    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Betroska?
    Date: Wed, 16 Oct 2013 23:11:57 +0200

    Kilka dni temu przechodzę sobie koło kontenera na śmieci, widać, że chyba
    się jakaś firma remontuje, czy przebudowuje, nieważne, chyba remont.
    Widzę kupę przewodu, ale okazał się tylko bialą izolacją, no, ok.
    Widzę wuchtę przewodu żółto-zielonego, sobie myślę, druta wyrzucili, to
    zgarnę, chodzi za mną kosz wielkanocny z takiego drutu, średnica jak widzę,
    idealna. A tu się okazuje, że to tylko izolacja. Ja wiem, że tu napięć
    wielkich być nie powinno. Ale myślę sobie, że kładzenie instalacji (jej
    części) przy użyciu gołych przewodów, to raczej do odpowiedzialnych nie
    należy... A ilość zdartej izolacji wyraźnie to sugeruje... Słusznie się
    krzywię? Że przewód ochronny będzie goły?

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.