    Date: Mon, 06 May 2013 19:55:54 +0200
    From: Pablo <p...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Ból prawej stopy

    Sprawa może śmieszna, gdyby nie to, że boli.
    Od kilku dni po kilkunastu minutach jazdy zaczynam czuć ból w prawej
    stopie, konkretnie w miejscu, gdzie zwykle naciska się na pedał gazu.
    Początkowo podejrzewałem że to coś z butami.
    Po małej konsultacji z lekarzem, poradził mi, żebym jednak zwrócił uwagę
    na samochód.
    Dziś faktycznie, dotarło do mnie że to coś jest nie tak, zupełnie jakby
    pedał gazu odbijał jakimiś mikro drganiami.
    Co to może być? Sprzęgło?
    Miał ktoś coś podobnego?