  • 1. Data: 2010-09-11 19:28:37
    Temat: BROTHER DCP-395CN
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    Czy ktoś może napisać coś złego lub dobrego na temat urządzenia
    wielofunkcyjnego BROTHER DCP-395CN? Testy w Internecie czytałem, ale
    bardziej mnie interesują doświadczenia użytkowników. Czy rzeczywiście czas
    drukowania dokumentu (nie zdjęcia) w kolorze jest tak tragicznie długi? Czy
    mimo skanera CIS da się na nim czytelnie zeskanować stronę z otwartej
    książki? Bo co prawda promocja w Euro już się skończyła, ale nadal ten model
    pozostaje najpoważniejszym kandydatem do zakupu (budżet do 400 PLN).

    JoteR

  • 2. Data: 2010-09-11 20:04:47
    Temat: Re: BROTHER DCP-395CN
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-11 21:28, JoteR pisze:
> [...]
    > książki? Bo co prawda promocja w Euro już się skończyła, ale nadal ten model
    > pozostaje najpoważniejszym kandydatem do zakupu (budżet do 400 PLN).

    Skoro moja drukuje tekst i zdjęcia bardzo szybko (wyrzuca już
    wydrukowane) to Twoja pewnie też będzie tak drukowała. Bardzo ważne, że
    ta, którą sobie wybrałeś ma podświetlany wyświetlacz, bo ja- żeby
    zobaczyć jaki jest komunikat- muszę podstawiać do drukarki lampkę albo
    latarkę, żeby przeczytać. Na ogół światła na suficie nie zapalam, a na
    niższej pólce, tam gdzie stoi drukarka to jest ciemno.
    No, ale mądry Polak po szkodzie.

    Chciałam kupić drukarkę w tym samym sklepie internetowym (i zaoszczędzić
    na kurierze), w którym wybrałam sobie telefon stacjonarny bezprzewodowy
    (bo mi się akurat w jednym wyświetlacz zepsuł). Potem się okazało, że
    ten nowy telefon nie ma podświetlanego wyświetlacza (na obrazkach
    oszukują), no i musiałam teraz, znowu kupić inny ( w poniedziałek ma
    kurier dostarczyć).

    --
    animka

  • 3. Data: 2010-09-12 08:38:15
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > drukowania dokumentu (nie zdjęcia) w kolorze jest tak tragicznie długi?
    > Czy mimo skanera CIS da się na nim czytelnie zeskanować stronę z otwartej

    To o co pytasz daje się wyłapać w teście i nie ma akurat nic wspólnego z
    krótszym lub dłuższym użytkowaniem.