  • 41. Data: 2009-01-29 14:52:42
    Temat: Re: Biale plamy, dzialania 8.4 programu POIG - bubel prawny??
    Od: daniel <n...@w...pl>

    Zbigniew Sikora pisze:

    > Daniel, mam prośbę, przedstaw się może - kim jesteś, kogo
    > reprezentujesz, etc. Bo jak na razie to punktujesz faceta z pozycji
    > anonima i nie do końca wiadomo czemu to ma służyć.
    >
    > Mnie futszaK też czasami irytuje (choćby tym, że ma ksywkę taką, jaką ja
    > miałem w czasach gdy się wspinałem ;-)) i często się z nim nie zgadzam,
    > ale przynajmniej wiadomo kim on jest i mówi o wszystkim szczerze i otwarcie.

    przepraszam, masz rację - trochę ta rozmowa nie równa była, dlatego mój
    poprzedni wpis był ostatnim w tym temacie. Co do przedstawiania siebie,
    jakoś nie czuję się na siłach, chwilowo pozostańmy przy pozorach
    anonimowości.

    Cel, kurczę.... - chyba to że nie podoba mi się jak klientów traktuje z
    góry i daje temu wyraz w tak otwarty sposób na polipie. Reszta jest
    wynikiem rozmowy.

  • 42. Data: 2009-01-29 15:05:52
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>

    On 2009-01-29 15:52, daniel wrote:

> [...]
    >
    > Cel, kurczę.... - chyba to że nie podoba mi się jak klientów traktuje z
    > góry i daje temu wyraz w tak otwarty sposób na polipie. Reszta jest

    :-)
    Spoko, dzięki.
    W sumie chyba niepotrzebnie się odzywałem.

    pozdrowienia,
    --
    z.

  • 43. Data: 2009-01-29 15:40:29
    Od: andzio <a...@w...pl>

    andzio pisze:

    > Na chwile obecna jedno jest pewne - dzialanie 8.4 projektu POIG jest
    > projektem widmo! Ostatnio na lamach jakiejs gazety czytalem artykul ze
    > mali ISP nie potrafia wykorzystac srodkow UE - powiedzcie wiec nam jak
    > mamy to zrobic skoro te programy to buble prawne?

    Uzupelniajac troszke temat nadmienie, ze tylko chyba w Polsce urzednik
    potrafi tak nadinterpretowac odgorne zalecenia.

    W rozporzadzeniu MSWiA podpisanym przez ministra Schetyne, mamy tylko
    jedno zdanko (w dodatku tylko w "Ocenie skutkow regulacji" a nie w
    zaleceniach czy samym rozporzadzeniu) mowiace ze dzieki pomocy:
    "Przedsiebiorcy uzyskaja pomoc publiczna na finansowanie dzialan w
    zakresie dostarczania uslugi szerokopasmowego dostepu Internetu na
    odcinku ostatniej mili w sytuacji, gdy dostarczenie tego rodzaju uslug
    nie jest oplacalne w oparciu o zasady rynkowe."

    A Polski urzednik przeksztalcil to w (nie wiem co wtedy zazywal):
    "Na obszarze objętym projektem nie funkcjonuje ogólnodostępna
    infrastruktura szerokopasmowego dostępu do Internetu (o
    przepustowości min. 2 Mb/s)."

    --
    Andrzej Banach

  • 44. Data: 2009-01-29 17:50:32
    Od: "APR" <n...@o...pl>

> [...]
    > oplacalne w oparciu o zasady rynkowe."
    >
    > A Polski urzednik przeksztalcil to w (nie wiem co wtedy zazywal):

    A raczej co za to otrzymal :)

    AA

  • 45. Data: 2009-01-29 20:17:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    daniel wrote:
    > mnie się zdaje że jednak jest kilka "uniwersalnych zasad", jedną z
    > nich jest dostarczanie usługi, z której klient będzie zadowolony i
    > nie będzie "smęcił", że jest źle. Co do tej klientki, to jakoś trudno
    > mi sobie wyobrazić klienta, którego łącze zachowując dobre parametry,
    > odchodzi bo kto inny odebrał telefon - może jeszcze mało widziałem :)

    syndrom Sztokholmski.

    oczekiwała zwyczajowego zmieszania z błotem a tu jakiś laluś robi wersal.

  • 46. Data: 2009-02-04 12:19:13
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    andzio wrote:

    > Mam nadzieje ze powyzsza sprawa trafi tam gdzie trzeba. Zaczalem od
    > POLIPA, gdyz chcialbym by najbardziej zainteresowane strony czytajac
    > "przeinaczone" fakty w roznych gazetach i mediach wiedzialy o co tak
    > naprawde sie rozchodzi.

    http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/111463,tajne_
    mapy_nie_pozwalaja_wykorzystac_200_mln_euro_na_inter
    net.html

    M.

  • 47. Data: 2009-02-04 13:02:06
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> writes:

    > http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/111463,tajne_
    mapy_nie_pozwalaja_wykorzystac_200_mln_euro_na_inter
    net.html

    Ale o co to chodzi? Wiem, o pieniądze, ale tak bardziej konkretnie?
    Długa łapa ampersanda? Ktoś liczył, że się te wszystkie wnioski utrąci
    i kasę zgarnie?

    MJ

  • 48. Data: 2009-02-04 13:17:06
    Od: andzio <a...@w...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/111463,tajne_
    mapy_nie_pozwalaja_wykorzystac_200_mln_euro_na_inter
    net.html

    :)

    Bedzie dobrze, juz niedlugo, nastepny tydzien moze byc roztrzygajacy. W
    iNET group mamy gotowe rozwiazania na poprawe obecnego stanu rzeczy. Na
    kolejnej rozmowie w MSWIA mamy zamiar je przedstawic.

    Tyle moge napisac.

    --
    Andrzej Banach

  • 49. Data: 2009-02-04 13:19:48
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Ale o co to chodzi? Wiem, o pieniądze, ale tak bardziej konkretnie?
    > Długa łapa ampersanda? Ktoś liczył, że się te wszystkie wnioski utrąci
    > i kasę zgarnie?

    Nie wiem, Michale. Bardziej obstawiam głupotę ludzką (tu urzędniczą),
    ale na 100 % pewien nie jestem.
    Podpytam w Prawnej, co udało się ustalić ;)

    M.

  • 50. Data: 2009-02-04 13:27:35
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> writes:

    > Bardziej obstawiam głupotę ludzką (tu urzędniczą),

    Ktoś w ogóle nie wiedział, po co te mapy robi? Zaznaczał każdą gminę z
    neostradą jako "usieciowioną"? Zadziwiające... Ale ktoś ten tryb
    tworzenia mapy wymyślił i któs zatweirdził...

    MJ