eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBateria w Samsungu S4 LTE-A i9506 - wytrzyma tyle co S Advance?Re: Bateria w Samsungu S4 LTE-A i9506 - wytrzyma tyle co S Advance?
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Bateria w Samsungu S4 LTE-A i9506 - wytrzyma tyle co S Advance?
    Date: Fri, 17 Jul 2015 10:04:51 +0200

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    W dniu 2015-07-15 o 14:30, J.F. pisze:

    >?

    startuje ATK. Pokazuje mi multum aplikacji/procesow i przy niektorych
    zielony haczyk.
    Zmieniam te haczyki, naciskam kill.
    pokazuje sie krotsza lista, zadnego zielonego haczyka.
    Wychodze, uruchamiam ponownie ... lista dlusza, przy niektorych
    zielone haczyki.
    W kazdym badz razie pojawily sie programy, ktore przed chwila zabilem.

    IMO - Android tak ma, wiele aplikacji blyskawicznie startuje ponownie.

    >A może płacił żeby tego nie mieć :-)

    Takiego systemu, zeby bylo to co chcial, a nie bylo tego czego nie
    chcial, to nie ma :-)
    Cyanogenmod ?

    >Same wystartować się nie mogły. A kończył je użytkownik :-) Takiego
    >bajzlu jak w Droidzie nie było :-)

    Ale same wystartowac mogly. Tzn zarejestrowac sie w jakims autostarcie
    czy *** wie jak to sie tam fachowo nazywa.
    No i konczenie niekoniecznie dawalo efekt.

    >W jakim sprzęcie?

    Nokia C6. Telefony sa dla mas, musza sie masom podobac, a nie "ja tu
    nie mam fejsa" :-)

    >Przecież go używałeś, powinieneś wiedzieć.

    Moze zle napisalem pytanie: co w Symbianie powoduje ze to system dla
    nerdow ?
    I co to wlasciwie znaczy "system dla nerdow" ?

    J.