  • 1. Data: 2012-11-08 20:46:45
    Temat: Pistolet z manometrem do pompowania kół
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Pistolet do pompowania kół współpracujący ze sprężarką jest najczęściej
    wyskalowany od 0 do 12 barów, co utrudnia odczyt. Do samochodu osobowego
    wystarczy 0 - 6 barów. Szukam pistoletu do pompowania kół z manometrem 0-6 lub
    samego manometru, który można zamienić w miejsce 0-12. Liczę na pomoc z
    ewentualnym podaniem adresu URL, który umożliwi zakup za pośrednictwem
    Internetu.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-11-08 21:17:18
    Temat: Re: Pistolet z manometrem do pompowania kół
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Thu, 8 Nov 2012 20:46:45 +0100, TM napisał(a):

> [...]
    > samego manometru, który można zamienić w miejsce 0-12. Liczę na pomoc z
    > ewentualnym podaniem adresu URL, który umożliwi zakup za pośrednictwem

    Allegro i Google Ci zamknęli? :)
    http://allegro.pl/manometr-0-0-4mpa-4bar-100mm-kl-1-
    6-radialny-m20-i2708691094.html
    http://allegro.pl/manometr-0-0-6mpa-6bar-100mm-kl-1-
    6-radialny-m20-i2708693415.html

    Jaki masz gwint w tym pistolecie to nie podejmuję się zgadywać, ale coś
    sobie znajdziesz :)

  • 3. Data: 2012-11-08 21:34:52
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    6-radialny-m20-i2708693415.html

    > Jaki masz gwint w tym pistolecie to nie podejmuję się zgadywać, ale coś

    Nie zamknęli :-), ale w pistolecie manometr jakoś inaczej wygląda. Nie widziałem
    pistoletów z tego typu manometrami. Obawiam się, ze może być kłopot z gwintem.
    Dziękuje za sugestię, spróbuję poeksperymentować.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-11-08 23:43:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Thu, 8 Nov 2012 21:34:52 +0100, TM napisał(a):

> [...]
    > pistoletów z tego typu manometrami. Obawiam się, ze może być kłopot z gwintem.
    > Dziękuje za sugestię, spróbuję poeksperymentować.

    Zmierz gwint i poszukaj jakiegokolwiek manometru z takim gwintem.
    Manometr to manometr - różna może być wielkość tarczy, te do pracy "w
    terenie" często mają też gumowe osłony i dlatego wyglądają inaczej.