  • 121. Data: 2016-04-06 19:22:46
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Ja jeżdżę takim co *umie*.

    No to całkiem jak tamte. Nie sztuka *umieć*, sztuką jest tego *nie*
    robić.

    Jarek

    --
    Dżentelmen, to ktoś, kto umie grać na akordeonie, ale tego nierobi.

  • 122. Data: 2016-04-06 19:23:58
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06.04.2016 o 15:18, J.F. pisze:
    > Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup
    >
    > Wystarczy, ze sie okaze, ze sa bezpieczniejsi niz ludzie.

    Zupełnie jak Red Flag Act, też bezpieczniejsze niż jazda 100 km/h.

  • 123. Data: 2016-04-06 19:25:36
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    ACMM-033 pisze:
    [..]
    > komputerze sterującym nie zawiesi się? W windzie, sterowanej komputerem,
    [..]

    Porównujesz samochód autonomiczny do windy?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 124. Data: 2016-04-06 19:27:32
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Marek pisze:

    > Dziwne pytanie, raczej większość to zwolennicy tej partii, wynik wyborów
    > zobowiązuje.

    Myślę że to mylny wniosek, ale to nie grupy na takie dywagacje.

  • 125. Data: 2016-04-06 19:28:12
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Michał Jankowski wrote:

    > A powiedział ten pan, wg jakich kryteriów "automatyczny kierowca" będzie
    > decydować, kogo przejechać - w sytuacji, gdy wypadek jest nieunikniony?

    A wg jakich kryteriów powinien zdecydować o tym kierowca samochodu
    z interfejsem 19-wiecznym, tj. z kołem sterowym, nożnym wysprzęglaniem
    napędu, ręcznym zadawaniem nastaw przekładni i orczykiem w zębach?

    Pozdrawiam, Piotr

  • 126. Data: 2016-04-06 19:29:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06.04.2016 o 19:25, AlexY pisze:
    > ACMM-033 pisze:
    > [..]
    > [..]
    >
    > Porównujesz samochód autonomiczny do windy?

    Skoro nawet w windzie kompy zawodzą, to w bardziej skomplikowanym
    samochodzie im zakażesz?

  • 127. Data: 2016-04-06 19:30:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06.04.2016 o 17:15, Marek pisze:

    > Dziwne pytanie, raczej większość to zwolennicy tej partii, wynik wyborów
    > zobowiązuje.

    18% to większość?
    Czego i w jakiej matematyce?

  • 128. Data: 2016-04-06 19:32:01
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06.04.2016 o 05:00, Pszemol pisze:
> [...]
    rzyszlosci-bedzie-chcial-cie-zabic>

    > Pytanie to zadano w sesji Q&A na końcu prezentacji.

    Napisał byś odpowiedź, zamiast powoływać się na video.
    Nie każdy toleruje taki przekaz w necie.

    A jak nie chcesz pisać - to nie zaczynaj takich wątków, tylko idź na
    kanał video.

  • 129. Data: 2016-04-06 19:32:37
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06.04.2016 o 19:28, Piotr Wyderski pisze:

    > A wg jakich kryteriów powinien zdecydować o tym kierowca samochodu
    > z interfejsem 19-wiecznym, tj. z kołem sterowym, nożnym wysprzęglaniem
    > napędu, ręcznym zadawaniem nastaw przekładni i orczykiem w zębach?

    Czyj samochód i kierownica, tego kryteria.

  • 130. Data: 2016-04-06 19:32:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 06.04.2016 19:19, Cavallino wrote:

    > Pewnie przeprowadzając rower przez zebrę

    A tak między nami - co oprócz prawa motywuje cię do przeprowadzania roweru?

    Bo rozumiem, ze nie należy na pełniej kurwie wjeżdzać na przejście, ale
    żeby od razu przeprowadzać?

    Co do PoRD i szacunku do niego, to z tego co pamiętam jesteś
    zapierdalaczem, przed zielonymi strzałkami pewnie się nie zatrzymujesz,
    skoro prowadzisz rower przez przejścia, to pewnie wcześniej bezprawnie
    jechałeś chodnikiem. Więc skąd nagle taka prawilność jeśli chodzi o
    kwestię przejeżdzania przez przejścia?

    Shrek