  • 21. Data: 2013-05-08 23:00:20
    Temat: Re: Ból prawej stopy
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-05-06 19:55, Pablo pisze:
    > Sprawa może śmieszna, gdyby nie to, że boli.
    > Od kilku dni po kilkunastu minutach jazdy zaczynam czuć ból w prawej
    > stopie, konkretnie w miejscu, gdzie zwykle naciska się na pedał gazu.
    > Początkowo podejrzewałem że to coś z butami.
    > Po małej konsultacji z lekarzem, poradził mi, żebym jednak zwrócił uwagę
    > na samochód.
    > Dziś faktycznie, dotarło do mnie że to coś jest nie tak, zupełnie jakby
    > pedał gazu odbijał jakimiś mikro drganiami.
    > Co to może być? Sprzęgło?
    > Miał ktoś coś podobnego?

    - Najpierw odwiedź ortopedę. Jak nie pomoże:
    - wytrenuj opieranie stopy "na prawo". Np. w moich autkach da się na
    długim odcinku oprzeć podeszwę od spodu an gazie, a "na prawo"-krawędzią
    na macie na tunelu/konsoli. Jak nie pomoże:
    - wymień poduszki silnika i skrzyni - może faktycznie jakoś gigantycznie
    ci drgania przenosi.

  • 22. Data: 2013-05-23 20:54:21
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    W dniu 2013-05-08 23:00, scobowski pisze:
> [...]

    > na macie na tunelu/konsoli. Jak nie pomoże:
    > - wymień poduszki silnika i skrzyni - może faktycznie jakoś gigantycznie
    Chwilę to trwało ale się w końcu wyjaśniło.
    Zrobiło mi się zapalenie na nerwie śródstopia.
    Będę żył :)

  • 23. Data: 2013-05-23 21:58:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pablo" <p...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Chwilę to trwało ale się w końcu wyjaśniło.
    > Zrobiło mi się zapalenie na nerwie śródstopia.

    To akurat było do przewidzenia, pytanie od czego?

  • 24. Data: 2013-05-23 22:21:49
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-05-23 20:54, Pablo pisze:

    > Chwilę to trwało ale się w końcu wyjaśniło.
    > Zrobiło mi się zapalenie na nerwie śródstopia.
    > Będę żył :)

    I dużo zdrowia! ;)

  • 25. Data: 2013-05-23 23:23:26
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    W dniu 2013-05-23 21:58, Cavallino pisze:

    > To akurat było do przewidzenia, pytanie od czego?

    Stówkę i dzień urlopu kosztowało mnie dowiedzieć się co mi jest,
    podejrzewam, że wiedza dlaczego kosztowała by mnie przynajmniej drugie
    tyle. Aż tak ciekawy nie jestem :)

  • 26. Data: 2013-05-24 05:34:59
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-23 23:23, Pablo pisze:

    > Stówkę i dzień urlopu kosztowało mnie dowiedzieć się co mi jest,
    > podejrzewam, że wiedza dlaczego kosztowała by mnie przynajmniej drugie
    > tyle. Aż tak ciekawy nie jestem :)

    Nie poznając przyczyny, nie unikasz na przyszłość takich dolegliwości.
    To raczej powinna być podstawowa wiedza.

    Zdrówka życzę.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 27. Data: 2013-05-24 07:15:27
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    W dniu 2013-05-24 05:34, Krzysztof 45 pisze:

    > Nie poznając przyczyny, nie unikasz na przyszłość takich dolegliwości.
    > To raczej powinna być podstawowa wiedza.
    >
    > Zdrówka życzę.

    Od chodzenia na wysokich obcasach :)
    A na poważnie, to tu znalazłem coś na ten temat:
    http://poradniastopy.pl/choroba-stop/choroba-mortona
    /

    Czasami wystarczy choć trochę niedopasowany lub wadliwy but, którego nie
    jesteśmy w stanie "zdiagnozować" przy "normalnym" chodzeniu.

  • 28. Data: 2013-05-24 19:16:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pablo" <p...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Stówkę i dzień urlopu kosztowało mnie dowiedzieć się co mi jest,
    > podejrzewam, że wiedza dlaczego kosztowała by mnie przynajmniej drugie
    > tyle. Aż tak ciekawy nie jestem :)

    Jak nie przestanie boleć przez kilka miesięcy to się zainteresujesz.
    Nie życzę rzecz jasna.