  • 11. Data: 2012-04-18 11:37:03
    Temat: Re: Baterie w Samsungach będą wytrzymywały jeszcze krócej
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-18 10:59, jadryś wrote:

    > Akurat Android nie ma z tym nic wspólnego. W mój telefon nie jest na
    > Androidzie.

    Bo to widzisz, niektorzy maja zal do swojej ukochanej firmy o to ze
    kazala im pokornie czekac na patch przywracajacy w miare normalne
    parametry pracy na baterii. Nie chce sie tylko do tego przyznac ;]
    Wyglada na to, ze sa nawet lepiej wytre.... wychowani niz fani sprzetu
    Apple, bo oprocz buga zwiazanego z bateria przelkneli grzecznie marna
    jakosc dzwieku, podobnie jak zaszumione fotki.
    Inne firmy potrafia sie odpowiednio zachowac, obdarowujac swoich
    wiernych fanow gumowymi ubrankami czy gpsami wielkosci malego wedziska
    bambusowego; a Nokia? Nawet nie dala ladowarki z kablem dlugosci 100m
    (wiecej nie trzeba bo ograniczona ilosc pamieci tych telefonow nie
    zmiesci wiecej map... no chyba zeby potraktowac nic Ariadny jako
    pierwszy system GPS z funkcja powrotu do punktu wyjsciowego)
    Zal wiec wydaje sie w pelni zrozumialy ;] Lacze sie w bolu choc nie
    potrafie do konca zrozumiec jak to jest.
    Nie dosc, ze wlasciciele Lumii w Europie musieli dluuugo czekac na
    usuniecie bledow to jeszcze w zaden sposob nie zostali wynagrodzeni.
    A jak za oceanem? Glaskanie po glowce, zwroty pieniedzy, telefon za
    dolara, bug usuniety w niecaly tydzien.
    Naprawde jestem pod wielkim wrazeniem europejskich fanow Nokii.
    Chlopaki, chyba naleza im sie wielkie brawka w stylu Applestorow, co? ;]
    http://thefabweb.com/wp-content/uploads/2012/02/pb-1
    11014-iphone-jb-05.photoblog9001.jpg
    Bear Grylls przy nich to cienki Boleslaw.

    Dobry tekst do spoznionego sniadania:
    http://www.spidersweb.pl/2012/04/europejscy-operator
    zy-nie-lubia-nokii-co-poszlo-nie-tak.html

  • 12. Data: 2012-04-18 13:35:20
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    > Naprawde jestem pod wielkim wrazeniem europejskich fanow Nokii.
    > Chlopaki, chyba naleza im sie wielkie brawka w stylu Applestorow, co?

    Co ty masz jakaś obsesję na temat tej Nokii? Nie zmieniaj tematu,
    psychopato. Liczni nabywcy SGS2 niebędący palmiarzami zeznają, że im ten
    telefon z włączonymi funkcjami smartfonowymi działa raptem osiem godzin.

  • 13. Data: 2012-04-18 14:54:41
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-18 13:35, Skrypëk wrote:

    > Co ty masz jakaś obsesję na temat tej Nokii? Nie zmieniaj tematu,
    > psychopato. Liczni nabywcy SGS2 niebędący palmiarzami zeznają, że im ten
    > telefon z włączonymi funkcjami smartfonowymi działa raptem osiem godzin.

    Nie, to nie obsesja. Mam sporo frajdy w zwiazku z ostatnimi posunieciami
    Nokii.
    Sadze jednak, ze mususz miec ciezkie zycie jesli ktos posiadajacy sprzet
    z Androidem jest w Twoim odczuciu psychopata :] Wszedzie jest ich pelno,
    czaja sie na kazdym kroku... Trzeba zachowywac daleko posunieta
    czujnosc. Co gorsza - bedzie ich jeszcze wiecej.
    Powiedz Skrypek, co mam opisywac odnosnie sprzetu z WP?
    Telefon HTC z ekranem jak zagiel Daru Mlodziezy i rozdzielczoscia, ktora
    jest stosowana na ekranach 3.7? Skoro MS zdecydowal sie wejsc w uklad z
    Nokia, mozna chyba smialo przyjac ze jest to sprzet referencyjny.
    Piszesz o osmiu godzinach pracy SGS2 pod obciazeniem. Nie bede sie
    sprzeczal, sprzet uzywam wg wlasnych potrzeb a nie narzucaonych przed
    producenta schematow. Ok, zatem jesli SGS2 ktory pod wzgledem
    obchodzenia sie z energia wypada naprawde dobrze chodzi osiem godzin to
    ile chodzila Lumia 800 przed ostatnim patchem: 2,5 godziny?

    Wczoraj rozwazalem zakup Lumii 710, tak zeby poznac nowy system.
    Sprawdzic z czym to sie je i jak widzisz nawet ze swoja agresywna
    kampania antywindowsphone'owa nie zraziles mnie do tego pomyslu.
    W kazdym razie poszukalem jeszcze raz aplikacji obslugujacych sensowne
    slowniki, pozniej kilka razy natknalem sie na informacje odnosnie
    aktualizacji fajnych programow, jak na przyklad ReadItLater:
    http://www.spidersweb.pl/2012/04/nowe-read-it-later-
    pocket-jest-genialne.html
    WP nadal nie zalapalo sie na liste obslugiwanych systemow.
    Wzialem tez pod uwage fakt, ze zaden sprzet z WP nie ma killer feature'a
    (aparaty sa co najwyzej przecietne, ekrany - przecietne, nawigacja - ok
    plus ale tez nie jest szczytem techniki w tym zakresie). Pozostaje
    zwykly telefon z duzym ekranem i spora iloscia dobrych aplikacji,
    ktorych jeszcze nie ma na ta platforme.
    Koniec koncow odpuscilem sobie. N8 na Symbianie ma znacznie wiecej
    feature'ow.

    PS
    Zeby Ci nie bylo smutno - tu masz bratnia dusze, ten gosc tez dalby
    sobie wiele obciac (pewnie nawet paznokcie u stop) w obronie WP.
    Masz tez interesujace zestawienie wad Androida:
    http://www.spidersweb.pl/2012/04/piec-grzechow-glown
    ych-androida-przez-ktore-nie-kupie-galaxy-s-iii.html

  • 14. Data: 2012-04-18 15:55:56
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Nie, to nie obsesja. Mam sporo frajdy w zwiazku z ostatnimi
    > posunieciami Nokii.
    > Sadze jednak, ze mususz miec ciezkie zycie jesli ktos posiadajacy
    > sprzet z Androidem jest w Twoim odczuciu psychopata :]

    Nie, nie wszyscy są takimi psycholoami jak androidowe trolle oblegające tę
    grupę.

    > Powiedz Skrypek, co mam opisywac odnosnie sprzetu z WP?

    Swoje tramatuczne przeżycia z przewijania listy aplikacji, jak cię aż
    paluszek rozbolał od zbyt dużego tarcia na naklejonej folii.

> [...]
    > pod wzgledem obchodzenia sie z energia wypada naprawde dobrze chodzi
    > osiem godzin to ile chodzila Lumia 800 przed ostatnim patchem: 2,5

    Nie, około osiem. I dlatego ludzie płakali. Bo to użytkownicy smartfonów
    zrobili dramę, czyli tacy co mają 3G nonstop włączone i odbierają pocztę na
    bieżąco. Nie palmiarze, którzy telefonu używają jako pendrajwa i do rozmówek
    polsko-pakistańskich pod budką z kebabem a pocztę sprawdzają dwa razy
    dziennie.

> [...]
    > kampania antywindowsphone'owa nie zraziles mnie do tego pomyslu.
    > W kazdym razie poszukalem jeszcze raz aplikacji obslugujacych sensowne

    Omatko, znowu te amejzing słowniki.

> [...]
    pocket-jest-genialne.html
    > WP nadal nie zalapalo sie na liste obslugiwanych systemow.

    Wzruszające niezwykle nie bardzo. Dlaczego miałoby mnie to obchodzić?
    Czy bateria dłużej trzyma po zainstalowaniu tej aplikacji?

  • 15. Data: 2012-04-18 16:44:20
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    >
    > Swoje tramatuczne przeżycia z przewijania listy aplikacji, jak cię aż
    > paluszek rozbolał od zbyt dużego tarcia na naklejonej folii.

    To wlasnie jest super, ze nie musze wkuwac na pamiec listy
    zainstalowanych aplikacji, zeby skorzystac z wyszukiwarki... choc z
    drugiej strony patrzac na niewielki wybor sensownych aplikacji w WP
    Markecie nie ma z tym problemu. Ja zas sobie wyciagam skrot lub widget
    na jeden z pulpitow i jest po klopocie. Ale dzieki, ze sie martwisz o
    moje palce. To jest naprawde wzruszajace, moge Ci sie zrekompensowac
    linkiem do fajnych slownikow... a no tak, zapomnialem ze nie chodza na
    WP ehhhh, no szkoda, choc pewnie jestem jedyna osoba, ktora potrzebuje
    baz danych offline. A nie, przepraszam - sa tez inni:
    http://zone.jogger.pl/2011/11/29/poszukiwania-slowni
    ka-pod-windows-phone-7-i-rozczarowanie-w/

> [...]
    > na bieżąco. Nie palmiarze, którzy telefonu używają jako pendrajwa i do
    > rozmówek polsko-pakistańskich pod budką z kebabem a pocztę sprawdzają

    To jak to jest z tym patchem: wg ostatnich informacji mial poprawic
    wydajnosc nawet trzykrotnie:
    http://www.engadget.com/2012/03/28/nokias-lumia-800-
    firmware-update-juices-handsets-banishes-batt/
    Zatem mozna smialo obwiescic,ze Lumia 800 jest swiatowym krolem
    wydajnosci, chodzacym trzy razy dluzej niz jakikolwiek inny smartfon na
    rynku ;]

    > Omatko, znowu te amejzing słowniki.

    Widzisz tak to juz jest, ze uzytkownicy oczekuja iz sprzet bedzie
    spelnial ich potrzeby nie zas odwrotnie.

    pocket-jest-genialne.html

    > Wzruszające niezwykle nie bardzo. Dlaczego miałoby mnie to obchodzić?
    > Czy bateria dłużej trzyma po zainstalowaniu tej aplikacji?

    W pewnych okolicznosciach z pewnoscia.

  • 16. Data: 2012-04-18 17:38:34
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > To wlasnie jest super, ze nie musze wkuwac na pamiec listy
    > zainstalowanych aplikacji,

    A ktoś musi?

    > choc z
    > drugiej strony patrzac na niewielki wybor sensownych aplikacji w WP
    > Markecie nie ma z tym problemu.

    Jak ty instalujesz po 10 aplikacji do tego samego, to jak to świadczy o ich
    jakości?

    > Ja zas sobie wyciagam skrot lub widget
    > na jeden z pulpitow i jest po klopocie.

    Możesz umieścić skrót do aplikacji na pulpicie? AMEJZING!

    > Ale dzieki, ze sie martwisz o
    > moje palce. To jest naprawde wzruszajace, moge Ci sie zrekompensowac
    > linkiem do fajnych slownikow...

    A znasz jakieś fajne książi telefoniczne? Akcja trochę powolna, ale ilu
    bohaterów!
    Czy ty przypadkiem nie byłeś milicjantem?

> [...]
    > http://zone.jogger.pl/2011/11/29/poszukiwania-slowni
    ka-pod-windows-phone-7-i-rozczarowanie-w/

    Omatko, niedobra Nokia i M$ kazały collinsowi tak drogo sprzedawać swój
    durny słownik?

    > To jak to jest z tym patchem: wg ostatnich informacji mial poprawic

    A jak ma być?

    > Widzisz tak to juz jest, ze uzytkownicy oczekuja iz sprzet bedzie
    > spelnial ich potrzeby

    Tak. A nie twoje.

    > W pewnych okolicznosciach z pewnoscia.

    Aha. To dlatego na SGSII trzeba koniecznie zainstalować dziesiątki
    dublujących się aplikacji - bo wydłużają czas życia baterii do 3 dni i ego
    do 13 cm.

  • 17. Data: 2012-04-19 09:47:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Apr 2012 00:19:37 +0200, Skrypëk napisał(a):

    > To złudzenie wytworzone przez nielicznych androidziarzy wytwarzających wokół
    > siebie wiele szumu. Włączają oni Wifi lub 3G tylko na pół godziny dziennie w
    > czasie lanczu i opowiadają że mają smartfon trzymający trzy dni.

    Skypku, a jaki jest prawidlowy tryb pomiaru ?
    Bo moja nokia to nie wiem czy godzine wytrzyma, a dwoch to na pewno nie.

    Jak sie wlaczy muzyczke i naviexperta, ktory to musi gps wlaczyc, ekran
    podswietlic i lacze utrzymywac ... to nawet nie mam do baterii wielkich
    pretensji. Za to mam w "normalnym" trybie;-)

    J.

  • 18. Data: 2012-04-19 14:06:39
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Skypku, a jaki jest prawidlowy tryb pomiaru?

    Z włączonym Wifi i 3G oraz synchronizacją przynajmniej dwóch kont
    pocztowych.

  • 19. Data: 2012-04-19 14:42:47
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-04-19 14:06, Skrypëk pisze:

    > Z włączonym Wifi i 3G oraz synchronizacją przynajmniej dwóch kont
    > pocztowych.

    A może być Wifi+3G, synchronizacja 2 kont pocztowych (gmail + exchange),
    Pogody, Facebooka, Google+, dwóch kont Twittera, Evernote, Readability i
    Flickra? Z działającym w tle GG i Skype?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 20. Data: 2012-04-19 17:38:31
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > A może być Wifi+3G, synchronizacja 2 kont pocztowych (gmail +
    > exchange), Pogody, Facebooka, Google+, dwóch kont Twittera, Evernote,
    > Readability i Flickra? Z działającym w tle GG i Skype?

    Nie ma sprawy. Ale z systemem takim od producenta, nierootowanym,
    nietuningowanym i niepodkręcanym pracowicie przez miesiąc, by trzymał dłużej
    niż ośm godzin.