  • Data: 2011-04-16 17:27:24
    Temat: Bootowanie PC z karty pamięci w telefonie
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robiąc porządki w torbie z netbookiem, natknąłem się na kartę pamięci MS Pro
    Duo 64 MB, którą kiedyś spreparowałem jako bootującą do awaryjnego
    podniesienia netbooka w razie jakby co. Ponieważ akurat obok leżał sobie
    stary SE k750i, do którego niegdyś ta karta była dołączona, nasunęło mi się
    pytanie: czy można zabootować PC, używając jako czytnika telefonu
    komórkowego? Oczywiście zaraz to sprawdziłem i pomimo iż na liście wyboru
    medium startowego pojawiło się coś o nazwie "Sony EriMemory Stick", to po
    wybraniu tej pozycji zostałem się tylko z mrygającym kursorem. Sama karta
    jest sprawna i bootująca, co sprawdziłem podnoszęc maszynę z kartą wetkniętą
    w wewnętrzny czytnik. Zatem pytanie do grupy: czy komuś udało się w ten
    sposób zabootować peceta, a jeśli tak - to z jakiego telefonu? Pytanie póki
    co czysto akademickie, ale nigdy nie wiadomo, kiedy się może taka wiedza
    przydać.

    JoteR