  • 11. Data: 2011-03-15 17:53:38
    Temat: Re: Bagaznik na rowery
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-15 17:08, RadekNet pisze:
    (...)
    > Kolejny, ktory chce dyskutowac z faktami? Przysnilo mi sie?

    Nie mam pojęcia o czym śnisz (w tym na jawie). Ja dla przykładu
    niemalże 'zdematerializowałem' nową oponę letnią na jakichś
    20 kilometrach po wyjechaniu z warsztatu (nowe zakładałem).
    Z kolei w zeszłym roku na czymś rozerwałem letnią (też w lecie)
    tak skutecznie, że w zasadzie nie nadała się do dalszej jazdy
    nawet po naprawie. O ironio było to w dzień wyjazdu na urlop
    - zawoziłem psa do hotelu. Jaki z tego wniosek? Nie mieć psa
    (bo problemy), nie wyjeżdżać na urlop (bo problemy), nie zawozić
    psa do hotelu (wypuścić po drodze), czy też nie jeździć na letnich
    latem, bo się nieoczekiwanie 'zużywają' w postawi rozerwania,
    starcia czy też pęknięcia? Trzeba było zobaczyć jak mi kiedyś
    w nalewce bieżnik rozniosło zimową porą (w warszawie) - to dopiero
    była atrakcja, która pozwalałaby na aproksymację na teoretycznie
    podobne wypadki w obecnej rzeczywistości.

    > Wiesz, laski mi nie robisz, ze nie przyjmujesz.

    Z całą pewnością "laski" Ci nie robię i nie chodzi tutaj o jakiekolwiek
    przeprosiny - chodzi o zasady. Jak czegoś szukamy, to najpierw warto
    zerknąć do archiwum, dopiero później pytać na grupie, a nie uznawać,
    że jak nie widać czegoś na jednym ekranie to nie istnieje. Dodam
    od siebie, że nie jest to żadna uwaga personalna, tylko uwaga natury
    ogólnej.

    > Szczescie w zyciu potrzebne, Takoz i Tobie zycze.

    A dziękuję - wpieram je aktywnie, więc ma się ono razem ze mną całkiem
    dobrze.

  • 12. Data: 2011-03-15 18:07:20
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 15.03.2011 17:53, Artur Maśląg pisze:

> [...]
    > była atrakcja, która pozwalałaby na aproksymację na teoretycznie
    > podobne wypadki w obecnej rzeczywistości.

    Odrozniasz awarie opony od jej wytarcia do kordu na niedluzym dystasie?
    zeby bylo bardziej prawdopodobne to, ze stalo sie to z powodu upalu
    pamietaj, ze druga tez dostala w kosc.
    Jak to kost zauwazyl we wlasciwym watku to pewnie kwestia opon, bo na
    aktualnym aucie mam zimowki od 2 sezonow letnich i bieznik jest.

> [...]
    > że jak nie widać czegoś na jednym ekranie to nie istnieje. Dodam
    > od siebie, że nie jest to żadna uwaga personalna, tylko uwaga natury

    ... z ktora generalnie nie dyskutuje.

    > A dziękuję - wpieram je aktywnie, więc ma się ono razem ze mną całkiem
    > dobrze.

    Moje szczescie wlasnie wymyslilo, ze na plaze chce jechac. Szczesciu nie
    mozna odmawiac. Tzn - dla mnie eot.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 13. Data: 2011-03-15 18:15:08
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-03-15 08:04, omega_fan pisze:

    > Załóż hak i na hak :)
    > Najlepsza wygoda i ekonomia.

    a jak wygląda problem z tą zasłanianą tablicą? Coś się zmieniło ostatnio
    w przepisach, czy dalej trzeba liczyć na wyrozumiałość Policji w razie
    kontroli?

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 14. Data: 2011-03-15 19:07:32
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-15 18:07, RadekNet pisze:
    (...)
    > Odrozniasz awarie opony od jej wytarcia do kordu na niedluzym dystasie?

    Oczywiście - mam też pisać o nagłym 'wyłysieniu' jednej opony z
    przyczyn tak bardziej nieznanych, pojawieniu się śliskości opon letnich
    dobrej firmy z super bieżnikiem, czy też o wyłysieniu opon na jednej
    osi? Trochę już pojeździłem to mam trochę takowych doświadczeń, więc
    daleko mi do wyciągania pochopnych wniosków.

    > zeby bylo bardziej prawdopodobne to, ze stalo sie to z powodu upalu
    > pamietaj, ze druga tez dostala w kosc.

    Widoczne taka sytuacja zaistniała. Tyle, że podałeś ten przypadek jako
    argument przeciwko używaniu opon zimowych w lecie, a takich wniosek
    jest bezzasadny.

    > Jak to kost zauwazyl we wlasciwym watku to pewnie kwestia opon, bo na
    > aktualnym aucie mam zimowki od 2 sezonow letnich i bieznik jest.

    Dobrym tropem podążasz - na podstawie jednostkowych przypadków nie
    można wyciągać uogólnionych wniosków itd.

    > Moje szczescie wlasnie wymyslilo, ze na plaze chce jechac. Szczesciu nie
    > mozna odmawiac.

    No - trochę zazdroszczę, ponieważ od najbliższej plaży trochę mnie
    dzieli,a obowiązki służbowo/rodzicielskie (z tym drugim mniejszy
    problem) niejako uniemożliwiają pełnego spontona.

  • 15. Data: 2011-03-15 20:56:44
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 15.03.2011 19:07, Artur Maśląg pisze:

    > Widoczne taka sytuacja zaistniała. Tyle, że podałeś ten przypadek jako
    > argument przeciwko używaniu opon zimowych w lecie, a takich wniosek
    > jest bezzasadny.

