eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAutonomiczne samochody i kolizja Google-car
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 435

  • 361. Data: 2016-04-10 14:21:31
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: masti <g...@t...hell>

    AlexY wrote:

    > ACMM-033 pisze:
    >>
    >> Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >> news:nec8i1$k9f$2@dont-email.me...
    >>> Obawiam się że powstanie oprogramowanie w wersji premium (płatne x100)
    >>> z dodatkiem mającym za priorytet chronić swoich pasażerów, jak mu ktoś
    >>> np wjedzie na czołówkę to zjedzie na chodnik ignorując obecność pieszych.
    >>
    >> 1. Krawężnik
    >> 2. Szybkość
    >> 3=1+2 - wybije w górę i może koziołkować. Więc dla samochodu nie będzie
    >> to takie nico.
    >> Załatwi i pieszych, i pasażerów.
    >
    > Aha.. znowu może... nie bój żaby, już komputer wyliczy która opcja
    > będzie stanowiła mniejsze zagrożenie dla pasażerów. Czołówka z tirem czy
    > wjazd na krawężnik.

    a skąd wiesz jakie są założenia?

    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 362. Data: 2016-04-10 14:44:34
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 Apr 2016 11:57:54 +0200, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Mój umożliwia opisanie tego w pliku konfiguracyjnym.

    40Tude Dialog wymaga dwóch klików i wędrówki po trzypiętrowym menu
    kontekstowym :) Trochę dużo. Zanim wyłączę już zdążę przeczytać i się
    wq... :) Brak skrótu klawiszowego. Czy da się jakoś w pliku
    konfiguracyjnym, nie wiem.
    A ten slrn to już ma jakieś GUI czy to dalej konsolowy program jak za
    RedHata 5?
    --
    Jacek
    I hate haters.


  • 363. Data: 2016-04-10 14:44:53
    Temat: Re: [OT] Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan AlexY napisał:

    >>> http://demotywatory.pl/4634558/Jesli-Twoja-pensja-wy
    starcza-tylko-na-mieszkanie-dojazd-do
    >>
    >> Nie wiem jak nazywa się stanowisko pracy tego pana, ale teraz w modzie
    >> są "analitycy", więc może coś z tym słowem. Analityk powinien umieć
    >> znajdować różnice, a on też ma z tym kłopot. Powinien być wdzięczny
    >> losowi, że urodził się w czasach, gdy ludzie bez umiejętności i talentów
    >> mają na mieszkanie, dojazd do pracy i wyżywienie. Przez tysiąclecia nie
    >> było to regułą. Przeważnie szczytem szczęścia była dla takiego jakaś
    >> najgorsza ciężka fizyczna praca. A ten tu chodzi w krawacie i narzeka.
    >>
    >> Przepraszam, może zbytnio ironizuję i przedstawiam sprawę karykaturalnie.
    >> Jednak nie bardziej, niż ten idiota, który spłodził linkowany "mem".
    >> Mnóstwo ludzi w dzisiejszym społeczeństwie jest całkiem bezproduktywnych.
    >> Jednak dostają od społeczeństwa wikt i opierunek -- czy to w postaci
    >> zasiłku, czy etaciku w korporacyjce. Godzimy się na to, bo nas na to stać.
    >> A już na pewno lepsze to, niż rabacja jakiegoś nowego Szeli.
    >
    > 1. teoretyzujesz

    Tak. I nawet nie zamierzam postulować, by moje teorie jednym dekretem
    zostały z dnia nadzień wprowadzone w życie. Choćby nie wiem jak one
    spójne były i słuszne, i nie wiem jak zbawienne w skutkach się wydawały.

    > 2. nikt nic nie dostaje od społeczeństwa (z wyjątkiem pasożytów
    > czerpiących socjal i więźniów), chyba masz problem ze zrozumieniem
    > zasad działania obecnego rynku,

    Obecnie działa to tak, że mnóstwo społecznych zasobów idzie na "tworzenie
    miejsc pracy". Co i rusz można przeczytać, ile to pieniędzy rząd któregoś
    z krajów przeznaczył na zmniejszenie bezrobocia, ile stanowisk powstało
    dzięki wsparciu jakiegos funduszu budżetowego. To, że ma to przynieść
    więcej chleba, kiełbasy, tkaniny bawełnianej na koszule, nikogo teraz
    nie interesuje. A przecież przez całą historię ludzkości, do niedawna,
    było odwrotnie -- ludzkość chciała mieć, ale nie narobić się przy tym.

    Pomarzyć, rzecz miła. A tamte marzenia zdawały się czymś nierealnym,
    więc tym bardziej z lubością się im oddawano. Dzisiaj każdy, kto ma
    pojęcie o współczesnym świecie, dobrze wie, że siedem miliardów ludzi
    nie może przez osiem godzin dziennie pracować jak pszczółki, bo by nam
    tę Ziemię zepsuli do reszty.

    > może zatrzymałeś się na etapie feudalizmu?

    Jednak nie. Zauważam tylko, że myślenie pochodzące z tamtych czasów
    już dzisiaj nie wystarcza.

