  • 101. Data: 2010-06-14 18:06:34
    Temat: Re: Benzyna po 1,2 zł?
    Od: r...@m...com

    > Witam
    >
    > Wczoraj słuchałem audycji Korwina z UW w której mówił że bez podatków
    > benzyna byłaby po 1,2 zł czy to prawda?

    i tak jest zbyt tania, ruch jest z roku na rok coraz większy, tworzą sie
    kilometrowe korki, ludziom juz nawet po gazete do kiosku nie chce sie isc
    pieszo...

  • 102. Data: 2010-06-14 19:08:07
    Od: Olek <a...@d...pl>

    W dniu 2010-06-14 16:16, PaPi pisze:

    > Ale JKM to psychicznie chory facet.

    abstrachując od tego czy jest chory czy nie (nie jestem lekarzem),
    patrząc na scenę "polytyków" będzie okazem zdrowia :)

  • 103. Data: 2010-06-14 19:08:35
    Od: Olek <a...@d...pl>

    W dniu 2010-06-14 16:12, r...@k...pl pisze:

    > Popierdoliło was? Wybory prezydenta w Polsce to jak wybory Miss -- kogo
    > obchodzi jego program wyborczy i co on może z nim zrobić po wyborach?

    i odpowiada Ci to jak rozumiem? :)

  • 104. Data: 2010-06-14 19:40:05
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    J.F. pisze:
    [..]
    > "Dzieki" wysokim podatkom u nas zmiany byly relatywnie mniejsze.

    częściowo "dzięki" wysokim podatkom, głównie dlatego, że akcyza jest
    płacona od 1t paliwa, a nie procentowo od jego wartości. No i wtedy jak
    ropa szła do góry, to dolar spadał. Teraz ropa jest powiedzmy w średniej
    cenie, a dolar stoi wysoko.

    --
    pozdrawiam,
    W.

  • 105. Data: 2010-06-14 20:16:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Icek" <i...@d...pl> wrote in message

    > jak politycy mowia, ze zabiora to zabiora.
    > A jak mowia, ze dadza to mowia.

    Nie zapominaj, że tych polityków sam wybierasz na stanowiska.

  • 106. Data: 2010-06-14 21:37:48
    Od: Michał <m...@o...pl>

    W dniu 2010-06-14 18:06, r...@m...com pisze:

    > i tak jest zbyt tania, ruch jest z roku na rok coraz większy, tworzą sie
    > kilometrowe korki, ludziom juz nawet po gazete do kiosku nie chce sie isc
    > pieszo...

    Bo drogi są państwowe, inaczej powstawałby tam gdzie trzeba a
    skrzyżowania i światła byłoby budowane tak żeby jak najszybciej
    przejechać. Było już kilka wpadek na świecie gdzie wyszła korespondencja
    między władzami kraju i miasta: zróbmy większe korki - będą więcej
    płacić w podatkach. Dziś korki robi się specjalnie żeby w budżecie było
    więcej kasy.
    Dzięki temu że są korki na jakiejś drodze i przez parę lat (bo tak to u
    nas wygląda) miliony aut spala paliwo na biegu jałowym remont państwu
    wychodzi za darmo.

    Pozdrawiam

  • 107. Data: 2010-06-14 21:41:33
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Nie zapominaj, że tych polityków sam wybierasz na stanowiska.

    Niestety głupich jest zawsze więcej niż mądrych.
    Jeśli jest jedna rzecz do zrobienia np:

    - rozwiązanie zadania matematycznego
    - złożenie silnika
    - napisanie programu
    - ułożenie płytek
    - wybór prezydenta

    to zawsze więcej osób tego nie umie niż umie zrobić dobrze.

    Ale głosować i tak warto...

    Pozdrawiam

  • 108. Data: 2010-06-14 22:23:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michał" <m...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > - ułożenie płytek
    > - wybór prezydenta
    >
    > to zawsze więcej osób tego nie umie niż umie zrobić dobrze.

    Tak czy inaczej politycy robią tak, aby zadowolić swoich wyborców
    i aby zostać wybranymi ponownie. Nie podoba Ci się coś? To
    zbierz ludzi jak Ty, którym się to samo nie podoba, zróbcie partię
    polityczną i wywrzyjcie presję w odpowiednim kierunku... DO ROBOTY!

  • 109. Data: 2010-06-14 22:31:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Jun 2010 14:26:53 +0200, mleko wrote:
    >Nie jestes doedukowany. Od lat sa znane technologie zasilania silnikow
    >woda, sa tez znane alternatywne akumulatory o wysokiej wydajnosci, a
    >wszystko to jest blokowane przez lobby nafciarzy. Teraz jest szansa, ze
    >BP bankrutujac ujawni caly spisek :)

    Wiem wiem - BP pilnie chronila informacji ze to musi byc woda z zatoki
    meksykanskiej :-)

    J.

  • 110. Data: 2010-06-15 08:51:42
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 14 czerwiec (poniedziałek), gdy o godzinie 11:48 *krzysiek82* w
    pocie czoła naskrobał(a):

    > Czyli tak państwo rżnie obywateli w dupę. I jak tu być patriota?

    patriotą nie jest się dla rządu. Notabene to rząd powinien być
    przykładem patriotyzmu.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-06-15 08:49:42