    Jakbys czytal dalej to bys zauwazyl co pisalem o drugim moim aucie...
    Jako zwykly user samochodu nie jestem w stanie przebadac wszystkich
    mozliwosci. Ale warto wiedziec, ze taka rowniez istnieje. No i na koniec
    - to grupa dyskusyjna, wiec kazdy glos cos tam wnosi do tematu.

    > No - trochę zazdroszczę, ponieważ od najbliższej plaży trochę mnie
    > dzieli,a obowiązki służbowo/rodzicielskie (z tym drugim mniejszy
    > problem) niejako uniemożliwiają pełnego spontona.

    Jakos nam sie udaje mieszkac w miastach nad morzem :)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 16. Data: 2011-03-15 21:02:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-15 18:15, Michał Baszyński pisze:
    (...)
    > a jak wygląda problem z tą zasłanianą tablicą? Coś się zmieniło ostatnio
    > w przepisach, czy dalej trzeba liczyć na wyrozumiałość Policji w razie
    > kontroli?

    Nic się nie zmieniło i tak szczerze to ciężko mówić o 'wyrozumiałości'
    - raczej bym to określił świadomością policjantów, bądź w szczególnych
    przypadkach ciekawością, ewentualnie strachem przed nieznanym.
    Z jednej strony zastanawia mnie brak rozwiązań (jakichkolwiek) w tej
    materii, choć z drugiej strony jeżeli lepiej podrobić podpis na
    zeznaniu podatkowym niż je złożyć elektronicznie to chyba nie ma się
    nad czym zastanawiać...

  • 17. Data: 2011-03-15 21:14:18
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-03-15 21:02, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2011-03-15 18:15, Michał Baszyński pisze:
    > (...)

    to jak się ten problem najmniej problematycznie obecnie rozwiązuje?
    Robiąc własnoręcznie tablicę, ale istotnie różniącą się od oryginału,
    żeby za fałszerstwo dokumentów nie beknąć?

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 18. Data: 2011-03-15 21:32:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-15 20:56, RadekNet pisze:
    (...)
    > Jakbys czytal dalej to bys zauwazyl co pisalem o drugim moim aucie...

    Gdybyś obie sytuacje opisał razem i starał się przedstawić zaistniałe
    zdarzenia względnie obiektywnie to sytuacja wyglądałaby zgoła inaczej.

    > Jako zwykly user samochodu nie jestem w stanie przebadac wszystkich
    > mozliwosci.

    Otóż to - skoro nie jesteś w stanie tego zrobić, to wyciąganie
    pochopnych wniosków na podstawie sytuacji zaistniałej jednorazowo
    jest czymś zupełnie nieuzasadnionym, a wręcz irracjonalnym.
    Jeszcze gorzej, jeżeli innym się to przedstawia w takim świetle,
    a oni (nieświadomi) w to wierzą. Później ludzie opowiadają takie
    bzdury, że nawet ziemniaki z piwnicy się ewakuują w kolumnach
    czwórkowych na hasło "usenet".

    > Ale warto wiedziec, ze taka rowniez istnieje.

    Nie istnieje, a zaistniało i nie bardzo można określić przyczynę
    zaistnienia - fakt zaistnienia jest bezsporny, o ile założyć, że
    osoba ten fakt prezentujący jest względnie wiarygodna.

    > No i na koniec
    > - to grupa dyskusyjna, wiec kazdy glos cos tam wnosi do tematu.

    Obawiam się, że przeceniasz ten 'każdy głos'. Nawet na grupach
    dyskusyjnych nie liczy się każdy głos, a wręcz przeciwnie.

    > Jakos nam sie udaje mieszkac w miastach nad morzem :)

    A czy ja gdzieś pisałem, że nam się nie udaje, bądź w ogóle chcemy
    mieszkać w takich miejscach? Mowa była o wypadzie na plażę, a nie
    o mieszkaniu nad morzem. Zdajesz się nie zauważać różnicy między
    krzesłem, a krzesłem elektrycznym.

  • 19. Data: 2011-03-15 21:36:25
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-03-15 21:14, Michał Baszyński pisze:

    > to jak się ten problem najmniej problematycznie obecnie rozwiązuje?
    > Robiąc własnoręcznie tablicę, ale istotnie różniącą się od oryginału,
    > żeby za fałszerstwo dokumentów nie beknąć?

    dokladnie - za 10pln zamowisz na alledrogo
    szukaj serwisy robiace tabliczki typu 'mloda para', etc

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 20. Data: 2011-03-15 21:38:32
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 15.03.2011 21:32, Artur Maśląg pisze:

    > Gdybyś obie sytuacje opisał razem i starał się przedstawić zaistniałe
    > zdarzenia względnie obiektywnie to sytuacja wyglądałaby zgoła inaczej.

    Jezu... poddaje sie.

> [...]
    > a oni (nieświadomi) w to wierzą. Później ludzie opowiadają takie
    > bzdury, że nawet ziemniaki z piwnicy się ewakuują w kolumnach

    Rozumiem, ze od dzis nie odpowiadasz na pytania na newsach, bo nie
    jestes w stanie podac pelnego spektrum mozliwych odpowiedzi?

    > Nie istnieje, a zaistniało i nie bardzo można określić przyczynę
    > zaistnienia - fakt zaistnienia jest bezsporny, o ile założyć, że
    > osoba ten fakt prezentujący jest względnie wiarygodna.

    Mam Ci dowod rzeczowy pokazac? Dobra, ja juz na prawde sie poddaje.

> [...]
    > mieszkać w takich miejscach? Mowa była o wypadzie na plażę, a nie
    > o mieszkaniu nad morzem. Zdajesz się nie zauważać różnicy między

    Zapomnialem, ze to newsy i tu sie jencow nie bierze.

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com