-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: BOK VM)-:
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
References: <5b3dc3ff$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
<5b3e669d$0$615$65785112@news.neostrada.pl>
<5b3f2b86$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
<pho9jq$srk$1@node1.news.atman.pl>
<5b40769f$0$689$65785112@news.neostrada.pl>
<5b40c1c5$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Sat, 7 Jul 2018 18:55:05 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5b40c1c5$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Content-Language: pl
Lines: 53
Message-ID: <5b40f02f$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 188.33.182.13
X-Trace: 1530982447 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 686 188.33.182.13:1379
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1086303
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-07-07 o 15:35, 1634Racine pisze:
> Trybun w news:5b40769f$0$689$65785112@news.neostrada.pl
>> W dniu 2018-07-06 o 19:41, Grzexs pisze:
>>>> Czyli trzeba po prostu poczekać aż przyślą odpowiedź? Kiedyś
>>>> wcześniej o coś zapytałem to odpowiedź była błyskawiczna. Teraz już
>>>> trzeci dzień od ostatniego mojego maila a odpowiedzi nie widać.
>>>> Nic, poczekam jeszcze do poniedziałku i spróbuje coś osiągnąć
>>>> telefonicznie.
>>> Może urlopy maja, wszak lato i sezon wakacyjny w pełni?!
>> Wygląda na to że świadomie olewają... To niby mam czekać do końca
>> wakacji aż raczą zająć się sprawą? A nowy telefon leży w szafie bo
>> brak odpowiedniej karty.
>
>
> z virgin jest tak: na poczatku istnienia sieci --> tanczyli nad kazdym
> klientem, przejscia do nich z innych sieci odbywaly sie niejako na
> pstryk, sami wszystko zalatwiali piorunem; kontakt z biurem obslugi
> bez (wiekszego...) problemu, przy telefonach - same freaki, heja heja,
> luz blues, zyczliwosc, pstryk pstryk, nie ma sprawy. Kiedys nie
> udawalo mi sie wklepac kodu doladowania, jakims cudem siec nie
> przyjmowala, wiec tel. do virgin i odpowiedz: pstryknac fotke kuponu
> doladowania, wyslac im mms i sami uruchomia mi konto. Calosc zajela
> (od rozmowy) moze z 10 minut. Pokazcie mi dzisiaj to samo w (np.)
> orange :)
> A jak teraz jest i (najprawdopodobniej) dlaczego:
> po paru latach dzialania okazalo sie, ze nie jest tak fajnie na rynku
> sieci, ze z samej fajnosci i heja heja, i obnizek cenowych i
> zachecajacych taryf w sumie niewiele moze wynikac, owszem na poczatku
> ludzie migrowali do virgin, zwlaszcza mlodzi, albo od razu tam sie
> zapisywali - no i co z tego? Inne sieci tez zjechaly cenowo. Mieli
> czekac az pakiet "29 zl i masz wszystko" zabierze im do virgin
> klientow? I tak zaczela sie spirala: virgin to, inni za chwile - to
> samo.
> Po jakims czasie zrobiono bilans finansowy virgin: skora nie warta
> wyprawy. Siec ma osiagniecia ekstremalnie nizsze niz zalozenia
> startowe: dochod etto - jak na siec tego typu - jest kiepski. W sumie
> nie dziwie sie...(takze dlatego, ze w zarzadzie, poziom prezesow --> z
> zaszlosciami typu zdaje sie orlen, lotos, czy inne spolki, szarpanie
> kasy; nie wiem jakim cudem tam weszli, pewnie wlasciciel uznal, ze
> dobrze wpuscic lokalnych ustawionych politycznie do zarzadzania, nie
> wiem, mozna poczytac, bo prawdopodobny upadek virgin/wykupienie
> virgin, to bedzie ciekawy przypadek biznesowy)
> Co dalej: z pewnoscia sa jakies listy intencyjne/umowa miedzy virgin i
> play, ze prawo pierwokupu virgin - ma play. Za niecale dwa lata
> virgin bedzie wystawione na sprzedaz, a kupi zapewne play.
> Oto dlaczego biura virgin tak dzialaja, jak dzialaja - moze juz nie
> chce sie, zapal minal...
>
Inaczej chyba tego wytłumaczyć nie można. W moim wypadku jeszcze gorzej
to wygląda, korzystam z taryfy Freemium i miesięcznie zarabiają na mnie
praktycznie tylko za paczkę dodatkowych SMSów..
Następne wpisy z tego wątku
- 07.07.18 18:56 Trybun
- 07.07.18 19:02 Trybun
- 07.07.18 19:49 Animka
- 08.07.18 08:05 Trybun
- 08.07.18 11:02 RadoslawF
- 08.07.18 15:26 Trybun
- 08.07.18 15:21 Animka
- 08.07.18 15:27 Animka
- 08.07.18 15:39 Trybun
- 08.07.18 15:50 Animka
- 09.07.18 11:58 Trybun
- 09.07.18 12:56 Animka
- 09.07.18 17:59 Budzik
- 09.07.18 19:14 Trybun
- 09.07.18 21:41 Animka
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=