  • 1. Data: 2014-08-14 19:29:25
    Temat: AutoMapa
    Od: Trybun <I...@j...com>

    Wersja tygodniowa do pobrania w Google Play, za darmo! Ale się szarpnęli
    na gest...

  • 2. Data: 2014-08-17 00:08:22
    Temat: Re: AutoMapa
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Trybun wrote:

    > Wersja tygodniowa do pobrania w Google Play, za darmo! Ale się szarpnęli
    > na gest...

    Od początku istnienia Automapy na Androida, czyli od ok. 1,5 roku tak
    jest. Tzn. po pierwszej instalacji masz tydzień na przetestowanie.

    A co by Cię zadowoliło?

  • 3. Data: 2014-08-17 08:11:13
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-17 00:08, Poldek pisze:

    > Od początku istnienia Automapy na Androida, czyli od ok. 1,5 roku tak
    > jest. Tzn. po pierwszej instalacji masz tydzień na przetestowanie.
    >
    > A co by Cię zadowoliło?

    I po co się odzywa skoro nie zna faktów? Myślisz że byłby ten post gdyby
    wcześniej siedmiodniowy trial Automapy był (jak innych producentów map
    nawigacyjnych) darmowy?

  • 4. Data: 2014-08-17 09:45:03
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    Trybun <I...@j...com> wrote:

    > I po co się odzywa skoro nie zna faktów? Myślisz że byłby ten post gdyby
    > wcześniej siedmiodniowy trial Automapy był (jak innych producentów map
    > nawigacyjnych) darmowy?

    Te, purysta, "weekend" ci sie nie podoba, ale "trial" juz jest cacy?

    A darmowy jest bodajze od poczatku, tyle ze trzeba go bylo sciagac ze
    strony producenta. Tyle o odzywaniu sie przy nieznajomosci faktow.

  • 5. Data: 2014-08-17 09:58:41
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-17 09:45, Andrzej pisze:

    > Te, purysta, "weekend" ci sie nie podoba, ale "trial" juz jest cacy?
    >
    > A darmowy jest bodajze od poczatku, tyle ze trzeba go bylo sciagac ze
    > strony producenta. Tyle o odzywaniu sie przy nieznajomosci faktow.

    Te, nie odróżnia nazw własnych producenta, tak anglojęzyczni
    producenci/sprzedawcy określają wersje próbne swojego towaru. Nie jest
    to określenie którego poważni polscy producenci/sprzedawcy powinni
    używać, jeżeli nie chcą aby swoje postępowanie ktoś nazwał bezmyślnym
    małpowaniem.

    Gdybyś w swoim zacietrzewieniu nie zapomniał o przeczytaniu wiadomości
    otwierającej wątek, to byś wiedział że chodzi tylko i wyłącznie o
    AutoMapę z Google Play.

  • 6. Data: 2014-08-17 16:11:31
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    Trybun <I...@j...com> wrote:

    > Te, nie odróżnia nazw własnych producenta, tak anglojęzyczni
    > producenci/sprzedawcy określają wersje próbne

    A ty jestes anglojezycznym producentem? Bo mowa o twoim dziwnym czepianiu
    sie bzdur, Kali.

    > jeżeli nie chcą aby swoje postępowanie ktoś nazwał bezmyślnym małpowaniem.

    Te, cos ci sie stalo w polska gramatyke.

    > Gdybyś w swoim zacietrzewieniu

    Eee tam, skad ci sie wzielo zacietrzewienie? Ja na pelnym luzie otwierajac
    twoje wypowiedzi, zastanawiam sie "a grupowy przyglup co znow wymodzil?".

    > chodzi tylko i wyłącznie o AutoMapę z Google Play.

    O co ci chodzi, to nawet ty sam nie wiesz, obawiam sie; za to chetnie
    wycofujesz sie rakiem, gdy palniesz jakas glupote.

  • 7. Data: 2014-08-17 17:11:53
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Trybun wrote:

    > I po co się odzywa skoro nie zna faktów? Myślisz że byłby ten post gdyby
    > wcześniej siedmiodniowy trial Automapy był (jak innych producentów map
    > nawigacyjnych) darmowy?

    Zacząłem korzystać z Automapy na Androida w maju 2013 roku i miałem na
    początku 7 dni na przetestowanie bezpłatnie. Po 7 dniach pokazał się
    komunikat, że licencja testowa wygasła i mogę kupić normalną licencję.
    Kupiłem i używam cały czas.

  • 8. Data: 2014-08-18 13:52:49
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-17 16:11, Andrzej pisze:
    > .

    Z chamskimi tekstami nie wdaję się w żadne polemiki.

  • 9. Data: 2014-08-18 13:54:22
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-17 17:11, Poldek pisze:

> [...]
    > początku 7 dni na przetestowanie bezpłatnie. Po 7 dniach pokazał się
    > komunikat, że licencja testowa wygasła i mogę kupić normalną licencję.

    Pewnie trafiłeś na jakąś (krótkotrwałą) promocję . Najwyraźniej ją
    przegapiłem i bardzo długo musiałem czekać na możliwość darmowego
    wypróbowania Automapy pod Androidem.

  • 10. Data: 2014-08-18 16:03:40
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Z chamskimi tekstami nie wdaję się w żadne polemiki.

    To po co to piszesz ?