pisze:

    > A tak poważnie - nie przesadzajcie, że dresy będą się bawić palnikiem
    > dla paru złotych w kasecie. Prościej chyba jest wziąć bejsbola i
    > poprosić grzecznie przechodniów :-P.

    No dobrze, może z tym palnikiem to była lekka przesada... Nie należy
    tego rozumieć dosłownie - miałem na myśli raczej to, że zdesperowany i
    "nakręcony" dresiarz (a tym bardziej grupa) jakieś rozwiązanie znajdzie,
    żeby dostać się do kasety z drobnymi. Choćby rozwierci zamek. Będzie
    musiał mieć tylko dość dużo czasu.
    Telefon musiałby być zabezpieczony raczej jakimś cichym alarmem - w
    przypadku agresywnej ingerencji z zewnątrz dzwoni na policję. Tylko to
    by kosztowało, a i tak nie masz gwarancji, że patrol przyjedzie w nocy
    na "niebezpieczne osiedle", żeby ratować budkę telefoniczną przed
    rozbiciem i kradzieżą drobnych.

  • 29. Data: 2010-10-16 15:56:42
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "wiwany" <w...@g...pl>

    Dodam jeszcze jeden powód pozostania aparatów publicznych i jeden
    aspekt sprawy.
    1. powód- PAS-y stwarzają w miarę komfortową sytuację dla
    korzystających z telefonów zaufania, help linii itp. ze względu na
    anonimowość i brak śladu po rozmowie w telefonie domowym, czy nawet
    osobistym, ale prześwietlanym przez np. konkubenta sadystę. dodam, że
    wiele 80X nadal nie jest dostępnych z tel. komórkowych.
    --
    no i jeszcze bez obaw można donos na sąsiada złożyć :-)

  • 30. Data: 2010-10-16 16:04:27
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pXl>

    > Kurde, tu jakieś niesamowite zabytki! Wygląda, że kupę lat nikt tam nie
    > nic ruszał, przynajmniej jeśli chodzi o Polskę.
    >
    > Mam swoją stronę. W miarę możliwości uzupełniam o kolejne fotografie.
    > Obrazki działają w Firefoxie po najechaniu na podkreśloną lokalizację, np.
    > tu <http://telefix.terramail.pl/a_25_81_82_83.htm>.

    Znaczy ... zrobiłeś stronę tylko dla Firefoksa i się tym tutaj chwalisz ?

    Może zajrzyj jednak na to 2600...