eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBo mnie ciezki szkag... punto 75KM › Bo mnie ciezki szkag... punto 75KM
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!npeer03.iad.h
    ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.ia
    d01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 08 Jun 2013 07:35:05 +0200
    From: MarcinJM <m...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130509 Thunderbird/17.0.6
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Bo mnie ciezki szkag... punto 75KM
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 35
    Message-ID: <51b2c291$0$1462$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: user-5-173-15-206.play-internet.pl
    X-Trace: 1370669714 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1462 5.173.15.206:1711
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2531
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2494409
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    Jest sobie silnik punto jak w temacie 1,2 75KM rocznik 96.
    Objawy:
    z rana odpala "na cykniecie", jak sie troche nagrzeje silnik dostaje
    czkawki, przerywa, dusi sie, po osiagnieciu temp. nominalnej objawy
    ustepuja. Objaw ustepuje rowniez po wylaczeniu na kilka minut
    (odprowadzenie dzieciaka do przedszkola) i w ciagu dnia juz sie nie
    pojawia, chyba ze.... wjade w kaluze prawym kolem (czujnik walu?).
    Tor WN wymieniony w calosci (cewki MM wymienione na 100% sprawna cewke
    subaru, kable, swiece nowe). Co wazne: duszenie sie mija po
    przekroczeniu 4 tys obr. wtedy silnik dostaje ducha i idzie jak pocisk.
    Podejrzewam zwiazek tych niedomagan z wilgocia.
    Ostatnio pojawily sie rowniez przejsciowe problemy z obrotomierzem, a
    poniewaz mam rowniez linijke diod, wiem, ze to nie wina obrotka (ani to,
    ani to nie dziala), tylko wyglada jak brak impulsow z komutera. Z tym,
    ze tymi impulsami jest sterowany przekaznik pompy paliwa, wiec w
    przypadku ich braku pompa zatrzymalaby sie (chyba, ze komp. nie podaje
    impulsow, tylko daje sterowanie na stale).
    Serwis nie moze podlaczyc sie do kompa, nie wiem dlaczego > brak
    lacznosci i juz.

    Na jakis czas pomaga reset kompa, "przyuczenie" z podlaczona lambda i
    nastepnie odlaczenie jej.
    Wyglada to tak, jakby kompowi rozjezdzaly sie mapy....ale co z tym
    wjechaniem w kaluze?? Totalny brak wplywu powinien byc (komp jest
    kompletnie po przeciwleglej stronie komory silnika).

    Z problemem zmagam sie ponad rok. Zima, jak bylo mrozno, ale sucho
    problemu nie bylu (jednak wilgoc?). Masy skontrolowane.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: