eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAudi 100 gaśnie na LPGAudi 100 gaśnie na LPG
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: venioo <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Audi 100 gaśnie na LPG
    Date: Tue, 02 Aug 2011 22:15:06 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 24
    Message-ID: <j19lsd$5tg$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77.242.233.18
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1312316109 6064 77.242.233.18 (2 Aug 2011 20:15:09 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Aug 2011 20:15:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
    Thunderbird/3.1.11
    X-Antivirus: avast! (VPS 110802-0, 2011-08-02), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2389327
    [ ukryj nagłówki ]

    Pacjent Audi 100 C4 2,3 AAR jezdzilo sobie słodko, az niedawno pojawil
    sie taki objaw: po odpaleniu silnika (odpalam na LPG ;)) jezeli nie
    przekrocze około 2500rpm to jest gitara. Ale jak chociaz raz depne
    mocniej, to pozniej przy naglym puszczeniu pedalu gazu (np. po wrzuceniu
    na luz) obroty gwaltownie spadaja i z duzym opoznieniem silnik reaguje
    na ponowne wcisniecie pedalu. Nieraz nie zdaze go "zlapac" i gasnie.
    Wtedy na zgaszonym silniku jak auto sie toczy na drugim biegu (bo to
    zazwyczaj rano, jak jade do pracy, a mam wyboisty kawalek, gdzie wyzej 2
    sie nie da)) odpalam "na pych" i silnik zaskakuje, ale łapie od razu na
    luzie 2500rpm. Od tego czasu co wrzuce na luz albo wcisne sprzeglo
    obroty ida na 2500rpm. Jak jest chlodno to pal licho, ale przy
    dzisiejszej temperaturze otoczenia w poznanskich korkach tempteratura
    silnika szybko dochodzi do 100*C. jak sie tak zagrzeje, to dziadostwo
    nie chce pozniej odpalic. Musze zaczekac az temp. silnika spadnie do
    ok.50-60*C. Instalacja 2gen STAG 2L, reduktor LOVATO. Wszystko chodziło
    w miare dobrze do tej pory.
    Macie jakies porady? Jakiś czujnik sie spaprał? Paliwo nie dochodzi?
    Filtr sie zapchal? Elektrozawor sie zawiesza? Wygieta klapka od
    przepustnicy? Krasnoludek umarl? ;)

    --
    venioo
    GG:198909
    http://tablica.pl/oferta/alfa-romeo-156-16ts-2000rok
    -93tys-przebiegu-ID6T6H.html

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: