  • 11. Data: 2014-08-19 13:46:57
    Temat: Re: AutoMapa
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-18 16:03, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > To po co to piszesz ?

    Loteria, tak to już jest na grupach - wysyłasz post w oczekiwaniu na
    odpowiedź na poziomie trochę wyższym niż rynsztok bądź szambo, ale
    zawsze może się obudzić ktoś niedopieszczony przez kochankę czy kochanka
    i wylać na autora swoje żale. Plusem jest to że autor nie ma obowiązku
    podejmowania konwersji w takim stylu. Co właśnie w powyższym wątku
    uczyniłem.

  • 12. Data: 2014-08-19 14:16:42
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Loteria, tak to już jest na grupach -

    Chyba "w grupach" :-)

> [...]
    > że autor nie ma obowiązku podejmowania konwersji w takim stylu. Co właśnie

    Zdaje się nie ogarniam tej "konwersji". A "szambo" i "rynsztok" pochodzą z
    francuskiego ? :-)

  • 13. Data: 2014-08-20 08:04:42
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-19 14:16, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Chyba "w grupach" :-)

    Tu akurat "na grupach".

    > Zdaje się nie ogarniam tej "konwersji". A "szambo" i "rynsztok"
    > pochodzą z francuskiego ? :-)

    Niestety, nie ogarniasz dużo rzeczy, ale to już nie moja wina. A sprawa
    jest prosta - sporo chamstwa próbuje w usenacie realizować swoje
    upodobania, czy styl bycia.
    Nie wiem z jakiego pochodzą, i tak nawiasem nie ma to żadnego
    znaczenia. Chyba nie porównujesz tych nazw do debilnych "długich
    łikendów", o przepraszam - weekendów", czy "gryli-grili" którymi ktoś
    próbuje odebrać Polakom ich "ruszty"?

  • 14. Data: 2014-08-20 10:27:07
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

> [...]
    > Chyba nie porównujesz tych nazw do debilnych "długich łikendów", o
    > przepraszam - weekendów", czy "gryli-grili" którymi ktoś próbuje odebrać

    Widzę, że masz jakieś kompleksy :-)

  • 15. Data: 2014-08-20 14:24:24
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-20 10:27, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Widzę, że masz jakieś kompleksy :-)

    Ty w ogóle potrafisz dyskutować nie używając argumentów ad personam w
    stosunku do adwersarza? Nie lepiej się zastanowić kto Ci, i po co robi
    pranie mózgu?

  • 16. Data: 2014-08-20 16:21:19
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Ty w ogóle potrafisz dyskutować nie używając argumentów ad personam w
    > stosunku do adwersarza? Nie lepiej się zastanowić kto Ci, i po co robi
    > pranie mózgu?

    Ty mi zrobiłeś bo masz kompleksy :-)

  • 17. Data: 2014-08-20 23:43:40
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-18 13:54, Trybun pisze:

    > Pewnie trafiłeś na jakąś (krótkotrwałą) promocję . Najwyraźniej ją
    > przegapiłem i bardzo długo musiałem czekać na możliwość darmowego
    > wypróbowania Automapy pod Androidem.

    Od zawsze była wersja 7 dni za free więc nie gadaj głupot.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 18. Data: 2014-08-21 14:01:23
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-20 16:21, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Ty mi zrobiłeś bo masz kompleksy :-)

    Gadanie.. Kto się próbuje dowartościować tymi grilami/grylami, czy
    bzdurnymi zwrotami typu "długi weekend" itd? Tak, tak - tylko "papuga"
    albo ktoś z kompleksami. W tym wypadku - z kompleksami polskości.

  • 19. Data: 2014-08-21 14:02:11
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-20 23:43, Chris pisze:

    > Od zawsze była wersja 7 dni za free więc nie gadaj głupot.

    Jedna uwaga - dajesz słowo honoru że AutoMapa od zawsze i nieprzerwanie
    była darmowa na 7 dni? Chodzi oczywiście o program dostępny w Google Play.

  • 20. Data: 2014-08-21 15:02:48
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-21 14:02, Trybun pisze:

    > Jedna uwaga - dajesz słowo honoru że AutoMapa od zawsze i nieprzerwanie
    > była darmowa na 7 dni? Chodzi oczywiście o program dostępny w Google Play.

    Mam AutoMapę od pierwszego dnia na Google Play i była darmowa na 7 dni
    po tym czasie trzeba było wykupić licencję na więcej.
    Dotyczyło to zawsze pierwszej aktywacji startera na urządzeniu, jeśli
    była odinstalowana i po czasie powtórnie zainstalowana to już nie było
    tych 7 dni za darmo.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl