  • 11. Data: 2015-07-14 20:13:37
    Temat: Re: Bateria w Samsungu S4 LTE-A i9506 - wytrzyma tyle co S Advance?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-07-14 o 19:47, ToMasz pisze:

> [...]
    > miała zkę on s3. jego s3 było TYLKO do dzwonienia. wytrzymywało 3-4 dni.
    > jej ztka wytrzymywała do powrotu ze szkoły, i ok15stej wymagała
    > ładowarki. Córka poprosiła o możliwość zamiany. i co? s3 o 15ste woła o
    > ładowarkę, ztka nagle wytrzymuje 3 dni! winny w zasadzie jest ekran i
    > transmisja danych. Obojętnie czy rozmawiamy, czy transmitujemy dane
    > moduł nadawczo odbiorczy żre prąd jak dziki. Tego się nie obejdzie, ale
    > da sie z tym żyć. Ja kumplowi mówię tak: jak Ci telefon wytrzymuje 3
    > dni, to znaczy że go źle używasz. po kija wydałeś tysiaka na coś co

    Dobre ;) 3310 trzymała ponad tydzień.

    Ale, tak patrząc na smartfony to jeśli kupię coś za tysiaka i za 300zł
    to i jedno i drugie będzie trzymało podobnie a się tylko będę wqr..ł na
    ekran, plastiki, szybkość pojawiania się listy kontaktów i inne pierdoły.

    Chyba wezmę tymczasowo LG G3s, cena w sklepach bardzo dobra a różnicy w
    działaniu nie zobaczę chyba względem S4 (nie gram).
    Powinna bateria na więcej starczyć. G3 za wielkie, Xperia Z2 za droga.

    Pozdrawiam.

    PS. podoba mi się w tym zestawieniu na gsmarena z linka wyżej czas
    rozmów HTC One M8: Windows 28 godzin, Android 14 godzin.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2015-07-14 20:48:03
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    >
    > PS. podoba mi się w tym zestawieniu na gsmarena z linka wyżej czas
    > rozmów HTC One M8: Windows 28 godzin, Android 14 godzin.

    Wez pod uwage LG G2, czas pracy na jednym ladowaniu rewelacyjny.

  • 13. Data: 2015-07-14 20:54:00
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu wtorek, 14 lipca 2015 20:48:49 UTC+2 użytkownik atm napisał:

    > Wez pod uwage LG G2, czas pracy na jednym ladowaniu rewelacyjny.

    Rowniez polecam.

  • 14. Data: 2015-07-15 00:15:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Jul 2015 18:51:15 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):
    > Gorący?

    gorący. tyle mocy marnuje.

    > Advanced Task Killer Twoim przyjacielem :-)

    Pomoze cokolwiek ?

    > No ale w czym problem? To jest właśnie Droid :-P

    > Ehh, nawet nie chcę wspominać starego dobrego Symbiana, gdzie
    > samodzielność aplikacji była nie do pomyslenia. No ale teraz mamy Droida ;-)

    No jak nie - mozliwosci chyba byly podobne, tylko jeszcze zwyczaju
    takiego nie bylo. Ale by sie pojawil - w koncu kazdy przeciez chce,
    zeby mu wiadomosci z fejsa przychodzily zawsze :-)

    J.

  • 15. Data: 2015-07-15 09:02:06
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-07-15 o 0:15, J.F. pisze:

    > gorący. tyle mocy marnuje.

    OK.

    > Pomoze cokolwiek ?

    Pomoże. Używam i chwalę sobie :-) Zresztą bez takiego ubijacza bateria
    nie wytrzyma dnia na czuwaniu. Taki urok Droida.
    No chyba że masz roota, bo wtedy mozesz wywalić w diabły "samożyjące"
    śmiecie.

    > No jak nie - mozliwosci chyba byly podobne, tylko jeszcze zwyczaju
    > takiego nie bylo.

    A dlaczego niby miałby się ten zwyczaj pojawić?

    > Ale by sie pojawil - w koncu kazdy przeciez chce,
    > zeby mu wiadomosci z fejsa przychodzily zawsze :-)

    Symbian (podobnie Windows Mobile) to był OS dla nerdów, nie dla mas.
    Sądzisz że nerd nie ma nic lepszego do roboty, niż chwalenie się gdzie
    kupę robił?

