  • 1. Data: 2009-03-22 14:33:14
    Temat: Baterie... szlag by je trafil
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    Witam
    Potrzebuję bateryjkę 6v. Znam jej oznaczenie, wiem gdzie ją kupić.
    Ale w jej miejsce mógłbym spokojnie włożyć dwa ogniwa litowe 3V. Mało
    tego jest (na pewno jest), wersja tej baterii 6V w wykonaniu litowym.
    Tylko jak znaleźć jej oznaczenie?
    Czy jest gdzieś na świecie jakieś zestawienie, w którym znalazłbym
    oznaczenia różnych producentów dla tych samych ogniw?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-22 18:15:55
    Temat: Re: Baterie... szlag by je trafil
    Od: "Lukasz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest gdzieś na świecie jakieś zestawienie, w którym znalazłbym
    > oznaczenia różnych producentów dla tych samych ogniw?

    może tutaj:
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_battery_sizes

    --
    lukasz