  • 141. Data: 2018-05-31 09:40:24
    Temat: Re: Braknie prądu:(
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 31 May 2018 08:35:30 +0200, Shrek napisał(a):

    > Ale wiesz, że metro to co dwie minuty w Polsce w godzinach szczytu
    > jeździ? Choć w sumie masz racje - linie na zadupiu co trzy;)

    Teraz mam tramwaj co 2 minuty - myslisz, ze jak zrobia metro, to nie
    bedzie "co maja puste jezdzic - zrobmy co 5 minut" ?

    Ale ja w za malym miescie jezdze :-)

    P.S. po 8:46 szczyt sie konczy i macie na M1 "co 3-4 minuty"

    J.

  • 142. Data: 2018-05-31 09:42:03
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-05-30 o 18:04, Shrek pisze:

    > Jasne - a co przyjemnego w staniu kabrioletem w pełnym słońcu w korku
    > między rurami wydechowymi? To już lepiej zwykłą puszką z klimą.

    No nie, lepiej jednak na powietrzu a nie zapierdalać w pocie czoła. :-)

    > ???

    To kolej miejska. Analogicznie samochód miejski.

  • 143. Data: 2018-05-31 09:43:18
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-05-30 o 15:41, Marek S pisze:
    > Dobra, ja odpadam. Nie chce mi się wałkować tematu. Nie chcesz pojąć
    > prostego zdania nawet po udzieleniu precyzyjnej wykładni, to nie.
    > Sznurka nie da się popchnąć. Kończmy więc.
    >
    > EOT

    Już dawno Was nie czytam bo nie chce mi się zastanawiać o co się
    zaczepiacie.

  • 144. Data: 2018-05-31 10:52:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.05.2018 o 09:40, J.F. pisze:

    > Teraz mam tramwaj co 2 minuty - myslisz, ze jak zrobia metro, to nie
    > bedzie "co maja puste jezdzic - zrobmy co 5 minut" ?

    Myślę, że _jak_ zrobią to istotnie będą jeździć co dwie-trzy minuty w
    szczycie:P

    > P.S. po 8:46 szczyt sie konczy i macie na M1 "co 3-4 minuty"

    To co widzisz na stronie to rozkład "dla publiczności", w rzeczywistości
    jeżdzą częściej.

    No i rzeczywiście szczyt kończy się w granicach 8.30 z Kabat, bo później
    niż na 9.00 to raczej mało ludzi do pracbazy się wybiera.

    Shrek

  • 145. Data: 2018-05-31 10:54:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.05.2018 o 09:42, kk pisze:

    > No nie, lepiej jednak na powietrzu a nie zapierdalać w pocie czoła. :-)

    Wyjdz teraz na dwór, postój w słońcu i sprawdź:P

    > To kolej miejska. Analogicznie samochód miejski.

    Twierdzisz, że kolej miejska to złe warunki dla kolei? Ja bym
    powiedział, że idealne - duży, stały popyt, bark kolizji z innymi,
    nieefektywnymi środkami transportu...

    Shrek

  • 146. Data: 2018-05-31 11:29:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 31 May 2018 10:52:00 +0200, Shrek napisał(a):

    > Myślę, że _jak_ zrobią to istotnie będą jeździć co dwie-trzy minuty w
    > szczycie:P

    Na razie wyborcow we Wroclawiu ubywa :-)

    P.S to moze by jakies chodniki ruchome ?

    J.

  • 147. Data: 2018-05-31 13:13:19
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-05-31 o 04:37, s...@g...com pisze:

> [...]
    zle jest zawsze albo ze zawsze jest dobrze.

    Ale jazda nad morze autem nie jest zaletą :-) Nad morze leci się
    samolotem ew. jedzie pociągiem.

    Na dodatek samochody w mieście są

    Korki (a nie ich brak) są przejawem realnych potrzeb. To właśnie w
    mieście potrzeba samochodów miejskich i w mieście potrzeba kolei
    miejskiej. Poza miastem samochody nie mają większego sensu bo jak wyżej :-)

  • 148. Data: 2018-05-31 13:15:47
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-05-31 o 07:06, Shrek pisze:

    > Nie ma znaczenia. Obiektywnie zajmują w pytę miejsca. Więcej niż sam
    > przemieszczający się kierowca potrzebuje do życia w mieście.

    Ile metrów kwadratowych ma twoje mieszkanie ?

  • 149. Data: 2018-05-31 13:31:20
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-05-31 o 10:54, Shrek pisze:

    > Wyjdz teraz na dwór, postój w słońcu i sprawdź:P

    Ty sobie najpierw sprawdź te swoje teorie. Mam na codzień otwarty dach,
    rowerem nie jeżdżę bo bym się zaj...ał.

    > Twierdzisz, że kolej miejska to złe warunki dla kolei? Ja bym
    > powiedział, że idealne - duży, stały popyt, bark kolizji z innymi,
    > nieefektywnymi środkami transportu...

    Twierdzę, że tak jak kolej kolei nie równa tak samochód samochodowi i
    właśnie te miejskie elektryki do miasta są jak metro. Dowody po ulicy
    jeżdżą.

  • 150. Data: 2018-05-31 13:54:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.05.2018 o 13:15, kk pisze:

    > Ile metrów kwadratowych ma twoje mieszkanie ?

    Trochę ponad 50m. Na trzy osoby. NIe jedziemy też na określoną godzinę
    razem ze znaczącą ilością populacji miasta pomieszkać w jednej dzielnicy
    naraz.

    Shrek.