    From: RadekNet <r...@r...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bagaznik na rowery
    Date: Tue, 15 Mar 2011 20:56:44 +0100

    W dniu 15.03.2011 19:07, Artur Maśląg pisze:

    > Widoczne taka sytuacja zaistniała. Tyle, że podałeś ten przypadek jako
    > argument przeciwko używaniu opon zimowych w lecie, a takich wniosek
    > jest bezzasadny.

    Jakbys czytal dalej to bys zauwazyl co pisalem o drugim moim aucie...
    Jako zwykly user samochodu nie jestem w stanie przebadac wszystkich
    mozliwosci. Ale warto wiedziec, ze taka rowniez istnieje. No i na koniec
    - to grupa dyskusyjna, wiec kazdy glos cos tam wnosi do tematu.

    > No - trochę zazdroszczę, ponieważ od najbliższej plaży trochę mnie
    > dzieli,a obowiązki służbowo/rodzicielskie (z tym drugim mniejszy
    > problem) niejako uniemożliwiają pełnego spontona.

    Jakos nam sie udaje mieszkac w miastach nad morzem :)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com