    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Baterie w Samsungach będą wytrzymywały jeszcze krócej
    Date: Wed, 18 Apr 2012 14:54:41 +0200

    On 2012-04-18 13:35, Skrypëk wrote:

    > Co ty masz jakaś obsesję na temat tej Nokii? Nie zmieniaj tematu,
    > psychopato. Liczni nabywcy SGS2 niebędący palmiarzami zeznają, że im ten
    > telefon z włączonymi funkcjami smartfonowymi działa raptem osiem godzin.

    Nie, to nie obsesja. Mam sporo frajdy w zwiazku z ostatnimi posunieciami
    Nokii.
    Sadze jednak, ze mususz miec ciezkie zycie jesli ktos posiadajacy sprzet
    z Androidem jest w Twoim odczuciu psychopata :] Wszedzie jest ich pelno,
    czaja sie na kazdym kroku... Trzeba zachowywac daleko posunieta
    czujnosc. Co gorsza - bedzie ich jeszcze wiecej.
    Powiedz Skrypek, co mam opisywac odnosnie sprzetu z WP?
    Telefon HTC z ekranem jak zagiel Daru Mlodziezy i rozdzielczoscia, ktora
    jest stosowana na ekranach 3.7? Skoro MS zdecydowal sie wejsc w uklad z
    Nokia, mozna chyba smialo przyjac ze jest to sprzet referencyjny.
    Piszesz o osmiu godzinach pracy SGS2 pod obciazeniem. Nie bede sie
    sprzeczal, sprzet uzywam wg wlasnych potrzeb a nie narzucaonych przed
    producenta schematow. Ok, zatem jesli SGS2 ktory pod wzgledem
    obchodzenia sie z energia wypada naprawde dobrze chodzi osiem godzin to
    ile chodzila Lumia 800 przed ostatnim patchem: 2,5 godziny?

    Wczoraj rozwazalem zakup Lumii 710, tak zeby poznac nowy system.
    Sprawdzic z czym to sie je i jak widzisz nawet ze swoja agresywna
    kampania antywindowsphone'owa nie zraziles mnie do tego pomyslu.
    W kazdym razie poszukalem jeszcze raz aplikacji obslugujacych sensowne
    slowniki, pozniej kilka razy natknalem sie na informacje odnosnie
    aktualizacji fajnych programow, jak na przyklad ReadItLater:
    http://www.spidersweb.pl/2012/04/nowe-read-it-later-
    pocket-jest-genialne.html
    WP nadal nie zalapalo sie na liste obslugiwanych systemow.
    Wzialem tez pod uwage fakt, ze zaden sprzet z WP nie ma killer feature'a
    (aparaty sa co najwyzej przecietne, ekrany - przecietne, nawigacja - ok
    plus ale tez nie jest szczytem techniki w tym zakresie). Pozostaje
    zwykly telefon z duzym ekranem i spora iloscia dobrych aplikacji,
    ktorych jeszcze nie ma na ta platforme.
    Koniec koncow odpuscilem sobie. N8 na Symbianie ma znacznie wiecej
    feature'ow.

    PS
    Zeby Ci nie bylo smutno - tu masz bratnia dusze, ten gosc tez dalby
    sobie wiele obciac (pewnie nawet paznokcie u stop) w obronie WP.
    Masz tez interesujace zestawienie wad Androida:
    http://www.spidersweb.pl/2012/04/piec-grzechow-glown
    ych-androida-przez-ktore-nie-kupie-galaxy-s-iii.html