  • Data: 2013-10-18 01:55:53
    Temat: Re: Betroska?
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:l3pm8p$o8g$1@news.task.gda.pl...

    > To zależy ile tego kabla podprowadzą, kilka dni temu robiłem porządki i

    No, z pewnością, przyniesie garstkę, to się roześmieją i bardziej z litości
    mu dadzą te kilka groszy...

    > wywoziłem trochę śmieci, ścinki kabli albo kable z demontażu, głównie UTP
    > i koncentryki do WLAN i za kg dają niecałe 4zł, za miedź zdaje się że
    > 16zł, akumulatory kwasowe 2zł. Tak jak Andrzej pisze wyżej, takie

    No, to by nie miał... pobieżnie oceniam, że tego było na jakieś 12-16 zyla
    max, to by tylko kilka sikanych browarów wyżłopał (jak mogłem pić alkohol,
    to czasem dolewałem do piwa czystego spirytu, można to robić, jakby nie było
    można, to od razu bym wiedział) :)), albo przy dobrym przypływie gotówki
    średniego szczeniaka, czyli 0.2, a to dla takiego złomiarza, to jest nic.

    > porządki mogą być bardzo opłacalne.

    Nie mówię "nie" :)

    > Znajomy jakiś czas temu wystawił pod śmietnik dwa stare akumulatory
    > samochodowe po ok. 100Ah, jak mu uświadomiłem że to było warte koło stówki
    > w skupie to do tej pory nie może odżałować tych 5 flaszek ;).

    Może kto inny opijał sukces? :))

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.