    > 3. godzimy się bo nie mamy wpływu a nie ma dość silnej grupy by
    > coś z tym zrobić.

    Całe szczęście, że nie macie -- bo przy takim podejściu tu by kamień
    na kamieniu nie został.

    Jarek

    --
    Za brudny syrop -- pachnący miód | [...] Zostaw nasze ludzkie
    stosunki produkcji są proste | zalety i wady
    za brudny syrop -- pachnący miód | Daj byśmy nie byli
    Rosjanie to zwą "pcziełowodstwem" | jako te owady


  • 364. Data: 2016-04-10 14:57:53
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek Maciejewski napisał:

    >> Mój umożliwia opisanie tego w pliku konfiguracyjnym.
    >
    > 40Tude Dialog wymaga dwóch klików i wędrówki po trzypiętrowym menu
    > kontekstowym :) Trochę dużo. Zanim wyłączę już zdążę przeczytać
    > i się wq... :) Brak skrótu klawiszowego. Czy da się jakoś w pliku
    > konfiguracyjnym, nie wiem.

    U mnie robi się to klawiszem "\" -- ale też musiałem zajrzeć do helpa,
    bo nigdy w życiu nie przyszło mi do głowy, by wyłączać wyświetlanie
    sygnaturek.

    > A ten slrn to już ma jakieś GUI czy to dalej konsolowy program jak
    > za RedHata 5?

    Jasne, że konsolowy, innego bym nie używał. Program ma mniej więcej
    tyle lat, co Red Hat w ogóle (w wersji 1, beta, alfa -- nawet nie
    wiem jakie były) i od tego czasu UI nie uległo w nim żadnej zmianie.
    Przynajmniej ja nie zauważyłem. Gdyby było zapotrzebowanie na wygodny
    czytnik usenetowy z GUI, to myślę, że by powstał. Nie jest przypadkiem,
    że jedyny idealny program tego typu pracuje w konsoli (unix, windows
    -- to wszystko jedno).

    --
    Jarek


  • 365. Data: 2016-04-10 17:34:43
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    masti pisze:
    > AlexY wrote:
    >
    >> ACMM-033 pisze:
    >>>
    >>> Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >>> news:nec8i1$k9f$2@dont-email.me...
    >>>> Obawiam się że powstanie oprogramowanie w wersji premium (płatne x100)
    >>>> z dodatkiem mającym za priorytet chronić swoich pasażerów, jak mu ktoś
    >>>> np wjedzie na czołówkę to zjedzie na chodnik ignorując obecność pieszych.
    >>>
    >>> 1. Krawężnik
    >>> 2. Szybkość
    >>> 3=1+2 - wybije w górę i może koziołkować. Więc dla samochodu nie będzie
    >>> to takie nico.
    >>> Załatwi i pieszych, i pasażerów.
    >>
    >> Aha.. znowu może... nie bój żaby, już komputer wyliczy która opcja
    >> będzie stanowiła mniejsze zagrożenie dla pasażerów. Czołówka z tirem czy
    >> wjazd na krawężnik.
    >
    > a skąd wiesz jakie są założenia?

    A to są moje założenia?


    --
    AlexY
    http://faq.enter.net.pl/simple-polish.html
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html


  • 366. Data: 2016-04-10 17:34:50
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: masti <g...@t...hell>

    AlexY wrote:

    > masti pisze:
    >> AlexY wrote:
    >>
    >>> ACMM-033 pisze:
    >>>>
    >>>> Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >>>> news:nec8i1$k9f$2@dont-email.me...
    >>>>> Obawiam się że powstanie oprogramowanie w wersji premium (płatne x100)
    >>>>> z dodatkiem mającym za priorytet chronić swoich pasażerów, jak mu ktoś
    >>>>> np wjedzie na czołówkę to zjedzie na chodnik ignorując obecność pieszych.
    >>>>
    >>>> 1. Krawężnik
    >>>> 2. Szybkość
    >>>> 3=1+2 - wybije w górę i może koziołkować. Więc dla samochodu nie będzie
    >>>> to takie nico.
    >>>> Załatwi i pieszych, i pasażerów.
    >>>
    >>> Aha.. znowu może... nie bój żaby, już komputer wyliczy która opcja
    >>> będzie stanowiła mniejsze zagrożenie dla pasażerów. Czołówka z tirem czy
    >>> wjazd na krawężnik.
    >>
    >> a skąd wiesz jakie są założenia?
    >
    > A to są moje założenia?

    skoro twierdzisz, że wiesz co zrobi to chyba je znasz?

    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 367. Data: 2016-04-10 17:44:29
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: masti <g...@t...hell>

    ACMM-033 wrote:

    >
    > Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
    > news:nedrqq$999$1@dont-email.me...
    >>>>>> 1. Krawężnik
    >>>>>> 2. Szybkość
    >>>>>> 3=1+2 - wybije w górę i może koziołkować. Więc dla samochodu nie
    >>>>>> będzie
    >>>>>> to takie nico.
    >>>>>> Załatwi i pieszych, i pasażerów.
    >>>>>
    >>>>> Aha.. znowu może... nie bój żaby, już komputer wyliczy która opcja
    >>>>> będzie stanowiła mniejsze zagrożenie dla pasażerów. Czołówka z tirem
    >>>>> czy
    >>>>> wjazd na krawężnik.
    >>>>
    >>>> a skąd wiesz jakie są założenia?
    >>>
    >>> A to są moje założenia?
    >>
    >> skoro twierdzisz, że wiesz co zrobi to chyba je znasz?
    >
    > Spodziewałbym się pójścia przez samochód po linii najmniejszego oporu... A
    > nie?

    a ja nie wiem. Bo to zależy jakie przyjęto założenia.

    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 368. Data: 2016-04-10 17:46:10
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>


    Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
    news:nedrqq$999$1@dont-email.me...
    >>>>> 1. Krawężnik
    >>>>> 2. Szybkość
    >>>>> 3=1+2 - wybije w górę i może koziołkować. Więc dla samochodu nie
    >>>>> będzie
    >>>>> to takie nico.
    >>>>> Załatwi i pieszych, i pasażerów.
    >>>>
    >>>> Aha.. znowu może... nie bój żaby, już komputer wyliczy która opcja
    >>>> będzie stanowiła mniejsze zagrożenie dla pasażerów. Czołówka z tirem
    >>>> czy
    >>>> wjazd na krawężnik.
    >>>
    >>> a skąd wiesz jakie są założenia?
    >>
    >> A to są moje założenia?
    >
    > skoro twierdzisz, że wiesz co zrobi to chyba je znasz?

    Spodziewałbym się pójścia przez samochód po linii najmniejszego oporu... A
    nie?

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego
    tłumu prestidigitatorów.


  • 369. Data: 2016-04-10 18:02:49
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    masti pisze:
    > AlexY wrote:
    >
    >> masti pisze:
    >>> AlexY wrote:
    >>>
    >>>> ACMM-033 pisze:
    >>>>>
    >>>>> Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >>>>> news:nec8i1$k9f$2@dont-email.me...
    >>>>>> Obawiam się że powstanie oprogramowanie w wersji premium (płatne x100)
    >>>>>> z dodatkiem mającym za priorytet chronić swoich pasażerów, jak mu ktoś
    >>>>>> np wjedzie na czołówkę to zjedzie na chodnik ignorując obecność pieszych.
    >>>>>
    >>>>> 1. Krawężnik
    >>>>> 2. Szybkość
    >>>>> 3=1+2 - wybije w górę i może koziołkować. Więc dla samochodu nie będzie
    >>>>> to takie nico.
    >>>>> Załatwi i pieszych, i pasażerów.
    >>>>
    >>>> Aha.. znowu może... nie bój żaby, już komputer wyliczy która opcja
    >>>> będzie stanowiła mniejsze zagrożenie dla pasażerów. Czołówka z tirem czy
    >>>> wjazd na krawężnik.
    >>>
    >>> a skąd wiesz jakie są założenia?
    >>
    >> A to są moje założenia?
    >
    > skoro twierdzisz, że wiesz co zrobi to chyba je znasz?

    Chyba czytać nie umiesz.


    --
    AlexY
    http://faq.enter.net.pl/simple-polish.html
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html


  • 370. Data: 2016-04-10 18:10:43
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: masti <g...@t...hell>

    AlexY wrote:

    > masti pisze:
    >> AlexY wrote:
    >>
    >>> masti pisze:
    >>>> AlexY wrote:
    >>>>
    >>>>> ACMM-033 pisze:
    >>>>>>
    >>>>>> Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >>>>>> news:nec8i1$k9f$2@dont-email.me...
    >>>>>>> Obawiam się że powstanie oprogramowanie w wersji premium (płatne x100)
    >>>>>>> z dodatkiem mającym za priorytet chronić swoich pasażerów, jak mu ktoś
    >>>>>>> np wjedzie na czołówkę to zjedzie na chodnik ignorując obecność pieszych.
    >>>>>>
    >>>>>> 1. Krawężnik
    >>>>>> 2. Szybkość
    >>>>>> 3=1+2 - wybije w górę i może koziołkować. Więc dla samochodu nie będzie
    >>>>>> to takie nico.
    >>>>>> Załatwi i pieszych, i pasażerów.
    >>>>>
    >>>>> Aha.. znowu może... nie bój żaby, już komputer wyliczy która opcja
    >>>>> będzie stanowiła mniejsze zagrożenie dla pasażerów. Czołówka z tirem czy
    >>>>> wjazd na krawężnik.
    >>>>
    >>>> a skąd wiesz jakie są założenia?
    >>>
    >>> A to są moje założenia?
    >>
    >> skoro twierdzisz, że wiesz co zrobi to chyba je znasz?
    >
    > Chyba czytać nie umiesz.

    czyli nie twierdzisz, że wiesz, że "komputer wyliczy, która opcja będzie
    stanowiła mniejsze zagrożenie dla pasażerów"?

    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

strony : 1 ... 20 ... 30 ... 36 . [ 37 ] . 38 ... 44


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: