  • 231. Data: 2016-04-09 15:15:51
    Temat: Re: wyrabianie dobrego nawyku.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 08.04.2016 16:33, ACMM-033 wrote:

    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Które potrafią wić się jak piskorz, oraz zaczynać/kończyć ch.. wie
    > gdzie. I teraz panie bracie skacz z asfaltu na chodnik i z powrotem.
    > Ja mało jeżdżę, ale dużo obserwuję. I widzę, jak to w niektórych
    > miejscach jest porobione.

    No bywa, nie przeczę. Ale w takich wypadkach ci co dużo jeżdzą, raczej
    wybierają po prostu jazdę jezdnią (niezgodnie z przepisami) niż
    jeżdzenie po przejściach (tak samo niezgodnie z przepisami).

    Shrek

  • 232. Data: 2016-04-09 15:18:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 09.04.2016 14:55, SW3 wrote:

    > Taki przepis ma tyle samo zalet co przepis nakazujący zatrzymanie przed
    > zieloną strzałką niezależnie od widoczności i tego czy w promieniu 20
    > metrów jest jakikolwiek pieszy i czy w ogóle za strzałką jest przejście.

    Mniej więcej masz rację. I mniej więcej jest tak samo olewany przez
    rowerzystów jak i zatrzymywanie sięprzed strzałkami przez kierowców.
    Choć w sumie łatwiej spotkać rowerzystę przeprowadzającego rower przez
    przejście, niż kierowcę zatrzymującego się przed strzałką, chyba że po
    prostu musi (ale wtedy nie ma to nic wspólnego ze wzmiankowanym przepisem).

    Shrek

  • 233. Data: 2016-04-09 17:20:45
    Temat: Re: [OT] Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.04.2016 o 13:55, AlexY pisze:
    > Cavallino pisze:
    > [..]
    >
    > Mieli swoją szansę, olali, to teraz morda w kubeł.

    Następny nie rozumie o czym mowa?
    Czy to czy ktoś poszedł na wybory czy nie, oznacza, że stracił wszelkie
    prawa, w tym również do bycia liczonym jako mający jakieś tam zdanie?

    Już nie wspominając o tym, że nawet wśród tych co głosowali, PIS nie
    miał większości, więc kolega napisał podwójną bzdurę.

    Popierdzieliło mu się z ilością zdobytych miejsc w parlamencie.

  • 234. Data: 2016-04-09 17:21:21
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.04.2016 o 13:06, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Bardzo udany wątek - nie wiem na co tu narzekać...
    > Ci co chcieli pogadać video obejrzeli, poglądy wymienili....
    > Ja jestem zadowolony.

    Jak każdy troll.

  • 235. Data: 2016-04-09 17:27:39
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.04.2016 o 13:13, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Nikt tak nie twierdzi.

    Wręcz przeciwnie.
    Właśnie pisałeś, żeby przepisy dostosować do tego w jaki sposób obecnie
    pedalarze je łamią.

    > Twierdzę tylko tyle, że jednostajna, płynna jazda, bez zsiadania
    > czy zatrzymywania się i rozpędzania od zera jest dla rowerzysty
    > optymalna.

    Dla każdego jest optymalna, również dla pieszego i samochodu.
    A oni wszyscy muszą się zatrzymywać na czerwonym i nie korzystać z
    części drogi która nie jest dla nich przeznaczona.
    I tylko pedalarze nagminnie mają to gdzie i robią inaczej niż im wolno.

    Tylko że to się ma nijak do tematu, bo przejścia nie przeszkadzają
    rowerzystom w płynnej jeździe bardziej niż kierowcom.
    O ile korzystają z nich tak samo jak kierowcy - a inaczej im nie wolno.

    > Rowerzysta musi wiedzieć że to on ma popatrzeć
    > na drogę jak wjeżdza na pasy

    Nie - rowerzysta nie ma wjeżdżać na pasy, bo nie ma prawa się w ogóle
    znaleźć na tym wjeździe, o pasach nie wspominając.
    Po chodniku mu jechać (zazwyczaj) nie wolno, a drogi rowerowe nie
    kończą/nie łączą się pasami.

    Zebra to tylko łącznik między jednym chodnikiem a drugim, a żaden z tych
    3 elementów nie jest przeznaczony dla pedalarzy.

  • 236. Data: 2016-04-09 17:29:50
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.04.2016 o 13:16, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Acha, Ty taki "pouczacz, niedoszły nauczyciel-profesor"?

    Dawanie dobrego przykładu to coś nagannego?
    Rozumiem, mentalność hamerykańska to pewnie rodem z getta i gangów i z
    tamtych klimatów czerpiesz swoje dobre wzorce?

    No to cała reszta Twojego bełkotu jakoś mnie mniej dziwi....

  • 237. Data: 2016-04-09 17:37:40
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 09.04.2016 o 17:27 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Wręcz przeciwnie.
    > Właśnie pisałeś, żeby przepisy dostosować do tego w jaki sposób obecnie
    > pedalarze je łamią.

    Nie do tego w jaki sposób łamią tylko do rozsądku.
    Ale ok, może umówmy się, że wrócimy do tematu w momencie gdy sam zaczniesz
    przestrzegać wszystkich przepisów (włącznie z pełnym zatrzymywaniem przed
    każdą zieloną strzałką i stopem i przestrzeganiem wszystkich ograniczeń
    prędkości)

    --
    SW3
    ----

  • 238. Data: 2016-04-09 19:53:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:neaq3c$b9k$1@dont-email.me...
    > Pszemol pisze:
    > [..]
    >
    > Tyle że to jest wbrew przepisom ruch drogowego ustalającym minimalną
    > odległość między ciężarówkami.

    No ale te przepisy robią ciche założenie że za kierownicą
    2 i 3 w konwoju jedzie człowiek który może się zagapić
    czy mu noga na pedał gazu nadepnie...
    Takie przepisy przestaną mieć sens gdy konwój jest połączony
    ze sobą bezprzewodowo i odstępami steruje dokładnie automat.
    A jak przepisy przestaną mieć sens to się je zmieni.

    > Dostałem mandat za niebezpieczne wyprzedzanie bo wyprzedzałem TIRa
    > jadącego dosłownie 2m za innym TIRem, za późno się zorientowałem, że
    > kaszlaka między nie nie wcisnę a 3-ci w sznurku z naprzeciwka jechał
    > radiowóz.

    Na autostradzie? Na autostradzie kaszlakiem TIRa wyprzedzałeś? :-)))
    Niezły zawodnik jesteś... uchylę kapelusz...

  • 239. Data: 2016-04-09 19:56:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jak każdy troll.

    A Tobie się nie podoba, jak każdemu marudziarzowi.

  • 240. Data: 2016-04-09 19:58:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:neaqkg$d2m$1@dont-email.me...
    > [..]

    > Zmusiłeś mnie żebym jednak obejrzał, dzięki jednak za podanie czasu.
    > W skrócie odpowiedź iście polityczna - wymijająca, pojazd zrobi wszystko
    > by uniknąć kolizji i tyle, żadnej informacji czy wybierze w co przywalić.
    > Jak dla mnie oznacza to że pracują nad czymś na kształt wyboru "mniejszego
    > zła".

    No właśnie odpowiedź wskazuje na to, że samochód będzie
    się zachowywał jak psychopata z testu na zwrotnicę i wagonik.
    Dla mnie to dobra wiadomość. A dla Ciebie?