  • 1. Data: 2013-05-06 19:55:54
    Temat: Ból prawej stopy
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    Sprawa może śmieszna, gdyby nie to, że boli.
    Od kilku dni po kilkunastu minutach jazdy zaczynam czuć ból w prawej
    stopie, konkretnie w miejscu, gdzie zwykle naciska się na pedał gazu.
    Początkowo podejrzewałem że to coś z butami.
    Po małej konsultacji z lekarzem, poradził mi, żebym jednak zwrócił uwagę
    na samochód.
    Dziś faktycznie, dotarło do mnie że to coś jest nie tak, zupełnie jakby
    pedał gazu odbijał jakimiś mikro drganiami.
    Co to może być? Sprzęgło?
    Miał ktoś coś podobnego?

  • 2. Data: 2013-05-06 20:11:34
    Temat: Re: Ból prawej stopy
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Pablo" <p...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Dziś faktycznie, dotarło do mnie że to coś jest nie tak, zupełnie
    > jakby pedał gazu odbijał jakimiś mikro drganiami.

    Christine!

    Czy jest to auto marki Plymouth Fury?
    :)

  • 3. Data: 2013-05-06 20:20:19
    Od: ZIWK <w...@o...pl>

    W dniu 2013-05-06 20:11, uzytkownik pisze:

    > Christine!
    >
    > Czy jest to auto marki Plymouth Fury?
    > :)
    Może to Ferat?

    --
    /\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
    /\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\

  • 4. Data: 2013-05-06 20:26:00
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    W dniu 2013-05-06 20:11, uzytkownik pisze:
    > Użytkownik "Pablo" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Christine!
    >
    > Czy jest to auto marki Plymouth Fury?
    > :)

    Nie, Carisma, disel jeśli to może mieć znaczenie.

  • 5. Data: 2013-05-06 20:45:39
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 06 May 2013 19:55:54 +0200, Pablo napisał(a):

    > Co to może być? Sprzęgło?
    > Miał ktoś coś podobnego?

    A nie boli Cię kręgosłup ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 6. Data: 2013-05-06 21:48:09
    Od: Pablo <p...@f...pl>

    W dniu 2013-05-06 20:45, huri_khan pisze:

    > A nie boli Cię kręgosłup ?

    Nie, piszę wyraźnie, tylko stopa i to miejsce, na którym naciskam pedał
    gazu.
    Dość dużo od kilku lat jeżdżę samochodem w związku z pracą (średnio 800
    km tygodniowo) i z niczym nie miałem problemu, od kilku dni, tylko ten
    ból. I czuję, że to coś z samochodem ma wspólnego

  • 7. Data: 2013-05-06 21:48:12
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-06 19:55, Pablo pisze:
    > Sprawa może śmieszna, gdyby nie to, że boli.

    No, polewka standardowo już leci :)
    Jak by nie było to ntg :)

    > Miał ktoś coś podobnego?

    Miałem coś podobnego, ale to było związane z długimi trasami i trzymanie
    stopy ileś tam godzin w jednej pozycji. Skutkowało to takim jakby
    bólem. Ale to raczej mięśnie stopy bolały niż sama stopa.
    Po zmianie auta na auto z tempomatem, problem zniknął.

    Kiedyś jak miałem fazę na rower i potrafiłem w sezonie kilka tyś zrobić,
    nie mogłem w bez ruchu kinie wysiedzieć. To znaczy chodzi o kolana.
    Zaczęły po 20-30 min bez ruchu boleć. Musiałem wstać i poruszać nogami.
    Ale po czasie to przeszło.

    Ja bym zaczął od tego a nie od pms :)
    http://www.google.pl/search?client=opera&q=%C5%9Br%C
    3%B3dstopie+b%C3%B3l&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-
    8&channel=suggest

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 8. Data: 2013-05-06 21:55:00
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *uzytkownik* napisał(-a):

    > Christine!

    lol, o tym samym pomyślałem :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2013-05-06 22:49:21
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 05/06/2013 07:55 PM, Pablo wrote:
> [...]
    > Dziś faktycznie, dotarło do mnie że to coś jest nie tak, zupełnie jakby
    > pedał gazu odbijał jakimiś mikro drganiami.

    może przyczyną jest PESEL?

  • 10. Data: 2013-05-06 23:23:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 06 May 2013 19:55:54 +0200, Pablo napisał(a):

    > Dziś faktycznie, dotarło do mnie że to coś jest nie tak, zupełnie jakby
    > pedał gazu odbijał jakimiś mikro drganiami.

    A reszta budy nie drga tymi drganiami?

    Jedyne co przychodzi mi do głowy, to pedał gazu na lince i wytłuczone
    poduszki silnika które powodują drgania które przenoszą się linką gazu na
    pedał.
    Ale to naciągane wyjaśnienie :)