    From: Borneq <b...@a...hidden.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: AutoIt v3
    Date: Wed, 20 Apr 2011 01:05:36 +0200

    Nie znałem tego wcześniej. Interpreter pewnej wersji basica + edytor z
    podświetlaniem składni i zwijaniem + kompilator. Niewielka instalka,
    około 8 MB, natychmiastowe uruchomienie a i można utworzyć samodzielne
    Exe, niewielkie rzędu 300 KB jak w bardzo wczesnych wersjach Delphi.
    Potrzebowałem tego bo chciałem dodać walutę PLN do konwertera jednostek
    BTConvert (uwzględnia bitcoiny,gramy złota i Linden dolary)
    Nie znałem tego wcześniej ale na pierwszy rzut oka łatwiejsze od np.
    Pythona.
    Mogę przesłać poprawiony kod ze źródłami albo (aby nie ryzykować wirusa)
    prześlę same źródła do łatwego skompilowania w AutoIt.
    Oryginalny jest na http://dl.dropbox.com/u/2900906/BTConvert.zip
    Mała podpowiedź: klikając na symbolu waluty, wczytuje się do
    przeglądarki strona na jej temat.
    Proszę przetestować.