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 16. Data: 2015-07-15 14:30:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    >bateria nie wytrzyma dnia na czuwaniu. Taki urok Droida.
    >No chyba że masz roota, bo wtedy mozesz wywalić w diabły "samożyjące"

    Ubijalem wczesniej innymi ... to jakos zaraz wstawaly.
    Zainstalowalem powyzsze ... no i nie wiem, ubijam, jak za chwile sie
    pokazuje apka z polem bez haczyka, to nadal nie dziala, czy dziala,
    ale juz nie proponuje ubicia ?

    >A dlaczego niby miałby się ten zwyczaj pojawić?

    A czemu nie ? W koncu klient za to placi, tego chce :-)
    Moze tylko konstrukcja systemu byla nieco inna i programy startowaly i
    sie konczyly ...

    >Symbian (podobnie Windows Mobile) to był OS dla nerdów, nie dla mas.
    >Sądzisz że nerd nie ma nic lepszego do roboty, niż chwalenie się
    >gdzie kupę robił?

    W fabrycznych aplikacjach mam podcasting, CNN, Friendster, Bloomberg,
    ESPN, Facebook, Hi5, Twitter, i ** wie co jeszcze.
    O ile pamietam, to walczylem z jakas pogoda ... a moze juz na
    androidzie bylo ...

    A co niby mialo byc w tym systemie dla nerdow ?
    System jak system, klikasz ikonke, apka sie uruchamia.
    Klikasz "exit" to sie konczy ... albo i nie :-)

    J.

  • 17. Data: 2015-07-16 15:54:48
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    ?

    > A czemu nie ? W koncu klient za to placi, tego chce :-)

    A może płacił żeby tego nie mieć :-)

    > Moze tylko konstrukcja systemu byla nieco inna i programy startowaly i
    > sie konczyly ...

    Same wystartować się nie mogły. A kończył je użytkownik :-) Takiego
    bajzlu jak w Droidzie nie było :-)

    > W fabrycznych aplikacjach mam podcasting, CNN, Friendster, Bloomberg,
    > ESPN, Facebook, Hi5, Twitter, i ** wie co jeszcze.

    W jakim sprzęcie?

    > O ile pamietam, to walczylem z jakas pogoda ... a moze juz na androidzie
    > bylo ...
    >
    > A co niby mialo byc w tym systemie dla nerdow ?

    Przecież go używałeś, powinieneś wiedzieć.

    > System jak system, klikasz ikonke, apka sie uruchamia.
    > Klikasz "exit" to sie konczy ... albo i nie :-)

    Albo i tak.

  • 18. Data: 2015-07-17 10:04:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >?

    startuje ATK. Pokazuje mi multum aplikacji/procesow i przy niektorych
    zielony haczyk.
    Zmieniam te haczyki, naciskam kill.
    pokazuje sie krotsza lista, zadnego zielonego haczyka.
    Wychodze, uruchamiam ponownie ... lista dlusza, przy niektorych
    zielone haczyki.
    W kazdym badz razie pojawily sie programy, ktore przed chwila zabilem.

    IMO - Android tak ma, wiele aplikacji blyskawicznie startuje ponownie.

    >A może płacił żeby tego nie mieć :-)

    Takiego systemu, zeby bylo to co chcial, a nie bylo tego czego nie
    chcial, to nie ma :-)
    Cyanogenmod ?

    >Same wystartować się nie mogły. A kończył je użytkownik :-) Takiego
    >bajzlu jak w Droidzie nie było :-)

    Ale same wystartowac mogly. Tzn zarejestrowac sie w jakims autostarcie
    czy *** wie jak to sie tam fachowo nazywa.
    No i konczenie niekoniecznie dawalo efekt.

    >W jakim sprzęcie?

    Nokia C6. Telefony sa dla mas, musza sie masom podobac, a nie "ja tu
    nie mam fejsa" :-)

    >Przecież go używałeś, powinieneś wiedzieć.

    Moze zle napisalem pytanie: co w Symbianie powoduje ze to system dla
    nerdow ?
    I co to wlasciwie znaczy "system dla nerdow" ?

    J.

  • 19. Data: 2015-07-21 16:15:18
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2015-07-17 o 10:04, J.F. pisze:

> [...]
    > W kazdym badz razie pojawily sie programy, ktore przed chwila zabilem.
    >
    > IMO - Android tak ma, wiele aplikacji blyskawicznie startuje ponownie.

