  • Data: 2013-12-07 05:58:28
    Temat: Autoroutery
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Kiedyś tam w zamierzchłych czasach TTL'i puszczałem siano cyfrowe budowane na 74xx na
    autorouter. I w zasadzie nawet całkiem dobre były efekty. Było to wszystko w erze
    DOS'a. Racal-Redac, a następnie OrCAD, za którego zabuliłem jak na owe czasy całkiem
    sporą kasę, ale zarobił na siebie.

    OrCAD jako firma został podobno już sprzedany pierdyljon razy do Cadence'a i podobnoż
    gdzieś indziej też. Nie moja brocha....

    ==============

    No i teraz ...

    - taka wypasiona licencja sch+pcb została zaproponowana mi za 150k$. Hmm..., ja
    rozumiem że chłopy mogą se to tak liczyć, ale ja i tak w to nie włażę z dwóch
    powodów:

    1) Nie stać mnie
    2) Nie konstruuję pojazdów międzygalaktycznych.

    Pytanie z czystej ciekawości: cóż CADENCE ma w sobie "zaszyte", że jest aż tak
    cholernie drogie? Mam parę lat doświadczenia, tudzież zagadnienia topologiczne od
    strony matematycznej nie są mi obce, i szczerze powiedziawszy odnoszę wrażenie, że
    marketingowcy z cadenca są zaje..ści!! Chłopy z NASA to nawet kupili.. Ino po co?!
    Coby wystrzeliwać swoich z Kazachstanu?!

    Cóż w tym jest takiego, że tyle kosztuje?!