  • 1. Data: 2011-12-29 19:38:05
    Temat: Jak sprawdzić czy dysk Samsunga jest z odrzutu?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Zakupiłem dysk twardy ktory zaczął sie sypać kilka godzin po zamontowaniu.
    Jak sprawdzić czy nie pochodzi on przypadkiem z odrzutu?

  • 2. Data: 2011-12-30 09:59:18
    Temat: Re: Jak sprawdzić czy dysk Samsunga jest z odrzutu?
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zakupiłem dysk twardy ktory zaczął sie sypać kilka godzin po
    > zamontowaniu. Jak sprawdzić czy nie pochodzi on przypadkiem z odrzutu?

    Obejrzeć obudowę, jeżeli są wgniecenia to znaczy że go odrzuciło gdzieś przy
    transporcie
    ;)

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2012-01-02 08:42:44
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał(a):

    >Zakupiłem dysk twardy ktory zaczął sie sypać kilka godzin po zamontowaniu.
    >Jak sprawdzić czy nie pochodzi on przypadkiem z odrzutu?

    Pod linuxem np:

    smartctl --all /dev/sda

    i linia Power_On_Hours
    ewentualnie
    Start_Stop_Count

  • 4. Data: 2012-01-02 16:57:16
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "I.Tichy" <i...@...tichy.pl> napisał w wiadomości
    > Pod linuxem np:
    > smartctl --all /dev/sda
    > i linia Power_On_Hours
    > ewentualnie
    > Start_Stop_Count

    Ale to nie z odrzutu chyba tylko sprawdzi czy używany 5 lat 24h/24h czy nie.
    Jemu chodzi o egzemplarz, który nie przeszedł testów jakości, takich danych
    w SMART nie ma.

    Niech sobie wejdzie na stronę producenta i sprawdzi okres gwarancji po
    numerze seryjnym. Jak jest znaczy że dysk OK.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2012-01-05 14:15:48
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    "Irokez" <n...@e...pl> napisał(a):

    >Ale to nie z odrzutu chyba tylko sprawdzi czy używany 5 lat 24h/24h czy nie.
    >Jemu chodzi o egzemplarz, który nie przeszedł testów jakości, takich danych
    >w SMART nie ma.

    Dyski, ktore nie przeszly testow sa wrzucane do sklepow?

  • 6. Data: 2012-01-05 14:39:21
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 05 Jan 2012 15:15:48 +0100, I.Tichy napisał(a):

    > Dyski, ktore nie przeszly testow sa wrzucane do sklepow?

    "Do kupienia w najlepszych sklepach komputerowych na terenie calego kraju"

    MSPANC ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K