  • 1. Data: 2010-10-17 12:29:54
    Temat: Baterie AAA do pracy na zewnątrz.
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    Kochani,

    jeszcze jedno pytanie: czy polecacie jakie baterie AAA do czujnika
    stacji pogodowej pracującej na zewnątrz w zakresie temperatur -40 do +65
    stopni C ?

    Ukłony

    Roman Rumian

  • 2. Data: 2010-10-17 13:25:39
    Temat: Re: Baterie AAA do pracy na zewnątrz.
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-10-17 14:29 Roman Rumian napisał(a):

    > jeszcze jedno pytanie: czy polecacie jakie baterie AAA do czujnika
    > stacji pogodowej pracującej na zewnątrz w zakresie temperatur -40 do +65
    > stopni C ?

    Litowe, np. Energizer e2 / Ultimate Lithium:
    http://www.pma-show.com/0233/edge/battery/e2_lithium
    _batteries/

    http://www.energizer.com/products/lithium-batteries/
    lithium/Pages/lithium-batteries.aspx

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2010-10-17 14:56:04
    Od: Roman Rumian <r...@a...edu.pl>

    W dniu 2010-10-17 15:25, Adam Dybkowski pisze:

    > Litowe, np. Energizer e2 / Ultimate Lithium:
> [...]

    Dziękuję ! :-)

    Roman Rumian

  • 4. Data: 2010-10-17 20:00:21
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Roman Rumian" <r...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pogodowej pracującej na zewnątrz w zakresie temperatur -40 do +65 stopni C

    Ja tam wsadzam Duracele alkaiczne i tak z rok wytrzymują.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2010-10-19 19:54:58
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-10-17 21:00, Irokez pisze:

    > Ja tam wsadzam Duracele alkaiczne i tak z rok wytrzymują.

    Od -40 do +65? Niezły zakres temperatur, to już nie pierwsza z brzegu
    stacja pogodowa.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2010-10-19 20:11:25
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości

    > Od -40 do +65? Niezły zakres temperatur, to już nie pierwsza z brzegu
    > stacja pogodowa.

    Od -32 mi zapamiętało do + coś prawie 40. W samo słońce jej nie pchałem.
    Fakt, troche mniejszy zakres.

    --
    Irokez