  • 11. Data: 2010-01-05 15:19:07
    Temat: Re: Bieżące pokazywanie liczby przesłanych MB
    Od: sendilkelm <s...@o...pl>

    mea pisze:

    > Czy istnieje program pokazujący na komórce na bieżąco liczbę
    > przesłanych MB od momentu połączenia z Internetem?
    > Liczby pokazywane w Menu -> Rejestr -> Pakiety danych
    > są aktualizowane dopiero po rozłączeniu z Internetem
    Na kompie to jest realizowane systemowo...
    Nie zwijasz (nie zamykasz) ikonki połączenia sieciowego na PC (czy też
    modemu - nie pamiętam, bo dawno tego nie robiłem) po uruchomieniu
    połączenia i na bieżąco widać, jak się przelewają bity...

    --
    sendilkelm

  • 12. Data: 2010-01-05 16:45:06
    Od: "mea" <m...@f...com.pl>

    Bardzo dziękuję za wszystkie rady.
    Jestem już w stanie odczytywać na bieżąco
    na PC ilości MB odebranych i wysłanych .
    Problem jednak w tym, że to nie daje mi żadnej,
    nawet przybliżonej informacji o tym ile MB
    jest zaliczanych jako prztransformowanych przez
    komórkę, czyli informacji, które decydują o tym
    kiedy przekraczam limit 50 MB miesięcznie i o ile.

    Pozdrawiam
    mea

  • 13. Data: 2010-01-06 08:11:16
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    sendilkelm pisze:

> [...]
    > modemu - nie pamiętam, bo dawno tego nie robiłem) po uruchomieniu
    > połączenia i na bieżąco widać, jak się przelewają bity...

    Phii na Android jest mnostwo takich aplikacji a i w samym systemie sa
    takie dane

  • 14. Data: 2010-01-06 11:24:19
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "mea" <m...@f...com.pl>

> [...]
    > jest zaliczanych jako prztransformowanych przez
    > komórkę, czyli informacji, które decydują o tym
    > kiedy przekraczam limit 50 MB miesięcznie i o ile.

    Na komórce masz taki sam wskaźnik

  • 15. Data: 2010-01-06 21:56:15
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 3 Sty, 19:08, "mea" <m...@f...com.pl> wrote:
    > Witam!
    >
    > Czasami muszę korzystać z Internetu na laptopie łącząc go
    > z komórką Nokia E51 przy pomocy kabla USB lub przez
    > Bluetooth.
    > Transfer jest płatny (łącznie liczba MB wysłanych i odebranych).
    > 50MB  w miesiącu mam darmowe w ramach abonamentu,
    > powyżej tej wielkości muszę za transfer dodatkowo płacić.
    >
    > Czy istnieje program pokazujący na komórce na bieżąco liczbę
    > przesłanych MB od momentu połączenia z Internetem?
    > Liczby pokazywane w Menu -> Rejestr -> Pakiety danych
    > są aktualizowane dopiero po rozłączeniu z Internetem

> [...]

    Menu -> Łącza -> Mndż poł -> Akt poł dan
    Masz tam na bieżąco podane dane.

  • 16. Data: 2010-01-07 01:32:07
    Od: "mea" <m...@f...com.pl>

    Jeszcze raz dzięki za wszystkie odpowiedzi.

    W tej chwili radzę sobie w ten sposób, że wpierw otwieram
    Menu -> Łącza -> Manager połączeń -> Akt Poł. danych.
    Następnie korzystając z wielozadaniowości (dłuższe przytrzymanie
    klawisza powrotu) wybieram Internet.
    W celu śledzenia korzystając z klawisza powrotu przenoszę się
    pomiędzy oglądaniem strony a podglądaniem ilości naliczonych
    KB/MB.
    Oczywiście byłoby wygodniej gdyby te ilości KB/MB wyświetlały się
    w jakimś narożniku bez konieczności przenoszenia się między
    aplikacjami oraz gdyby to były dane narastające od wyzerowania
    liczników (na początku miesiąca), a nie tylko w ramach danego
    połączenia.
    Ale to już jest jakieś rozwiązanie.

    Pozdrawiam
    mea

  • 17. Data: 2010-01-07 10:08:48
    Od: slaweks <s...@s...cz>

> [...]
    > Liczby pokazywane w Menu -> Rejestr -> Pakiety danych
    > są aktualizowane dopiero po rozłączeniu z Internetem

    Kup pakiet. Np w Plusie 250MB kosztowało jakieś 20-25 złotych brutto.

  • 18. Data: 2010-01-10 09:48:17
    Od: Błażej <b...@i...pl>

    Dnia Sun, 3 Jan 2010 19:08:51 +0100, mea napisał(a):

> [...]
    > Liczby pokazywane w Menu -> Rejestr -> Pakiety danych
    > są aktualizowane dopiero po rozłączeniu z Internetem

    Witam.
    Sprawdź program na telefon mConnection. Po uruchomieniu pokazuje w małym
    okienku na bieżąco ilość pobranych i wysłanych danych dla danej sesji.

    --
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 19. Data: 2010-01-10 09:55:34
    Od: "mea" <m...@f...com.pl>

    > Sprawdź program na telefon mConnection. Po uruchomieniu pokazuje w małym
    > okienku na bieżąco ilość pobranych i wysłanych danych dla danej sesji.

    Dzięki. Już ten program mam, ale nie mogę jeszcze sprawdzić go
    w działaniu, bo czekam na certyfikat. Powinien nadejść w ciągu
    72 godzin.

    Pozdrawiam
    mea

  • 20. Data: 2010-01-10 22:00:49
    Od: "mea" <m...@f...com.pl>

    > Dzięki. Już ten program mam, ale nie mogę jeszcze sprawdzić go
    > w działaniu, bo czekam na certyfikat. Powinien nadejść w ciągu
    > 72 godzin.

    Program już działa. Jego wadą jest to, że pokazuje dane jak kb, a nie kB,
    co trochę utrudnia śledzenie. Dziwne, że autor programu o tym nie pomyślał.

    Pozdrawiam
    mea