    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Bezplatna nawigacja w Nokia - jak ?
    Date: Tue, 01 Jun 2010 21:39:46 +0200

    ALEX pisze:

    > Zainstalujesz to na 8 Gigowej microSDHC? I bezboleśnie przeniesiesz z
    > 5800 na N97? Istnieje wersja na Maemo?

    oczywiscie - mam np. w e51 na karcie 8GB micro SDHC zainstalowane
    jednoczesnie TrekBuddy, NokiaMaps, Sygit, Garmin + pare innych narzedzi
    do obslugi GPS i innych celow. TomToma wywalilem - mam zewnetrzna
    dedykowana nawigacje.
    W czym problem z ta karta 8GB ? bo ja zadnego nie mam

    No i po co mam przenosic cokolwiek?

    > Używałem i używam Nokia Maps, Automapy i MioMap. Jakoś nie widzę
    > różnicy. Oświecisz gdzie widzisz tę przewagę TrekBuddy?

    skoro nie wiesz do czego zostal stworzony TrekBuddy i jemu podobne
    programy (nie mowie to tych co powyzej wymieniles) - to juz nie moja wina.

    --
    pozdr
    Adam (AL)