    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: BROTHER DCP-395CN
    Date: Sat, 11 Sep 2010 21:28:37 +0200

    Czy ktoś może napisać coś złego lub dobrego na temat urządzenia
    wielofunkcyjnego BROTHER DCP-395CN? Testy w Internecie czytałem, ale
    bardziej mnie interesują doświadczenia użytkowników. Czy rzeczywiście czas
    drukowania dokumentu (nie zdjęcia) w kolorze jest tak tragicznie długi? Czy
    mimo skanera CIS da się na nim czytelnie zeskanować stronę z otwartej
    książki? Bo co prawda promocja w Euro już się skończyła, ale nadal ten model
    pozostaje najpoważniejszym kandydatem do zakupu (budżet do 400 PLN).

    JoteR