  • 21. Data: 2010-01-11 16:52:04
    Temat: Re: Bieżące pokazywanie liczby przesłanych MB
    Od: "mea" <m...@f...com.pl>

    Dla przypomnienia: mam komórkę Nokia E51.
    Zależało mi na możliwości śledzenia ilości wykorzystanych
    bajtów (wysłanych i odebranych) podczas połączenia
    z Internetem laptopa przy pomocy komórki.
    Oczywiście chodzi o sytuacje wyjątkowe, a nie codzienne
    surfowanie.

    Dane wyświetlane w Menu -> Rejestr -> Pakiety danych
    pokazują w sumie ilości, za które rzeczywiście płacę.
    Wielkości te jednak są aktualizowane po rozłączeniu
    z Internetem, nie mogę więc przy ich pomocy śledzić
    zbliżenia się lub przekroczenia limitu 50 MB, który mam
    w ramach abonamentu.

    Wielkości zmieniające się można podglądać w Menu ->
    Łącza -> Manager połączeń -> Akt Poł. danych.
    Jednakże pokazywane tam dane (jako KB) nie mają nic
    wspólnego z tymi za które płacę.

    Informacje o programie mConnection wydawały się
    obiecujące, jednakże spotkało mnie rozczarowanie.
    Po ściągnięciu tego programu i zdobyciu certyfikatu
    okazało się, że podczas połączenia z Internetem program
    ten pokazuje dwie liczby (jako kb), z których druga jest ciągle
    zerowana natomiast druga jest sumą liczb pokazywanych
    w Łącza -> Manager połączeń -> Akt Poł. danych.

    Nie wiem w końcu czy to są KB czy Kb, ale właściwie nie ma
    to znaczenia, bo i tak nie pokazują liczb za które płacę.

    W Internecie jest sporo osób zachwalających ten program.
    Może ja coś źle robię, ale nie widzę powodu do pozytywnej
    oceny.

    Pozdrawiam
    mea

  • 22. Data: 2010-01-11 17:05:00