    Dopóki nie używałem ATK, genialne "samożyjące" aplikacje były w stanie
    wyczerpać baterię w S4 mini w dzień, NA CZUWANIU, + parę smsów. Nie
    wiem, czy dotrwałaby do wieczora.
    ATK zmienił to na jakieś 25-30% na dzień. ZNACZĄCA różnica.

    > Takiego systemu, zeby bylo to co chcial, a nie bylo tego czego nie
    > chcial, to nie ma :-)

    Ale są lepsze i gorsze. Zgadnij do której grupy należy Droid ;-)

    > Cyanogenmod ?

    Widocznie ma to czego Droid nie ma. A nie ma tego co Droid ma :-)
    Tak czy inaczej cieszy się popularnością :-)
    Żeby mi nie było żal gwarancji, nawet bym się nie zastanawiał :-)

    > Ale same wystartowac mogly. Tzn zarejestrowac sie w jakims autostarcie
    > czy *** wie jak to sie tam fachowo nazywa.

    Ale tylko przy starcie/restarcie systemu

    > No i konczenie niekoniecznie dawalo efekt.

    Koniecznie dawało efekt.

    > Nokia C6.

    Rezystywny, mało wygodny. Choć dawało się używać. Trzeba było zobaczyć
    szklane pojemnościowe :-)

    > Telefony sa dla mas, musza sie masom podobac, a nie "ja tu
    > nie mam fejsa" :-)

    I Ty się pytasz dlaczego Symbian nie był dla mas, tylko dla nerdów :-P

    > Moze zle napisalem pytanie: co w Symbianie powoduje ze to system dla
    > nerdow ?

    Brak sklepu. Brak fejsów, skajpów itp badziewia. I przede wszystkim
    opinia systemu nie dla mas. Raczej ciężkiego, nieprzyjaznego,
    zagmatwanego i zrozumiałego tylko dla nielicznych. I wbrew pozorom
    bardzo prawdziwa. Waldek kiedyś rzucał statystykami że 30-40%
    użyszkodników smartfonów, nie potrafi nawet zainstalować czegoś ze
    sklepu. Jak widać "system dla mas" nadal jest dosyć trudny. Jak widać
    część masy nadal nie potrafi go ogarnąć. A ponoć taki prosty i "dla każdego"

    > I co to wlasciwie znaczy "system dla nerdow" ?

    To były inne czasy i inne smartfony. Tego się nie da się opowiedzieć, to
    trzeba było zobaczyć. Ale kto raz zobaczył Symbiana, nie mógł już się
    odkochać :-)
    Ewentualnie Windows Mobile, bo też był niezły :-)

  • 20. Data: 2015-08-12 17:29:33
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-07-12 o 22:20, Irokez pisze:
> [...]
    > telefon).
    > Wstępnie wytypowałem S4 w wersji LTE-a i9506 (Snapdragon 800), nie chcę
    > wydawać więcej pieniędzy (max 1200zł). Nie chcę też telefonu z 1GB RAM
    > bo to na dziś stanowczo za mało. Gdyby
    > Tylko czy ten telefon podziała na baterii podobnie jak mój staruszek?
    > 2-3 dni z włączonym w tle WiFi aby mejle wpadały i bluetooth aby po
    > wejściu do samochodu zadziałał zestaw głośnomówiący.
    > Bez grania, filmów, słuchania muzyki bo praktycznie z tego nie
    > korzystam. Czasami coś sprawdzę w internecie.

    Kupiłem ostatecznie LG G3s za 849zł w markecie medialnym (na aledrogo
    niby taniej, ale same komisy widzę z niby gwarancją producenta, tylko że
    dają fakturę vat marża, a jak czytam to serwisy autoryzowane kompletnie
    tego nie uznają, więc faktycznie zero gwarancji na telefon za 50zł
    taniej; wolałem dopłacić).
    Mam 30 godzin i 73%, szacowane 123 godziny do końca. WiFi chodzi od rana
    do popołudnia (poczta), BT cały czas włączony aby automatycznie w aucie
    się łączył. Jakieś SMS, parę fotek, kilkanaście minut internetu,
    kilkanaście minut LTE, kilkadziesiąt minut rozmów. Jest bardzo dobrze
    (system 4.4.2 niebrandowany, chce się aktualizować do 5.0.1 ale mu nie
    pozwalam bo to zniszczy kompletnie ten telefon, zresztą można poczytać
    jak się zachowuje S4c na tym systemie z praktycznie identycznym hardware).

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez