  • 21. Data: 2014-08-21 19:57:57
    Temat: Re: AutoMapa
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Gadanie.. Kto się próbuje dowartościować tymi grilami/grylami, czy
    > bzdurnymi zwrotami typu "długi weekend" itd? Tak, tak - tylko "papuga"
    > albo ktoś z kompleksami. W tym wypadku - z kompleksami polskości.

    Wydaje mi się, że Ty się próbujesz dowartościować :-)

  • 22. Data: 2014-08-23 12:36:48
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-21 15:02, Chris pisze:

    > Mam AutoMapę od pierwszego dnia na Google Play i była darmowa na 7 dni
    > po tym czasie trzeba było wykupić licencję na więcej.
    > Dotyczyło to zawsze pierwszej aktywacji startera na urządzeniu, jeśli
    > była odinstalowana i po czasie powtórnie zainstalowana to już nie było
    > tych 7 dni za darmo.

    Sugerujesz się jakimś krótkim czasem w którym wersja próbna Automapy
    była dostępna bez opłaty 4.99zł . Natomiast ja już od bardzo dawna
    miałem ochotę na wypróbowanie tej mapy pod Androidem, jednak konieczność
    uiszczania opłaty za wersję demo mnie odstraszała. Nie, nie chodzi o
    sumę, a o całą procedurę zakładania w Google Play konta do robienie w
    nim zakupów. Wracając do sprawy - demo AutoMapy w Google Play to nie
    ikonka "zainstaluj" a "kup" z ceną 4.99zł za tydzień na wypróbowanie.

  • 23. Data: 2014-08-23 12:37:15
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-21 19:57, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Wydaje mi się, że Ty się próbujesz dowartościować :-)

    Zgadza się - wydaje Ci się.. i na Wielkiego Odyna!, przestań już używać
    słów których znaczenia najwyraźniej nie rozumiesz...!

  • 24. Data: 2014-08-23 13:14:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Aug 2014 12:36:48 +0200, Trybun napisał(a):
    > Wracając do sprawy - demo AutoMapy w Google Play to nie
    > ikonka "zainstaluj" a "kup" z ceną 4.99zł za tydzień na wypróbowanie.

    No nie, teraz jest tydzien darmo.

    I nie demo, tylko normalna wersja, a po tygodniu trzeba kupic licencje
    dalsza.

    J.

  • 25. Data: 2014-08-23 15:06:13
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-23 12:36, Trybun pisze:

> [...]
    > nim zakupów. Wracając do sprawy - demo AutoMapy w Google Play to nie
    > ikonka "zainstaluj" a "kup" z ceną 4.99zł za tydzień na wypróbowanie.

    Ale ty jesteś ograniczony, kto ci każe płacić ?? piszesz tylko żeby się
    przyjebać do innych ??

    http://automapa.pl/?PEI=53169&lng=PL&cid=254269

    I nie jest to DEMO tylko pełna wersja programu z licencją na 7 dni, po
    wygaśnięciu licencji dalej masz pełną mapę off-line tylko pozbawioną
    opcji nawigacji i trasę do podglądu możesz sobie dalej wytyczyć.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 26. Data: 2014-08-23 23:43:41
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Zgadza się - wydaje Ci się.. i na Wielkiego Odyna!, przestań już używać
    > słów których znaczenia najwyraźniej nie rozumiesz...!

    Przestań już pieprzyć

  • 27. Data: 2014-08-24 12:02:14
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-23 13:14, J.F. pisze:
    > No nie, teraz jest tydzien darmo.
    >
    > I nie demo, tylko normalna wersja, a po tygodniu trzeba kupic licencje
    > dalsza.
    >
    > J.

    No przecież z tego tytułu ten wątek.

    Czyli ograniczona czasem demonstracja możliwości, a więc demo. ;-)

  • 28. Data: 2014-08-24 12:02:34
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-23 23:43, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Przestań już pieprzyć

    Sorry jeżeli w jakiś sposób Cie uraziłem.

  • 29. Data: 2014-08-24 12:03:26
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-23 15:06, Chris pisze:

> [...]
    > wygaśnięciu licencji dalej masz pełną mapę off-line tylko pozbawioną
    > opcji nawigacji i trasę do podglądu możesz sobie dalej wytyczyć.

    I znowu próbujesz mi coś bezpodstawnie zarzucać zarzucać. Moje
    ograniczenia nijak się nie mają do tego że dopiero od jakiegoś
    tygodnia-dwu Automapa zniosła w Goodle Play rygor wnoszenia opłaty za
    używania ich DEMO.

  • 30. Data: 2014-08-24 14:56:09
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-08-24 12:03, Trybun pisze:

> [...]
    > ograniczenia nijak się nie mają do tego że dopiero od jakiegoś
    > tygodnia-dwu Automapa zniosła w Goodle Play rygor wnoszenia opłaty za

    Dalej jesteś ograniczony .. to nie DEMO tylko PEŁNA WERSJA PROGRAMU.

    Po drugie google play nie jest jedynym źródłem pobrania programu i nikt
    ci nie każe za to płacić.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl