  • 1. Data: 2016-06-01 08:46:19
    Temat: Bebenek zamka (Opel)
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czy z nowego niezamontowanego bębenka po wyjęciu kluczyka mogą, czy nie powinny,
    wylecieć zapadki (blaszki) i sprężynki?

  • 2. Data: 2016-06-01 10:31:14
    Temat: Re: Bebenek zamka (Opel)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    >Czy z nowego niezamontowanego bębenka po wyjęciu kluczyka mogą, czy
    >nie powinny, wylecieć zapadki (blaszki) i sprężynki?

    Powinny, tak to jest zrobione.

    J.

  • 3. Data: 2016-06-01 11:49:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    >
    > Powinny, tak to jest zrobione.

    a niby czemu?
    czym się różni bębenek niezamontowany od zamontowanego?
    jeszcze, żadnego nic mi wylatywało

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2016-06-01 12:50:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masti" napisał w wiadomości
    J.F. wrote:

    >a niby czemu?
    >czym się różni bębenek niezamontowany od zamontowanego?

    Z zamontowanego nie moga wyleciec, bo je obudowa ogranicza

    >jeszcze, żadnego nic mi wylatywało

    Typowy zamek:
    http://www.v40.pl/printview.php?t=39838&start=45

    Poza obudowa to tylko klucz trzyma zastawki w miejscu ... no chyba ze
    twoj producent jakos dodatkowo zabezpieczyl, zeby sie nie rozpadalo w
    trakcie montazu ...

    J.

  • 5. Data: 2016-06-01 14:13:43
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Szkoda, że sprzedawca nie uprzedził, z żadnego innego znanego mi wcześniej bębenka
    zapadki i sprężynki same nie wypadały :-(
    Jakiś algorytm na składanie całości?

    -----

  • 6. Data: 2016-06-01 14:34:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    >Szkoda, że sprzedawca nie uprzedził, z żadnego innego znanego mi
    >wcześniej bębenka zapadki i sprężynki same nie wypadały :-(
    >Jakiś algorytm na składanie całości?

    Dopasowac zastawki bez sprezynek po jednej do klucza, a potem
    zmontowac w tej kolejnosci juz ze sprezynkami.

    J.