  • 21. Data: 2017-12-14 20:07:45
    Temat: Re: Bandytyzm na drogach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.12.2017 o 19:25, J.F. pisze:

    > Albo by wypil dwa razy wiecej, i sie obawial, ze przekroczyl 0.5 promila
    > :-P

    Być może, ale raczej nie - gdyby wydmuchał promila, nie miałby prawka
    wiozł trupa w bagażniku albo jechał kradzioną bryką, to na 99% procent
    byłaby o tym wzmianka w artykule. Więc obstawiam, że nie miał nawet 0,2.

    Shrek

  • 22. Data: 2017-12-14 20:20:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > No dobra, dobra... :-)
    > Ale skąd to wiesz? Doświadczenie życiowe? :-)

    Stawiał bym na doświadczenie z krajów cywilizowanych gdzie nie ma
    czegoś takiego jak rutynowe kontrole.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2017-12-14 21:07:05
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Pieprzysz.

    Twoją kobietę? :-)

  • 24. Data: 2017-12-14 21:10:48
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-12-14 o 20:07, Shrek pisze:

    > Być może, ale raczej nie - gdyby wydmuchał promila, nie miałby prawka
    > wiozł trupa w bagażniku albo jechał kradzioną bryką, to na 99% procent
    > byłaby o tym wzmianka w artykule. Więc obstawiam, że nie miał nawet 0,2.

    Czyli po prostu normalny facet, ojciec dzieci, płacący podatki jechał
    trzeźwy, tzn. 0,19 promila. Zamachali, to dał z rury i zaczął uciekać. A
    gdy zobaczył przed sobą blokadę z czterech radiowozów to zamknął oczy i
    się w nią wpie...

  • 25. Data: 2017-12-14 21:15:36
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-12-14 o 17:22, Trybun pisze:
> [...]
    wa-rannych-czterech-policjantow-6198197773522561a

    > Jak się ktoś nie zatrzymuje to policja powinna używać odpowiednich
    > środków do zatrzymania, jednak musi być ważny powód takiego zatrzymywania.

    Jak ktoś się nie zatrzymał, "bo nie", to co?
    Pomachać mu lizakiem, pobłogosławić na dalszą drogę?

    Tzn. jaki jest ważny powód, a jaki na tyle nieważny?
    Żebym wiedział, że mogę się nie zatrzymywać, gdy będą machali do mnie.
    Czy wystarczy, że ja mam ważny powód, żeby się nie zatrzymać - np.
    śpieszy mi się do roboty, albo akurat mam w bagażniku bankomat
    (przypadkiem nie mój)?

  • 26. Data: 2017-12-14 21:21:20
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-12-14 o 16:56, RadoslawF pisze:

    > Samochód warto mieć ubezpieczony nie na wypadek kontroli a na wypadek
    > wypadku.

    Po co marnować kasę na OC? Wypadki zdarzają się innym.

    > Jak policjanci mieli by sprawdzić na drodze ustawienie świateł?
    > Dlaczego mieli by sprawdzać coś co nie jest obowiązkowe jak apteczka?
    > Mam wrażenie że od tego szczekania o ekologii mocno się uwsteczniłeś.

    Nabrałeś manier. Czy to od zaciągania się spalinami z diezela?

  • 27. Data: 2017-12-14 21:24:25
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-12-14 20:20, RadoslawF wrote:
    > Stawiał bym na doświadczenie z krajów cywilizowanych gdzie nie ma
    > czegoś takiego jak rutynowe kontrole.

    oczywiscie ze sa - w irlandii ustawiaja sie na drodze i sprawdzaja
    wszystkich jak leci - na szybie nalezy miec papierek z przegladem,
    ubezpieczniem i podatkiem

    w jeszcze bardziej cywilizowanych krajach jak gb stoi sobie van przy
    drodze i sprawdza to samo online skanujac numery

    tylko u nas z zewnatrz nie widac a technika kuleje wiec po numerze
    szukaja recznie i jest jak jest - nie zebym narzekal chociaz wszystko
    mam w porzadku ;)

  • 28. Data: 2017-12-14 21:41:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-14 o 21:21, Poldek pisze:

    > Po co marnować kasę na OC? Wypadki zdarzają się innym.

    Tak uważają inteligentni inaczej.

    > Nabrałeś manier. Czy to od zaciągania się spalinami z diezela?

    Nie mam "diezela" i nie miałem. Ale ty jak widać owszem i za bardzo się
    zaciągałeś jego spalinami. :-)

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2017-12-14 21:43:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.12.2017 o 21:10, Poldek pisze:

> [...]
    > trzeźwy, tzn. 0,19 promila. Zamachali, to dał z rury i zaczął uciekać. A
    > gdy zobaczył przed sobą blokadę z czterech radiowozów to zamknął oczy i

    A jaka jest twoja wersja - gdyby był jakiś spektakularny powód, to
    pewnie byśmy go z artykułu poznali.

    Shrek

  • 30. Data: 2017-12-14 23:52:39
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-12-14 o 20:20, RadoslawF pisze:

    > Stawiał bym na doświadczenie z krajów cywilizowanych gdzie nie ma
    > czegoś takiego jak rutynowe kontrole.

    Sądzę, że mamy wyjaśnienie.
    Otóż obywatel, demokrata i piewca wolności oraz cywilizacji widząc
    machający do niego lizakiem patrol drogówki poczuł, że to jest ten
    moment, kiedy może wolność swoją odczuwaną głęboko wewnętrznie
    uzewnętrznić i wcielić w życie. Poczuwszy się wolnym szybko odjechał i
    nie wolniej przepier... w dwa stojące na jego drodze do wolności radiowozy.