  • 11. Data: 2008-09-13 16:16:23
    Temat: Re: BP 4-4000 SHDSL Analog
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała pisze:

    > netia za 50mbit transmisję pomiędzy dwoma punktami - pomiędzy ok 10km -
    > w obu światłowód netii był - zażyczyła sobie 5k miesięcznie.

    nic nowego. standardowo firmy biorą ok. 350-450 zł za tranzyt "w terenie
    miejskim". Z tym, ze najczęściej dotyczy to włókna a nie 50 Mbps.

    W każdym razie z taką ceną się spotkałem.

    Wojtek

    --
    ===> www.JuraInfo.pl

    Jura Krakowsko-Częstochowska,
    baza noclegowa, atrakcje turystyczne

  • 12. Data: 2008-09-13 18:17:48
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 13.09.2008 crazy bejbi <t...@n...ma> napisał/a:

    > nic nowego. standardowo firmy biorą ok. 350-450 zł za tranzyt "w terenie
    > miejskim". Z tym, ze najczęściej dotyczy to włókna a nie 50 Mbps.
    Za włókno to bym akurat rozumiał ;) Ale tutaj chodziło o marną
    transmisję ;>

    Koniec końców - z netii zrezygnowaliśmy, a w tej lokalizacji dorobiliśmy
    się własnego światełka.

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    Linux && Unix && Network administrator

  • 13. Data: 2008-09-13 21:20:05
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Andrzej 'The Undefined' Dopierała napisał:
    > cóż..
    > netia za 50mbit transmisję pomiędzy dwoma punktami - pomiędzy ok 10km -
    > w obu światłowód netii był - zażyczyła sobie 5k miesięcznie.

    Zawsze ręce/nogi/etc mi opadały na widok takich ofert. Ale trzeba sobie zdać
    sprawę, że one celowo są tak konstruowane.

    --
    TOM

  • 14. Data: 2008-09-14 06:12:45
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Zawsze ręce/nogi/etc mi opadały na widok takich ofert. Ale trzeba sobie
    > zdać > sprawę, że one celowo są tak konstruowane.

    Tak? A jesli koszty wybudowania swiatlowodu wynosza okolo 100 tys. zl to co?
    Operator ma przy takich kosztach zaoferowac usluge klientowi za 2 tys. zl?

  • 15. Data: 2008-09-14 10:02:23
    Od: " qwa" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    crazy bejbi <t...@n...ma> napisał(a):

    > nic nowego. standardowo firmy biorą ok. 350-450 zł za tranzyt "w terenie
    > miejskim". Z tym, ze najczęściej dotyczy to włókna a nie 50 Mbps.
    >
    > W każdym razie z taką ceną się spotkałem.
    >
    > Wojtek

    a np. jakie te "standardowe" firmy? i za 1 włókno? czy za parę?

  • 16. Data: 2008-09-14 11:31:16
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    crazy bejbi wrote:

    > www.sitel.net.pl
    > za parę.

    Ty weź przestań mi z tą firmą. Strona od kilku lat nie uaktualniana i do
    tego z błędami ortograficznymi.
    Gościu który kiedyś nam składał jakieś oferty, to też walił w nich byk
    na byku. Nie dało się tego przeczytać.

    zacytuję ze strony oferty:
    "Word Transfer

    * Realizujemy usługi dostępu do zasobów internetu poprzez
    największego operatora międzynarodowego Telia Sonera
    "
    "Bacbon Transfer

    * Połączenia w ramach szkieletu Sitel
    "
    "Exenge Transfer

    * W ramach tej usługi świadczymy transfer danych pomiędzy
    operatorami wenątrz naszej sieci
    "

    ostra dysklekcja to jest to co mi najłagodniej do głowy przychodzi.
    Ale dopuścić dysklektyka do zrobienia strony www i oferty to już zakrawa
    na kpinę.

    Marcin

  • 17. Data: 2008-09-14 12:03:25
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 14.09.2008 ttt <t...@n...pl> napisał/a:

    > Tak? A jesli koszty wybudowania swiatlowodu wynosza okolo 100 tys. zl to co?
    > Operator ma przy takich kosztach zaoferowac usluge klientowi za 2 tys. zl?
    Ne-ne-ne - w przypadku który wspomniałem światłowód w obu lokalizacjach
    był, był sprawny i była świadczona na nim usługa dostępu do internetu.
    Tak więc poza konfiguracją na jednym czy dwóch switchach - zero wkładu
    ;)

  • 18. Data: 2008-09-14 12:43:09
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

  • 19. Data: 2008-09-14 15:52:05
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Ale dopuścić dysklektyka do zrobienia strony www i oferty to już zakrawa
    > na kpinę.

    co to dysklekcja ? czyzby lekcja o dysku czy lekcja na dysku ?

  • 20. Data: 2008-09-14 18:05:02

    brum pisze:

    > co to dysklekcja ? czyzby lekcja o dysku czy lekcja na dysku ?

    dyska po lekcjach ?