eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBateria w Samsungu S4 LTE-A i9506 - wytrzyma tyle co S Advance?Re: Bateria w Samsungu S4 LTE-A i9506 - wytrzyma tyle co S Advance?
    Date: Wed, 12 Aug 2015 17:29:33 +0200
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Bateria w Samsungu S4 LTE-A i9506 - wytrzyma tyle co S Advance?

    W dniu 2015-07-12 o 22:20, Irokez pisze:
    > Witam
    >
    > Chcę się przesiąść z Samsunga Galaxy S Advance na coś nowszego z 2GB RAM
    > i maksymalnie 5-calowym ekranem (LG G3 to jest dla mnie tablet a nie
    > telefon).
    > Wstępnie wytypowałem S4 w wersji LTE-a i9506 (Snapdragon 800), nie chcę
    > wydawać więcej pieniędzy (max 1200zł). Nie chcę też telefonu z 1GB RAM
    > bo to na dziś stanowczo za mało. Gdyby
    > Tylko czy ten telefon podziała na baterii podobnie jak mój staruszek?
    > 2-3 dni z włączonym w tle WiFi aby mejle wpadały i bluetooth aby po
> [...]

    Kupiłem ostatecznie LG G3s za 849zł w markecie medialnym (na aledrogo
    niby taniej, ale same komisy widzę z niby gwarancją producenta, tylko że
    dają fakturę vat marża, a jak czytam to serwisy autoryzowane kompletnie
    tego nie uznają, więc faktycznie zero gwarancji na telefon za 50zł
    taniej; wolałem dopłacić).
    Mam 30 godzin i 73%, szacowane 123 godziny do końca. WiFi chodzi od rana
    do popołudnia (poczta), BT cały czas włączony aby automatycznie w aucie
    się łączył. Jakieś SMS, parę fotek, kilkanaście minut internetu,
    kilkanaście minut LTE, kilkadziesiąt minut rozmów. Jest bardzo dobrze
    (system 4.4.2 niebrandowany, chce się aktualizować do 5.0.1 ale mu nie
    pozwalam bo to zniszczy kompletnie ten telefon, zresztą można poczytać
    jak się zachowuje S4c na tym systemie z praktycznie identycznym hardware).

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez