  • 11. Data: 2011-09-28 08:33:34
    Temat: Re: BMW R1100R slizgajace sprzeglo
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 27 Wrz, 23:43, maciek <m...@g...com> wrote:
    > Czyli ogolnie chodzi tylko o zuzyta tarcze?
    > Trzeba tez docisk wymieniac czy wystarczy kupic/zregenerowac tarcze?

    Docisk na szczęście jest tańszy,chyba 180 zł,
    po jakim przebiegu padło?

    Tomek

  • 12. Data: 2011-09-28 08:54:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-09-27, marider <2...@g...pl> wrote:

    > o_0 tzn. stare zuzyte tarcze sprzeglowe da sie zregenerowac i zrobic z
    > nich nowki sztuki po kosztach tanszych niz kupno fabrycznie nowych
    > oryginalow badz deko tanszych zamiennikow? Napisz cos wiecej co to za
    > material i jak sie to sprawuje w porownaniu do OEM. Albo podrzuc
    > jakiegos linka, moze wyjdzie lepszy deal niz sciagac Barnetta'a...

    To BMW, wiec silnik z samochodu, nie motocyklowy.

    PS. Po co Ci sprzeglo Barnetta?
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2011-09-28 22:35:54
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-09-28 10:54, AZ pisze:
    > PS. Po co Ci sprzeglo Barnetta?

    Jak poczytasz troche o RN22 to bedziesz wiedzial. W sumie wystarcza mi
    same sprezyny ale przy okazji moge i calego kita wsadzic, jakies niecale
    600zl wychodzi.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 14. Data: 2011-09-29 06:39:31
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    marider <2...@g...pl> napisala rzekomo
    > Jak poczytasz troche o RN22 to bedziesz wiedzial. W sumie wystarcza mi
    > same sprezyny ale przy okazji moge i calego kita wsadzic, jakies niecale
    > 600zl wychodzi.
    > Pzdr

    Czyli babcia splaca stluczke. Dobrze, dobrze.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 15. Data: 2011-09-29 16:05:53
    Od: a...@p...onet.pl

    > Witam.

    > Pisze w imieniu ojca ktory zauwazyl w swojej beemce uslizg sprzegla.

    > Na piatym biegu daje gaz, obroty rosna a predkosc prawie wcale.

    > Tam jest chyba suche sprzeglo a ja nie mialem z tym do czynienia.

    > Gdyby chodzilo o japonie to bym mu doradzil a tak musze Was dopytac.

    > Co tam pada, co sie wymienia, gdzie kupic i czy drogo.

    > Z gory dzieki za podpowiedzi.

    > Maciek

    Mozna kupić same okładziny za 20 zł, nabić, przetoczyć.
    Firmy z okładzinami są w necie.
    Robiłem to w r 1100 rt.
    jeżdzę, nie ma zadnych problemów.

    Ale jak chcesz to polecam firmowe + wyiana w prawdziwym warsztacie to wychodzi
    jakies 900 zł.
    Mnie kosztowało 20 zł + 20 dla kolegi za toczenie.
    No i 5 godzinek przy motorku, bo to trzeba pół motocykla rozebrać.

  • 16. Data: 2011-09-29 17:24:58
    Temat: Re: BMW R1100R slizgajace sprzeglo [OT]
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-09-29 08:39, Jasio pisze:
    > Czyli babcia splaca stluczke. Dobrze, dobrze.

    Nie, babcia sobie zmarla smiercia naturalna. Szkode splacaja
    spadkobiercy plus bonus od starowinki w postaci rekonstrukcji zerwanych
    wiezadel i uszkodzonej lekotki (czyli operacja vide zemsta zza grobu,
    cholera ja wie ^^&%#*&(). Nic smiesznego.

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki