  • 1. Data: 2011-12-29 22:33:46
    Temat: Automatycznie zamykanie stron
    Od: "Heniutek" <j...@w...pl>

    Witam
    Pojawia mi sie coś takiego przy różnych okazjach:

    http://imageshack.us/photo/my-images/27/nastronie.jp
    g/

    Czy ktoś wie skąd się bierze ten komunikat.
    Powoduje ona zamykanie stron i niektórych aplikacji.
    Dziękuję

  • 2. Data: 2011-12-30 08:00:45
    Temat: Re: Automatycznie zamykanie stron
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W dniu 29-12-2011 23:33, Heniutek rzecze:

    > Pojawia mi sie coś takiego przy różnych okazjach:
    >
    > http://imageshack.us/photo/my-images/27/nastronie.jp
    g/

    NTG- to nie ma nic wspólnego ze sprzętem.
    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    > Czy ktoś wie skąd się bierze ten komunikat.

    Prawdopodobnie masz gościa w systemie.

    --
    Dominik (& kąpany)